Ipermagnesemia: sintomi è trattamentu per eccessu di magnesiu
Cuntenutu
L'ipermagnesimia hè l'aumentu di i livelli di magnesiu in u sangue, di solitu sopra 2,5 mg / dl, chì nurmalmente ùn causa micca sintomi caratteristici è, dunque, hè spessu identificatu solu in analisi di sangue.
Ancu se pò accadere, l'ipermagnesemia hè rara, chì u rene pò eliminà facilmente l'eccessu di magnesiu da u sangue. Dunque, quandu accade, u più cumunu hè chì ci sia una specie di malattia in u rene, chì l'impedisce di eliminà currettamente l'eccessu di magnesiu.
Inoltre, cum'è questu disordine di magnesiu hè spessu accumpagnatu da cambiamenti in i livelli di potassiu è calciu, u trattamentu pò comportà non solu a correzione di i livelli di magnesiu, ma ancu u bilanciu di i livelli di calciu è potassiu.
Principali sintomi
L'eccessu di magnesiu di solitu mostra segni è sintomi quandu i livelli di sangue diventanu sopra 4,5 mg / dl è in questi casi, pò purtà à:
- Assenza di riflessi tendinosi in u corpu;
- Debbulezza musculare;
- Rispira assai lenta.
In situazioni più gravi, l'ipermagnesemia pò ancu purtà à coma, arrestu respiratoriu è cardiacu.
Quandu ci hè un suspettu di avè eccessu di magnesiu, in particulare in e persone cun qualchì tippu di malattia renale, hè impurtante cunsultà u duttore, fà analisi di sangue chì permettenu di valutà a quantità di minerale in u sangue.
Cumu hè fattu u trattamentu
Per inizià u trattamentu, u duttore hà bisognu d'identificà a causa di l'eccessu di magnesiu, affinch'ellu possa esse correttu è permette u bilanciu di i livelli di stu minerale in u sangue. Cusì, se hè causatu da un cambiamentu di i reni, per esempiu, un trattamentu adattatu deve esse iniziatu, chì pò includere dialisi in casu di insufficienza renale.
S'ellu hè dovutu à un cunsumu eccessivu di magnesiu, a persona deve manghjà una dieta menu ricca in l'alimenti chì sò a fonte di stu minerale, cume i semi di zucca o i noci di Brasile. Inoltre, e persone chì piglianu supplementi di magnesiu senza cunsiglii medichi devenu ancu cessà u so usu. Scuprite un elencu di l'alimenti più ricchi di magnesiu.
Inoltre, per via di squilibri di calciu è di potassiu, cumuni in casi d'ipermagnesemia, pò ancu esse necessariu aduprà medicazione o calciu direttamente in a vena.
Ciò chì pò causà ipermagnesemia
A causa più cumuna di l'ipermagnesemia hè a fallimentu renale, chì face chì u rene ùn sia capaci di regulà a quantità curretta di magnesiu in u corpu, ma ci ponu ancu esse altre cause cume:
- Ingesta eccessiva di magnesiu: l'usu di supplementi o l'usu di medicinali chì cuntenenu magnesiu cum'è lassativi, enemas per l'intestinu o antiacidi per reflux, per esempiu;
- Malatie gastrointestinali, cum'è gastrite o colite: causanu un aumentu di l'assorbimentu di magnesiu;
- Problemi di glandula surrenale, cum'è in a malatia di Addison.
Inoltre, e donne incinte cù preeclampsia, o cun eclampsia, ponu ancu sviluppà ipermagnesemia temporanea per mezu di l'usu di alte dosi di magnesiu in u trattamentu. In questi casi, a situazione hè generalmente identificata da l'ostetricu è tende à migliurà pocu dopu, quandu i reni eliminanu l'eccessu di magnesiu.