Cosa da sapè nantu à i viaghji aerei durante a Pandemia di Coronavirus
Cuntenutu
Cume i stati si riaperturanu, è u mondu di u viaghju torna à a vita, l'aeroporti chì si sò stati desolati per via di a pandemia di coronavirus affrunteranu una volta di più grande folla è cun ella, un risicu più altu di sparghje l'infezione. I Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) dicenu chì u viaghju in l'aeroportu genera parechji casi di cuntattu inevitabile cum'è stà in e linee di sicurezza è accustà i sedi in aerei, ma se un viaghju stradale ùn hè micca una opzione per voi, è site di fronte aeroportu, duvete almenu esse preparatu.
Ancu se l'aeroporti è e compagnie aeree di tuttu u paese anu implementatu regulamenti per limità a diffusione di coronavirus, ci ponu esse incoerenze sia in a politica sia in l'applicazione. A dispunibilità di i venditori di l'alimentariu, i sforzi di sanità è i protokolli di linea di sicurezza varianu da l'aeroportu à l'aeroportu, ma ci sò passi chì pudete piglià cum'è individuu per cuntrullà a sicurità di a vostra sperienza di viaghju in i viaghji chì venenu. Avanzate, chì duvete aspittà in l'aeroporti è in i voli è cumu navigà stu novu tipu di viaghju aereu in modu sicuru, secondu l'esperti.
Prima di andà
U viaghju aereo spontaniu hè cusì 2019, è cù una nova decina (è una crisa sanitaria glubale) vene nuove responsabilità. Allora ...
Fate a vostra ricerca. ICYMI, e cose oghje (pensate: tuttu da i sintomi di coronavirus à i protokolli) ponu cambià in un battitu, è e restrizioni di viaghju ùn sò micca eccezzioni. Hè esattamente perchè u CDC raccomanda di cuntrollà continuamente cù i dipartimenti di salute statali o lucali (elencati nantu à u situ di CDC) di induve site, induve pudete fermà in strada, è induve andate.
Se pensate uni pochi di mesi brevi (sentimenti assai longu) à l'iniziu di a pandemia, vi ricordurete probabilmente chì qualchissia chì viaghja da New York hà avutu a quarantena per 14 ghjorni à l'arrivu in Florida. Ebbè, e maree sò girate è, à u 25 di ghjugnu, chiunque viaghji da u Sunshine State-o qualsiasi statu chì hà "diffusione significativa di a cumunità", secondu u Dipartimentu di a Salute di New York-hà da rispettà l'autunumia di duie settimane piriodu d'isulamentu. U scopu? Per cuntene a diffusione di novi casi COVID-19.
E di viaghjà fora di u paese? In marzu, u Dipartimentu di Statu di i Stati Uniti hà messu in ballu un cunsigliu di Livellu 4: Ùn Viaghjà micca, urdinendu à "i cittadini di i Stati Uniti di evità tutti i viaghji internaziunali à causa di l'impattu glubale di COVID-19". Malgradu esse sempre in vigore oghje, ci sò parechji paesi chì permettenu i viaghjatori americani. Sfortunatamente, cù u numeru crescente di casi cunfirmati di coronavirus in i Stati Uniti (più di 4 milioni, à u mumentu di a publicazione), altri paesi ùn sò micca tantu disposti à avè americani à l'esteru. Casu in puntu? L'Unione Europea, chì recentemente hà promulgatu una prohibizione di viaghju contru i viaghjatori americani.
Se site disperatu per una scappata internaziunale, pudete stà à ghjornu nantu à qualsiasi cambiamentu di restrizione verificendu i siti web di l'ambasciate o di i consolati di i Stati Uniti. U CDC hà ancu una pratica mappa interattiva chì mostra a valutazione di u risicu geograficu per a trasmissione COVID-19. Ma a vostra megliu scumessa? Continuate à custruisce quella lista di bucket è salvate qualsiasi salta di pozzanghera per a strada - dopu tuttu, pudete ancu ottene alcuni di i benefici per a salute mentale di viaghjà senza lascià a vostra casa.
Pensate à pruvà. "A prova hè cumplicata", dice Kelly Cawcutt, MD, assistente prufissore in malatie infettive è medicina critica, è direttore assuciatu di cuntrollu di l'infezzione è epidemiologia di l'ospedale à l'Università di Nebraska Medical Center (UNMC). "Se avete qualchì sintomu, duvete assolutamente esse pruvatu è francamente, vi cunsigliu micca viaghjendu. "(Vede ancu: Cosa significa veramente un risultatu di test di anticorpi di coronavirus pusitivi?)
E questu hè veru se pensate chì site statu espostu à COVID-19 in l'ultimi 14 ghjorni. S'ellu hè u casu, duvete stà in isolamentu per almenu duie settimane per "minimizà u risicu di spargimentu asintomaticu [diffusione] à l'altri o di ammalassi mentre site luntanu, perchè ùn puderete micca rientre in casa", spiega u duttore Cawcutt . (Arricurdatevi: e restrizioni à u viaghju ponu cambià prestu.)
Va bè, ma chì si vulete viaghjà è ùn site micca sicuru se avete u virus (leghje: asintomaticu)? "A prova per l'infezzione in quelli chì sò asintomatichi hà parechji aspetti negativi, u primariu hè un falsu sensu di sicurezza", aghjusta. "Per esempiu, sè vo site testatu oghje è avete un test negativu, ma vola fora dumani, ùn ci hè micca garanzia chì a vostra prova ùn puderia micca turnà pusitiva dumane". Hè perchè u virus pò esse statu presente in u vostru corpu, ma ùn hè ancu detectable à u mumentu di a prova. Si tù deve viaghjate è sò fiduciosi chì ùn site micca stati esposti à u virus in l'ultimi 14 ghjorni, allora u Dr.
Attenti à i posti di l'aviò. Sicondu a compagnia aerea, l'opzioni di i vostri posti seranu diffirenti. Per esempiu, alcuni trasportatori anu continuatu à riempie u pianu finu à a capacità cum'è i ghjorni pre-pandemichi, mentre chì altri, cum'è Delta è Southwest, anu bluccatu i so posti mediani per prumove a distanza suciale. E, cum'è l'avete probabilmente induvinatu, "menu sò e persone chì si trovanu in a vostra catena di sei metri, megliu", dice Amesh Adalja, M.D., un studiosu senior in a Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. (Assuciatu: Divisori In Stu Novu Cuncepimentu di Sedile Planu Assicurate Sia a Privacità sia a Distanza Sociale)
In quantu à pusà versu a parte anteriore o posteriore di u pianu, nisuna opzione hè necessariamente più sicura, secondu u duttore Adalja. "Ùn ci hè micca una vera evidenza di trasmissione di u virus per mezu di e prese d'aria, dunque se una persona hà da esse infettata serà da a persona accantu o in a vostra vicinanza".
Puntuale: Induve site nantu à un aereo ùn hè micca impurtante cum'è quellu chì finisci per stà accantu o vicinu. Mentre ùn cunnosci micca i vostri cumpagni di passaghju (è cù quale sò stati in cuntattu, ecc.) Pò esse un pocu, err, inquietante, a menu chì qualcunu cun COVID-19 sia à sei metri da voi, e probabilità di catturà u virus sò bassa, dice. Hè, naturalmente, finu à chì siate ancu diligenti in quantu à altre misure preventive (portà una maschera facciale, ùn vi toccate micca a faccia, lavatevi bè e mani) è u sistema di ventilazione di a cabina funziona (più nantu à quì sottu).
In l'Aeroportu
Mantene e vostre mani pulite, a vostra distanza deliberata, è a vostra maschera accesa. "Arricurdatevi chì ci serà un risicu in ogni attività in assenza di un vaccinu, allora pruvate à distanza suciale, lavatevi e mani, è evitate di tuccà a vostra faccia", dice u duttore Adalja. "E ricordate, l'aeroporti anu fattu cambiamenti in u modu di operatu per fà più faciule per e persone".
Per esempiu, vi hè permessu di (è duverebbe) portà a vostra copertura faciale durante tuttu u prucessu di sicurità, da stà à 6 piedi di distanza in linea à passà per i scanners, secondu l'Amministrazione di Sicurezza di Trasportu (TSA). Invece di mette oggetti persunali cum'è a cintura, e scarpe è u telefuninu in un bidone, dumandanu di mette quiddi elementi in u vostru saccu à manu chì evita a necessità di bidoni di sicurità, chì u saccu serà sempre scannatu. Notanu chì i viaghjatori ponu esse dumandati di rimuovere o ricumpattà oggetti cume laptop, liquidi, ecc. Dopu u puntu di cuntrollu di sicurezza in casu di necessità (pensate: più distanza trà e persone, menu cuntattu). È a sola volta chì vi sarà dumandatu di calà a vostra maschera hè quandu trasmette u vostru ID o passaportu à l'agente TSA in modu chì possanu verificà a vostra identità.
Aduprà salviette antibatteriche, lavàte e mani, è aduprendu sanitizer per e mani spessu sò tutte difese solide contr'à a diffusione di i germi-è, in certi casi, sò tutti megliu chè di portà guanti, secondu u CDC. A menu chì ùn li cambiassi constantemente, trasferisci i germi da e superfici spessu toccu à qualsiasi altra cosa chì toccu cum'è i vostri sacchetti, i vostri vestiti è a vostra faccia. Dunque, u CDC raccomanda un disinfettante è un bonu lavatu di mani ole nantu à i guanti. (Ancu una bona opzione? Usendu un strumentu toccu di portachiavi.)
A listessa regula di prutezzione è di sanificazione si applica quandu si tratta di spazii spessu usati cum'è bagni. U duttore Cawcutt ricumanda l'usu di i bagni menu visitati, cum'è quelli "prima di a sicurità, vicinu à a dumanda di bagagli", o "camminendu à unu induve ùn ci hè micca un volu imminenti, cum'è pò esse menu persone in quelli spazii".
Pigliate snacks sani. Mentre alcune opzioni di alimentazione cumincianu à apre in aeroporti di tuttu u paese, parechji ristoranti è negozi sò sempre chjusi è parechje compagnie aeree anu limitatu i so servizii in volu (vale à dì spuntini, bevande) nantu à a maiò parte di i voli naziunali, cum'è cunsigliatu da i Dipartimenti di Trasportu di i Stati Uniti , Sicurezza Patria, è Salute è Servizi Umani. Allora, pudete vulete portà qualchi spuntini di viaghju faciuli è una buttiglia viota per riempie in una fontana dopu avè sbulicatu a sicurità. (FWIW, i snacks BYO aiutanu ancu à mantene a distanza suciale è à minimizà u cuntattu cù e persone è e superfici.)
Ùn ci hè micca un spaziu perfettu in l'aeroportu per manghjà in modu sicuru, ma "se avete bisognu à piglià un pastu in l'aeroportu, truvate un locu induve pudete stà à manghjà chì si trova à più di sei metri da l'altri patroni", dice u duttore Cawcutt. "Coglie l'alimentu da piglià è viaghjà hè l'ideale per questu, ma se in un ristorante, cercate u persunale chì porta maschere, è posti distanziati per prutegge sè stessu è l'altri." Se portate un visu chì si copre quandu u tempu di manghjà s'avvicina, hè bè di "caccià u to mantellu per manghjà o beie, basta chì u rimetti à a fine, sia in u terminal sia in aereo", dice Duttore Adalja. Indipendentemente da induve manghjate, pudete cunsiderà sguassate u vostru sediu, a tavula o l'area circundante cù una pulita antibacteriana è mantene a vostra distanza da l'altri u megliu pussibule.
Nantu à l'Aviò
E compagnie aeree ùn sò micca scherzendu quandu si tratta di mantene e so cabine sicure è pulite - è TG per quessa. In fatti, assai anu realizatu sforzi di sanità è di distanzamentu suciale. Una volta in aereo, a vostra zona di seduta deve esse abbastanza pulita in quantu i trasportatori anu implementatu protocolli cum'è "fogging", chì implica spruzzà tutta a cabina cù un disinfettante registratu EPA prima di ogni volu, secondu Delta, chì hà ancu cessatu a so manta. è serviziu di cuscini in voli corti.
Siate pazienti quandu imbarcate. Ma prima di pudè ancu cullà à bordu, avete bisognu di passà à traversu u caosu chì hè imbarcatu in un aviò. Mentre u prucessu d'imbarcu si sviluppa, i viaghjatori ponu cuntinuà à sparghje in u terminal. Ma l'archiviazione in un contenitore metallicu strettu di sorta ùn permette micca veramente pratiche ottimali di distanzamentu suciale. Dittu chistu, e linee aeree, cum'è tante cose in stu mondu mid-pandemicu, si stanu adattendu: alcune, cum'è Southwest, imbarcanu in gruppi più chjuchi di, cioè 10, mentre chì altri, cum'è JetBlue, sò avà imbarcati in passageri back-to- davanti. Qualunque sia u casu, mantene a vostra distanza u megliu pussibule è assicuratevi di portà una maschera o una copertura per a faccia (Per ripetiri: Purtate una maschera - rame, tela, o qualcosa in trà -per piacè!).
"Ci hè pochissime esenzioni legittime per portà maschere facciali, è u terminu più largu hè visuale", dice u duttore Adalja. "Se ùn pudete micca portà una maschera, pudete aduprà un scudu faciale perchè ùn impedisce micca a vostra respirazione, è ci sò evidenze chì copre più superficie, allora pudete vede una tendenza versu quellu in u futuru".
"Se site preoccupatu di portà una maschera di stofa per a durata di u volu, pensate à acquistà e maschere monousu per aduprà è scartà mentre viaghjate", aghjusta u duttore Cawcutt. "Puderanu esse più còmode per parechje persone per portà continuamente". (Vede ancu: Questa Culletta Tie-Dye Neck hè una Opzione Maschera Faciale Confortevule è à a Moda)
Fiducià u sistema di ventilazione. "A maiò parte di i virus è altri germi ùn si sparghjenu micca faciule nantu à i voli per via di cume l'aria circula è hè filtrata annantu à l'aviò", secondu u CDC. Sì, avete lettu bè. Malgradu l'opinione apparentemente pupulare, u sistema di ventilazione d'aria di a cabina hè abbastanza male - è hè duvutu in gran parte in parte à i filtri HEPA (aria in particule à alta efficienza) di alta qualità di u pianu, chì ponu caccià finu à u 99,9 per centu di i germi. In più, u vulume d'aria in cabina hè rinfriscatu ogni pochi minuti - più specificamente, dui à trè minuti sia in aeromobili fabbricati da Boeing sia in Airbus.
Linea di fondu
Ancu frustrante è alarmante, sta pandemia hè luntana da esse finita, è finu à chì ci sò soluzioni diffuse cum'è un vaccinu, a responsabilità individuale hè u megliu rimediu à a vostra disposizione. "Cuntinueraghju à fà casu cù a maiò parte di u nostru paese chì lotta sempre per cuntrullà a diffusione di COVID-19", dice u duttore Cawcutt. "Cù tutti i stati chì vedenu un numeru numeru di casi avà, eviteraghju i viaghji in aviò se pussibule per minimizà u risicu finu à vedemu miglioramenti sostanziali in casi persistentemente in diminuzione in i Stati Uniti". In quantu à quelli chì deve viaghjà? Basta à esse astutu - tenite a distanza, a vostra maschera accesa, è e to mani lavate.