Perchè u novu spettaculu Fat-Phobic di Netflix "Insatiable" hè cusì periculosu
Cuntenutu
L'ultimi anni avemu vistu alcuni passi impurtanti in u muvimentu di pusitività di u corpu, ma questu ùn significa micca chì a fobia à u grassu è i stigmati di u pesu ùn sò ancu assai una cosa. L'imminente spettaculu di Netflix Insaziabile prova chì ci hè ancu assai nantu à u modu chì a maghjina di u corpu hè riprisentata in i media chì duvemu parlà. (In cunnessione: Jessamyn Stanley's Uncensored Take On "Fat Yoga" è u Muvimentu Pusitivu di u Corpu)
ICMYI, Insatiable ùn hè ancu ancu fora è hè digià causatu maiò cuntruversia. Eccu una sinopsi ràpida: In i secondi d'apertura di u trailer, u caratteru principale "Fatty Patty" (interpretata da l'attrice Debby Ryan in un vestitu grassu) hè intimuritu da i so cumpagni di scola "caldi" di u liceu per via di a so dimensione. Dopu avè fattu un colpu à u visu, Patty hà da chjode a so mandibula durante l'estate è torna a trama! E ella procede à vendetta di tutti i cumpagni di classe chì l'anu intimidata quandu era grassa.
Iè, ci sò uni pochi di prublemi quì. Una maiò? A manera chì u caratteru perde u pesu. "Mi strincu perchè ci saranu giovani donne chì guardanu à ùn manghjà micca cum'è una opzione [per perdere pesu] - ciao disordini alimentari", dice Erin Risius, cunsiglieru di Hilton Head Health chì hè specializatu in stigma di pesu è imagine di u corpu . "Pensu chì puderia esse un modu assai più rispunsevule per vede stu prublema di bullying per via di preghjudiziu di pesu". (Relativu: Perchè a vergogna di u corpu hè un prublema cusì grande è ciò chì pudete fà per piantà)
Inutile, l'attivisti di l'imaghjini di u corpu anu prestu à criticà u spettaculu. "Ahhh iè, una femina grassa ùn puderia mai stà per ella mentre hè grassa è di sicuru ella deve esse assaltata è avè a bocca chjachjata prima di diventà u so megliu, u so magru. Bonu per sapè!" u scrittore feministu Roxane Gay hà scrittu annantu à Twitter.
Risius accunsenu chì a manera chì u spettaculu ritrae a cunnessione trà a felicità è u pesu hè problematicu. "Perde u pesu ùn significa micca chì tuttu sia di colpu bonu in u vostru mondu o porti felicità - ùn hè cusì cusì." (Più infurmazione quì: Perchè Perde u Pesu Ùn Porta micca Sempre à a Cunfidenza di u Corpu)
Ciò chì ci vole à vede di più invece in i media sò spettaculi cum'è Simu noi, cù caratteri multidimensionali cum'è Kate interpretatu da Chrissy Metz. A so storia hè qualchì volta nantu à a perdita di pisu, ma hè ancu di i so scopi è i so sentimenti è i so sogni, dice Risius. Ci hè da nutà chì Ryan hà parlatu via Instagram di a reazione, dicendu in parte chì malgradu avè sperimentatu i so prublemi di maghjine di u corpu (chì ùn hà ?!) era "attirata da a vuluntà di u spettaculu di andà in lochi veri" è chì u spettaculu ùn hè micca "in l'affari di fat-shaming".
Eppuru, U Bonu Locu L'attrice Jameela Jamil (chì hà iniziatu u Muvimentu "I Weigh" in i media suciali per cumbatte i stigmi di taglia è chì hà una longa storia di parlà contr'à i missaghji di vergogna di u corpu in i media) hà ancu criticatu u spettaculu. "Ùn hè micca assai in a premessa di Fatty Patty ... un adulescente ferma di manghjà è perde u pesu è dopu quandu" cunvenientemente attraente "si vendica di i so cumpagni di scola? Questu hè sempre dicendu à i zitelli di perde u pesu per" vince ". A vergogna grassa hè inerente è abbastanza sconvolgente ", hà scrittu in Twitter.
L'attivisti di celebrità ùn sò micca l'unichi chì sò indignati da a premessa in daretu. In fattu, una petizione Change.org per impedisce à Netflix di presentà u spettaculu u 10 d'Agostu hà attualmente più di 170.000 firme. A petizione dice chì u trailer hà dighjà attivatu e persone cun disordini alimentari è hà u potenziale di causà ancu più danni se u spettaculu hè liberatu. (FYI questu ùn hè micca l'unicu Netflix mostra chì i prufessiunali di salute mentale anu un prublema cù: L'Esperti Parlanu Contra "13 Reasons Why" In the Name of Suicide Prevention)
U fondu? Fà chì a ghjente si senti cum'è ùn hè micca abbastanza bè è cusì hà bisognu di "riparassi", cum'è face stu spettaculu, incuraghjerà sempre cumpurtamenti malsani, dice Risius. In cuntrastu, "Se ci sentimu megliu per noi stessi da l'internu fora, faremu assai prubabile scelte megliu intornu à l'autocura", dice Risius. (Assuciatu: Questa Donna Vole Sapete Chì Perde u Pesu Ùn Vi Rende Magicamente Felice)
Ci hè una fodera d'argentu in Insaziabileu messagiu cuntruversu di l', ella dice. "Sì stu spettaculu face l'aria, à u minimu apre a cunversazione intornu à questu propiu prublema di stigma di pesu-qualcosa chì necessaria definitivamente è disperatamente più attenzione pusitiva".