Quantu tempu pò esse u latte maternu fora di u frigorifero?
Cuntenutu
Per immagazzinà u latte maternu currettamente, hè impurtante sapè chì u latte deve esse conservatu in un contenitore specificu per questu scopu, cume sacchetti per u latte maternu o resistenti à i buttigli di vetru è senza BPA, è esse assai attenti quandu si piglia, si guarda è si usa u latte per evità a contaminazione.
Prima di sprime u latte, nutate a data è l'ora quandu u latte hè statu cacciatu è solu dopu à l'iniziu di u prucessu di estrazione. Dopu avè sprimitu u latte, duvete chjode u cuntinuu è mette lu in una suppera cun fretu è ciottuli di ghiacciu per circa 2 minuti è poi conservallu in u frigorifero, in u congelatore o in u congelatore. Questa cura garantisce u rapidu raffreddamentu di u latte, evitendu a so contaminazione.
Quantu dura u latte maternu
U tempu di conservazione di u latte maternu varia secondu u modu di conservazione, è hè ancu influenzatu da e condizioni d'igiene à u mumentu di a raccolta. Per chì u latte maternu sia cunservatu per un tempu più longu, hè impurtante chì a racolta sia fatta in sacchi debuli o adatti, cù chjusura ermetica è materiale senza BPA.
Cusì, secondu u locu induve hè fattu u almacenamentu, u tempu di cunservazione di u latte maternu hè:
- Temperatura ambiente (25 ° C o menu): trà 4 è 6 ore secondu e cundizioni igieniche induve u latte hè statu cacciatu. Se u zitellu hè prematuru, ùn hè micca cunsigliatu per almacenà u latte à a temperatura di l'ambienti;
- Frigorifero (temperatura 4 ° C): a durata di conservazione di u latte hè finu à 4 ghjorni. Hè impurtante chì u latte si trovi in a regione a più freta di u frigorifero è chì sottuponga poche variazioni di temperatura, cum'è in u fondu di u frigorifero, per esempiu.;
- Congelatore o Congelatore (-18ºC temperatura): u tempu di conservazione di u latte maternu pò varià da 6 à 12 mesi quandu hè piazzatu in una regione di u cunghjilatore chì ùn soffre micca assai variazioni di temperatura, essendu ideale chì si cunsuma finu à 6 mesi;
Una raccomandazione impurtante in casu di congelazione di u latte hè chì u contenitore ùn abbia micca un pienu odore, perchè durante u prucessu di congelazione, u latte pò espansione. Scuprite cumu hè almacenatu u latte maternu.
Cumu scongelà u latte maternu
Per scongelà u latte maternu avete bisognu:
- Cacciate u latte da u cunghjilatore o da u cunghjilatore qualchì ora nanzu à l'usu è lasciate scongelà pianu pianu;
- Pone u cuntinuu in un bacinu cù acqua calda per stà à a temperatura di l'ambienti;
- Per cunnosce a temperatura di u latte, pudete mette qualchì goccia di latte nantu à u fondu di a manu. A temperatura ùn deve esse troppu alta per evità di brusgià u zitellu;
- Dà u latte à u zitellu in una buttiglia sterilizata currettamente è ùn riutilizà micca u latte chì pò esse lasciatu in a buttiglia perchè hè dighjà intrutu in cuntattu cù a bocca di u zitellu è pò esse micca adattu per u cunsumu.
U latte congelatu ùn deve micca esse riscaldatu nantu à a stufa o à u microonde perchè pò fà assai caldu, l'ideale hè di scaldà u latte in un bagnu d'acqua.
Quantu dura u latte dopu à u sbrinamentu
Se u latte maternu hè statu sbrinatu, pò esse adupratu à temperatura ambiente da 1 à 2 ore dopu u sbrinamentu o dopu à 24 ore s'ellu hè statu in frigorifero.
Una volta chì u latte hè statu sbrinatu, ùn deve micca esse cunghjelatu di novu è, dunque, si raccomanda chì l'archiviazione sia fatta in picculi contenitori per evità di sprecare u latte. Inoltre, ùn hè micca indicatu di cunghjelà i resti, chì ponu esse cunsumati finu à 2 ore dopu l'alimentazione di u zitellu è devenu esse ghjittati s'elli ùn sò micca usati.