U Coronavirus Pò Cause Un Rash In Alcune Persone-Eccu Ciò chì Duvete Sapete
![U Coronavirus Pò Cause Un Rash In Alcune Persone-Eccu Ciò chì Duvete Sapete - Vita Di Vita U Coronavirus Pò Cause Un Rash In Alcune Persone-Eccu Ciò chì Duvete Sapete - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
Mentre a pandemia di coronavirus si sviluppa, i prufessiunali di a salute anu scupertu pussibuli sintomi secundarii di u virus, cum'è a diarrea, l'ochju rosa, è a perdita di l'odore. Unu di l'ultimi sintomi potenziali di coronavirus hà suscitatu una conversazione trà a cumunità dermatologica: eruzioni cutanee.
Impulsatu da e segnalazioni di eruzioni cutanee trà i pazienti COVID-19, l'Accademia Americana di Dermatologia (AAD) parte per raccoglie dati nantu à u sintomu pussibile. L'urganizazione hà recentemente creatu un registru di dermatologia COVID-19 per i prufessiunali di a salute per mandà infurmazioni nantu à i so casi.
Finu à avà, ùn ci hè micca una mansa di ricerche per sustene l'eruzione cum'è sintomu di coronavirus. Eppuru, i duttori di u mondu sanu anu segnalatu di nutà eruzioni cutanee in i pazienti COVID-19. Dermatologi in Lombardia, Italia anu investigatu u tassu di sintomi relativi à a pelle in i pazienti COVID-19 in un ospedale di a regione. Anu trovu chì 18 di 88 pazienti cun coronavirus avianu sviluppatu una eruzione cutanea à l'iniziu di u virus o dopu esse stati ricoverati. In particulare, in questu mostra 14 persone anu sviluppatu una rash eritematosa (una rash cù rossu), trè sviluppatu urticaria diffusa (urticaria), è una persona hà avutu un rash simile à a varicella. Inoltre, un paziente COVID-19 in Tailanda hà avutu un rash di a pelle cù petecchie (macchie tonde viola, marroni o rosse) chì hè stata sbagliata per un sintomu di febbre dengue. (Relativu: Questa tecnica di respirazione di Coronavirus hè legittima?)
Basatu nantu à l'evidenza dispunibile (quantunque limitata), se eruzioni cutanee sò un sintomu di COVID-19, pare chì probabilmente ùn parenu micca tutti è si sentenu listessi. "L'esantemi virali - rashes ligati à infezioni virali - piglianu diverse forme è sensazioni", dice Harold Lancer, MD, dermatologu basatu in Beverly Hills è fundatore di Lancer Skin Care. "Certi sò cum'è urticaria, chì pò esse pruriginosa, è altri sò piatti è maculati. Ci sò ancu alcuni chì sò vesciche è altri chì ponu causà contusioni è distruzzione di tessuti molli. Aghju vistu parechje fotografie di i pazienti COVID-19 chì mostranu tutte e sopra caratteristiche ".
Quandu si tratta di virus respiratori in generale, un tippu di eruzione cutanea - sia tipica di urticaria, pruriginosa, maculata, o da qualchì parte trà mezu - tipicamente ùn hè micca un rigalu mortu chì qualcunu abbia una malattia specifica, nota u duttore Lancer. "Spessu, l'infizzioni respiratorii virali anu cumpunenti di a pelle chì ùn sò micca specifichi per l'infezione", spiega. "Questu significa chì ùn pudete micca diagnosticà naturalmente u tipu d'infezzione chì avete specificamente fighjendu a vostra rash".
Curiosamente, in certi casi, u coronavirus pò influenzà a pelle nantu à i pedi di qualcunu.U Cunsigliu Generale di i Collegi Ufficiali di Podologi in Spagna hà esaminatu i sintomi di a pelle chì appariscenu nantu à i pedi di i pazienti COVID-19 cum'è spots viole nantu à è vicinu à i dita. Soprannominatu da Internet cum'è "COVID toes", u sintumu pare esse più prevalenti in i pazienti cun coronavirus più ghjovani, è puderia accade in e persone chì altrimenti sò asintomatici per COVID-19, secondu u cunsigliu. (Cunnessu: 5 Cundizioni di a Pelle chì Peghjenu cù u Stress-è Cumu Chill)
Se avete un rash misteriosu avà, probabilmente vi dumandate cumu procedere. "Se qualcunu hè assai sintomaticu è estremamente malatu, deve circà l'attenzione immediata s'ellu hà o micca un rash", cunsiglia u duttore Lancer. "S'elli anu un'eruzione senza spiegazione è si sentenu bè, devenu esse sicuri di esse testati per vede s'elli sò un traspurtadore di l'infezzione o s'elli sò asintomatichi. Questu puderia esse un signale d'avvertimentu iniziale".
L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aghjurnamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia anu cambiatu da a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.
Qualcosa hè andatu male. Un errore hè accadutu è a vostra entrata ùn hè micca stata inviata. Pruvate torna.