Chì pò esse pruritu in l'inguine è chì fà
![Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation](https://i.ytimg.com/vi/xFwOOxtmFL0/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- 1. Allergia à mutandine o biancheria intima
- 2. Tigna di l'inguine
- 3. Crescita di i capelli
- 4. Candidiasi
- 5. Pidocchi pubici
U pruritu in l'inguine pò esse causatu da a crescita di i capelli dopu l'epilazione, l'allergia à u materiale di mutandine o biancheria intima è, in questi casi, aduprendu una crema idratante o unguentu anti-allergicu, cum'è Polaramine o Fenergan, pò aiutà à alleviare pruritu è finisce u cunfortu rapidamente.
Tuttavia, prurito in l'inguine pò ancu indicà un prublema di a pelle, u più spessu micosi di l'inguine, chì hè più cumunu in l'omi. Stu pruritu pò accade ancu in e donne, accadendu micca solu in l'inguine, ma ancu in u vaginu. Inoltre, prurite in l'inguine pò esse ancu da a presenza di pidochji nantu à i capelli pubici, ma sta situazione hè più rara.
Hè impurtante di cunsultà un dermatistu se u pruritu ùn migliurà dopu à 3 ghjorni cù una cura igienica curretta, l'usu di biancheria intima di cuttone è l'applicazione di unguenti, postu chì pò esse necessariu di fà testi per identificà altre cause chì causanu prurito in l'inguine.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-pode-ser-coceira-na-virilha-e-o-que-fazer.webp)
1. Allergia à mutandine o biancheria intima
L'allergia, o dermatite da cuntattu, hè una di e cause principali di prurigione maschile è femina, postu chì ci sò assai pezzi di biancheria intima chì sò fatti di materiali sintetichi, ciò chì rende difficiule a respirazione di a pelle è provoca a prurigazione è a sensazione d'irritazione.
Oltre à u pruritu, l'allergie à e mutandine o a biancheria intima danu origine à sintomi cum'è rossu, sfocatura è a presenza di palline bianche o rosse nantu à a pelle di l'inguine è questu hè causatu da u cuntattu cù una sustanza prisente in a biancheria intima o mutandine à chì a persona hè allergica.
Cosa da fà: in questi casi, si consiglia di applicà un unguentu anti-allergicu, cum'è Polaramine o Fenergan, per esempiu, lavate e mutandine o biancheria intima prima di aduprà è dà preferenza à l'usu di biancheria intima di cuttone. Se u pruritu ùn migliurà dopu à trè ghjorni di sta cura, hè impurtante cunsultà un dermatistu per identificà a causa è inizià u trattamentu più adattu.
2. Tigna di l'inguine
A tinia hè principalmente rispunsevule di e prurigine in l'inguine maschile, postu chì hè assai cumunu per l'omi di pruduce più sudore è di avè più peli chè e donne, essendu più suscettibili à a crescita di funghi in questa regione. In questi casi, l'area diventa rossa, pruriginosa, a pelle pò sembra sbuccia è ancu macchie è piccule bolle o grumi ponu apparisce nantu à a pelle.
Cosa da fà: per finisce u pruritu in l'inguine causatu da a tinia, hè cunsigliatu d'andà à u dermatistu per a regione da osservà è u trattamentu adattatu indicatu, chì pò esse fattu cù unguenti, creme o lozioni antifungali. In casi più avanzati, u duttore pò prescrive rimedi antifungali orali. Amparate nantu à altre opzioni di trattamentu per a tinia in l'inguine.
3. Crescita di i capelli
L'epilazione cù un rasoiu, o ancu cù a cera, provoca irritazioni in a pelle di l'inguine, rendendula più sensibile è questu pò purtà à l'apparizione di prurigine in a regione. Dopu qualchì ghjornu, quandu i peli cumincianu à cresce, i pori di a pelle ponu diventà ostruiti è i peli ponu diventà incarnati, causendu ancu prurito in l'inguine.
Cosa da fà: per finisce u pruritu in l'inguine causatu da a crescita di i capelli dopu l'epilazione, una bona punta hè di aduprà una crema idratante, perchè in più di idratà a pelle, a crema allevia l'irritazione causata da u pruritu è, di conseguenza, a voglia di grattà diminuisce .
Altri cunsiglii per evità pruriti per via di a crescita di i capelli includenu esfoliante prima di rasassi, aduprendu una schiuma da barba è rasendu i capelli in casu di rasatura.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-pode-ser-coceira-na-virilha-e-o-que-fazer-1.webp)
4. Candidiasi
A candidiasi hè a causa principale di prurigine in l'inguine in e donne è hè generalmente associata à sintomi in a zona intima, cume prurito in a vagina, dolore o brusgiatura durante u cuntattu intimu, rossi, gonfiore in a regione vulvare è scarica bianca. Malgradu esse più frequente in e donne, a candidiasi pò accade ancu in l'omi è pò purtà à l'apparizione di prurigine in l'inguine.
Cosa da fà: per alleviare u pruritu in l'inguine causatu da candidiasi, si consiglia di andà à u ginecologu o urologu, in casu di l'omi, affinchì a regione sia osservata è u trattamentu adattatu sia indicatu, chì pò esse fattu cù creme antifungali o antifungali orali rimedii. Scuprite puru a cura chì pudete piglià in casa per trattà a candidiasi vaginale.
5. Pidocchi pubici
I pidocchi pubici, cunnisciuti ancu cum'è pediculosi pubiche o piatte, sò più frequenti in casi di povera igiene intima o di spartera di asciugamani è biancheria intima, è ponu cumparisce sia in omi sia in donne è causanu rossi, irritazioni è pruriti in a zona di l'inguine.
Cosa da fà: per fermà stu tipu di prurito in l'inguine, un dermatologu deve esse cunsultatu per chì u rimediu di pidocchi sia prescrittu, cum'è l'ivermectina, per esempiu. Altri cunsiglii per aiutà à allevà i pruriti è à eliminà l'inguine fastidiosi hè di rasà l'area genitale, aduprà pinzette per caccià i pidocchi è lavà i fogli, i cuscini è a biancheria intima in acqua cù una temperatura superiore à 60 ° C.