Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 13 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Lente fachica ICL - Blue Eye Milano
Video: Lente fachica ICL - Blue Eye Milano

Cuntenutu

L'usu incorrettu di l'insulina pò causà lipoipertrofia di l'insulina, chì hè una deformazione, carattarizata da un pezzu sottu à a pelle induve u paziente cun diabete injecta insulina, cum'è u bracciu, a coscia o l'addome, per esempiu.

Generalmente, sta complicazione si verifica quandu u diabeticu applica insulina parechje volte in u stessu locu cù a penna o a siringa, pruvucendu l'insulina à accumulà in quellu locu è causendu malabsorzione di questu ormone, causendu chì i livelli di zuccheru in sangue restanu alti è u diabete ùn pò micca esse cuntrullatu bè .

Penna à insulinaSiringa à insulinaAgulla d'insulina

Trattamentu per a lipoipertrofia di l'insulina

Per trattà a lipoipertrofia di l'insulina, chjamata ancu distrofia di l'insulina, hè necessariu ùn applicà insulina à u situ di i noduli, dendu un riposu tutale à quella parte di u corpu, perchè se si applica insulina à u situ, in più di causà dolore, l'insulina hè micca assorbita currettamente è ùn si pò cuntrollà i livelli di zuccheru in sangue.


Di solitu, u nulu diminuisce spontaneamente ma pò piglià trà settimane à pochi mesi, secondu a dimensione di u nulu.

Cume prevene a lipoipertrofia di l'insulina

Per prevene a lipoipertrofia di l'insulina hè di primura piglià qualchì precauzione, cum'è:

1. Varieghja i siti di applicazione di l'insulina

I siti di applicazione di l'insulina

Per evità a furmazione di grumi per via di l'accumulazione di insulina, deve esse applicata in diversi posti, è pò esse iniettata in e braccia, cosce, addome è a parte esterna di e natiche, ghjunghjendu à u tessutu sottucutanu, chì hè sottu à a pelle ..

Inoltre, hè impurtante di girà trà i lati dirittu è di sinistra di u corpu, girandosi trà i bracci di destra è di sinistra, per esempiu è, per ùn scurdassi di u locu induve avete fattu l'ultima iniezione, pò esse impurtante arregistrà si.


2. Alternate i siti di iniezione in a zona scelta

Oltre à variare a situazione di l'applicazione di l'insulina, trà u bracciu è a coscia, per esempiu, hè impurtante chì u paziente giri in a stessa regione di u corpu, dendu una distanza da 2 à 3 dita trà ogni situ di applicazione.

Variazione di u ventreVariazione in a cosciaVariazione in u bracciu

Di solitu, applicendu sta tecnica hè pussibule chì in a listessa regione di u corpu sianu fatte omancu 6 dumande d'insulina, ciò chì indica chì hè solu tutti i 15 ghjorni chì injectate insulina torna in u stessu locu.


3. Cambiate l'agulla di a penna o di a siringa

Hè di primura per u diabeticu di cambià l'agulla di a penna à insulina prima di ogni applicazione, perchè in u casu di aduprà a stessa agulla parechje volte aumenta u dolore à l'applicazione è u risicu di sviluppà lipoipertrofia è di sviluppà picculi contusioni.

Inoltre, u duttore deve indicà a dimensione di l'agulla più raccomandata, postu chì dipende da a quantità di grassu corporeu di u paziente, ma in a maggior parte di i casi l'agulla hè chjuca è assai fina, senza causà dolore durante l'applicazione.

Dopu cambiatu l'agulla hè impurtante d'applicà l'insulina currettamente. Vede a tecnica à: Cumu applicà l'insulina.

Altre complicazioni di l'usu abusu di l'insulina

L'applicazione incorretta di l'insulina cù l'usu di una siringa o di una penna, pò ancu causà lipoatrofia di l'insulina, chì hè a perdita di grassu in i siti di l'iniezioni di insulina è apparisce cum'è una depressione in a pelle, tuttavia questi casi sò rari.

Inoltre, qualchì volta l'applicazione di l'insulina pò pruvà una piccula contusione in u situ di iniezione, causendu qualchì dolore.

Leghjite puru:

  • Trattamentu di Diabetes
  • Tipi di insulina

Cunsigliatu

Dermatite erpetiformi

Dermatite erpetiformi

A dermatite erpetiforme (DH) hè una eruzione cutanea a ai prurigino a cumpo ta da urti è ve ciche. L'eruzione hè cronica (à longu andà).A DH principia di olitu in e per on...
Encopresi

Encopresi

e un zitellu di più di 4 anni hè tatu adde tratu à i bagni, è pa a empre per i gabelli è mette a robba, hè chjamatu encopre i. U zitellu pò o ùn pò micca ...