Cori acceleratu in gravidanza: chì pò esse è cumu cuntrollà
Cuntenutu
U core acceleratu durante a gravidanza hè normale per via di i cambiamenti fisiologichi cumuni di questu periodu per furnisce ossigenu è nutrienti à u zitellu. Cusì, hè nurmale chì u core batti più veloce, cù una crescita di a frequenza cardiaca à u riposu, affinchì ci sia un flussu di sangue adeguatu per a donna è u zitellu.
Hè impurtante per a donna di esse cuscente di l'apparizione di alcuni sintomi associati, cum'è difficultà à respirà, tossisce sangue o dolore toracicu, chì in questi casi u core di corsa pò esse indicativu di cambiamenti cardiaci più gravi, è hè impurtante per a donna per cunsultà u duttore per chì u diagnosticu sia fattu è u trattamentu hà iniziatu per prumove a vostra salute è quella di u zitellu.
Chì pò indicà
U core acceleratu hè normale durante a gravidanza, in particulare in u terzu trimestru, quandu u zitellu hè dighjà più sviluppatu è hà bisognu di più quantità di ossigenu è nutrienti. Inoltre, l'aumentu di a frequenza cardiaca pò ancu esse ligatu à l'emozione è l'ansietà per u partu, per esempiu.
Tuttavia, in certi casi, quandu ci hè una crescita di a frequenza cardiaca è questu hè accumpagnatu da alcuni sintomi, cume difficoltà à respirà, dolore toracicu, tossu di sangue o palpitazioni chì duranu per un bellu pezzu, hè impurtante investigà a causa cusì ch'elli ponu esse presi qualchì cura. Cusì, alcune altre cause di core acceleratu in gravidanza sò:
- U cunsumu eccessivu di caffeina;
- Cambiamenti cardiaci per via di una gravidanza precedente;
- Problemi cardiaci, cum'è aterosclerosi o ipertensione pulmonaria;
- Reazione à qualsiasi medicazione chì state aduprendu;
- Alta pressione;
- Cambiamenti di tiroide.
Hè impurtante chì prima di stà incinta a donna fessi un cuntrollu medicu per verificà a salute di u core è, in casu di cambiamenti, esse in gradu di piglià cura durante a gravidanza è seguità e raccomandazioni di u duttore. Hè ancu impurtante chì a donna sia attenta à qualsiasi segnu o sintumu assuciatu cù una frequenza cardiaca aumentata, è duverebbe andà à u duttore se sò frequenti per chì a causa pò esse investigata.
Questi cambiamenti sò più frequenti in donne chì a gravidanza accade dopu à 40 anni, sò sedentarie o fumatori, ùn anu micca una dieta adatta o chì anu guadagnatu assai durante a gravidanza. Queste situazione ponu sovraccaricà u core ancu di più, aumentà a frequenza cardiaca è risultà in un infartu, per esempiu.
Cumu cuntrollà
Cum'è in a maiò parte di i casi u core acceleratu hè nurmale, u duttore di solitu ùn indica micca alcunu tipu di trattamentu, micca menu perchè a frequenza cardiaca torna à u normale dopu a consegna.
Tuttavia, in alcune situazioni, soprattuttu quandu a donna hà altri segni o sintomi o hè stata già diagnosticata cun cambiamenti cardiaci, u duttore pò indicà riposu è l'usu di alcuni medicamenti per alleviare i sintomi è regulà u ritmu cardiacu, essendu impurtante chì sò adupratu in cunfurmità cù i cunsiglii medichi.
Inoltre, per impedisce à u core di accelerà troppu o chì ci hè u risicu di sviluppà altri cambiamenti, hè impurtante chì e donne acquistinu abitudini sane durante a gravidanza, praticendu attività fisica, evitanu u cunsumu di alimenti è bevande caffeinati è anu una dieta sana .
Scuprite u video seguente per alcuni cunsiglii d'alimentazione per evità di guadagnà troppu pesu durante a gravidanza: