8 cumplicazioni principali di bulimia è chì fà
Cuntenutu
- 1. Reflux è ferite in l'esofago
- 2. Disidratazione
- 3. Gonfiu nantu à e guance
- 4. Deterjoramentu di i denti
- 5. Stinzia cronica
- 6. Assenza di menstruazione
- 7. Depressione è cambiamenti d'umore
- 8. Insonnia
I cumplicazioni di a bulimia sò in leia cù i cumpurtamenti cumpensatori prisentati da a persona, vale à dì, l'attitudini ch'elli piglianu dopu avè manghjatu, cum'è vomitu furzatu, perchè induce vomitu, in più di espulsione di l'alimentu, espelle ancu l'acidu prisente in u corpu. stomacu, causendu ferite, piaghe è irritazioni in a gola è in l'esofago.
Inoltre, l'usu frequente di lassativi pò ancu esse ligatu à complicazioni, postu chì pò prumove a desidratazione è l'infiammazioni gastrointestinali.
A Bulimia hè un disordine alimentariu è psiculugicu caratterizatu da u manghjamentu eccessivu seguitatu da un cumpurtamentu compensatoriu per eliminà ciò chì era cunsumatu è impedisce l'aumento di pesu. Capite ciò chì hè a bulimia è cumu identificà i sintomi.
Cusì, e cumplicazioni principali ligate à stu disordine alimentariu sò:
1. Reflux è ferite in l'esofago
U reflux apparisce per induzione ripetuta di vomitu, chì indebulisce u sfintere esofagicu inferiore, chì hè a struttura incaricata di impedisce u cuntenutu di u stomacu di rientre in l'esofago. Inoltre, u fattu di furzà u vomitu è avè sempre un cuntenutu acidu in l'esofago favurisce a furmazione di ulcere, chì ponu esse abbastanza scomodi. A causa di u fattu chì u vomitu hè frequente in bulimia, a guarigione di queste ulcere richiede tempu, aggravendu ulteriormente u dolore è u disagiu risentutu.
Cosa da fà: In più di l'orientazione psicologica è nutrizionale, hè impurtante chì a persona vada à u gastroenterologu per raccomandà l'usu di droghe chì riducenu l'acidità di u stomacu, cume Omeprazole è Plasil. Inoltre, evità di bere liquidi durante i pasti è aduprà rimedii casani cum'è u tè di zenzero sò ancu misure chì aiutanu à cuntrullà u reflux. Amparate più nantu à u trattamentu di reflux.
2. Disidratazione
A disidratazione hè ancu pussibule in cunsequenza di bulimia, spessu resultante da vomitu frequenti è l'usu di medicinali lassativi è diuretici, causendu à u corpu a perdita di assai acqua è minerali cum'è u potassiu, chì sò impurtanti per u bilanciu di u sangue è per u funziunamentu di u musculi è reni.
Cosa da fà: Hè impurtante di beie omancu 2 litri d'acqua à ghjornu è di dà preferenza à liquidi chì cuntenenu vitamine è minerali, cum'è suchji naturali di frutti, acqua di coccu è bevande isotoniche.
3. Gonfiu nantu à e guance
U gonfiore in bocca è mentone hè di solitu ligatu à l'ingrandimentu di e ghiandole parotidi, chì sò un tippu di ghiandole salivari chì finiscenu per cresce secondu u numeru di volte chì u vomitu hè causatu.
Cosa da fà: Per riduce u gonfiore, hè necessariu trattà a bulimia, nurmalizà l'acidità di u sangue è di a bocca, è evità u vomitu, chì cusì a ghiandula smette di esse eccessivamente stimulata è torna à a so dimensione normale.
4. Deterjoramentu di i denti
Hè cumunu in bulimia di rende a bocca, a lingua è a gola secche è dolorose, in più di aumentà u risicu di cavità è di sensibilità à i denti, chì finiscenu ancu per esse deformati in i casi più severi è prolungati di a malattia, principalmente per via di u induzione di vomitu, favurendu a presenza frequente di cuntenutu acidu in bocca.
Cosa da fà: Per trattà, duvete lavà a bocca cù bicarbonato di sodiu dopu à episodi di vomitu, è cercà un dentistu chì tratterà cavità è altre malatie in bocca, è prescrive collutori o gel à basa di fluoru, o ancu raccomandà l'usu di un dispositivu chì prutege i denti à u mumentu di u vomitu.
Inoltre, hè impurtante di beie assai acqua per tene a bocca idrata è per evità di lavà i denti subitu dopu à u vomitu, chì aggrava a corrosione di u smaltu di i vostri denti.
5. Stinzia cronica
I lassativi sò aduprati per favurisce a cuntrazzione intestinale è facilità l'eliminazione di e feci, quantunque u so usu custante è frequente, cum'è in bulimia, pò rende l'intestinu dipendente da stu tipu di medicazione, resultendu in stinzia. Cusì, una di e cumplicazioni di a bulimia hè a stinzia cronica, rendendu difficiule per una persona l'evacuazione senza l'aiutu di u medicamentu. Amparate più nantu à i risichi per a salute di i lassativi.
Cosa da fà: In quessi casi, hè impurtante di parlà cù u duttore per valutà a gravità di u prublema, cum'è in certi casi hè necessariu piglià medicazione o avè una chirurgia per correggere cambiamenti in l'intestinu. Inoltre, duvete manghjà una dieta ricca di fibre, legumi, verdure è sementi, è beie assai acqua per facilità u transitu intestinale, preferibilmente sottu a guida di un nutrizziunistu per evità cumplicazioni.
Vede in u video sottu ciò chì manghjà per luttà contra a stinzia:
6. Assenza di menstruazione
Cum'è in bulimia ci hè una perdita di nutrienti impurtanti per u funziunamentu di l'organisimu è, dunque, in casu di donne, cambiamenti in u ciclu menstruale o l'assenza di menstruazione ponu esse percepite per via di a mancanza di nutrienti rispunsevuli di a regulazione di ormoni in relazione cù u sistema riproduttivu di e donne.
Cosa da fà: Per chì i cicli menstruali di a donna sianu rigulari di novu, hè impurtante chì a donna ritorni à l'alimentu normale è adeguatu, preferibilmente sottu guida nutrizionale. Cusì, quandu a donna torna à manghjà nurmalmente è esse nutrita bè, a produzzione di ormoni torna à a normalità, riattivendu u ciclu mestruale.
7. Depressione è cambiamenti d'umore
I cambiamenti di umore è di depressione sò cumuni in i malati cù bulimia è sò prublemi chì devenu esse trattati cun surviglianza medica, chì pò prescrive medicazione antidepressive, in più di psicoterapia, chì hà per scopu di aiutà u paziente à migliurà a so autoestima è à avè una nova . attitudine versu l'alimentu.
A stu puntu, hè impurtante chì u paziente riceva u sustegnu di a famiglia è di l'amichi per superà i disordini psiculugichi causati da a malattia, è a so participazione è incuragimentu à u trattamentu hè impurtante.
8. Insonnia
L'insonnia risulta principalmente da cambiamenti d'umore, cambiamenti ormonali è preoccupazione costante cù u pesu è a dieta.
Cosa da fà: Per migliurà u sonnu, si pò aduprà medicazione prescritta da u duttore è beie tè calmanti di notte, cum'è melissa è tè valeriana. Inoltre, hè impurtante avè una rutina per svegliarsi è dorme, evitendu sieste durante u ghjornu è evitendu bevande cù caffeina dopu à 5 pm, cume caffè è bibite analcoliche.
Scuprite altri cunsiglii per dorme megliu fighjendu u video seguente: