U cunsumu Citrus puderia aumentà u vostru risicu di cancru di a pelle

Cuntenutu

Un bichjeru di suchju d'aranciu hè una colazione, ma ancu s'ellu pò andà perfettamente cù l'ova è u pane tostatu, ùn si ghjoca micca cusì bè cù un antru alimentu: u sole. L'agrumi aumentanu a sensibilità di a pelle à a luce di u sole è sò ligati à un risicu aumentatu di melanoma, a forma più mortale di cancru di a pelle, secondu un grande studiu novu in u Revista di Oncologia Clinica.
Alcuni risultati sorprendenti da a ricerca: E persone chì bevianu OJ ogni ghjornu eranu 25 per centu più propensi à sviluppà u cancheru di a pelle mortale, è quelli chì manghjavanu u pompelmu sanu eranu quasi 50 per centu più prubabile. I scienziati calcanu questa differenza finu à chimichi "fotoattivi" in agrumi, in particulare psoraleni è furocoumarine-cunnisciuti per fà a pelle più sensibile à u sole.
Ma questu ùn significa micca chì ùn duvete micca manghjà i frutti sani, dicenu i ricercatori. L'agrumi sò stati previamente ligati à numerosi benefici per a salute, cumprese un risicu più bassu di malatie cardiache, artrite, Alzheimer, calcoli biliari, Crohn è parechje altre malatie, secondu a ricerca australiana.
"Certamente ùn vuleriamu micca chì e persone evitanu frutti chì sò generalmente boni per a so salute", hà dettu Abrar Qureshi, M.D., presidente di dermatulugia di l'Università Brown è autore principale di u studiu in un comunicatu. "Solu esse cuscenti chì ci hè una associazione cù u melanoma, è forse esse più attenti à a prutezzione di u sole in i ghjorni chì manghjate agrumi". (Unu di questi 20 Sun Products per aiutà à prutezzione di a vostra pelle deve fà u truccu.)
È una prutezzione solare in più hè un bonu cunsigliu per noi tutti priscinniri di a dieta, chì u melanoma hè sempre u tumultore n ° 1 di i ghjovani adulti. Dunque mette una buttiglia in più in a vostra borsa, stà à l'ombra, è portate l'insalata di frutti.