Possibili cause di dimissione in gravidanza è quandu pò esse grave
Cuntenutu
- Quandu u scaricamentu pò esse severu
- 1. Candidiasi
- 2. Vaginosi batterica
- 3. Gonorrea
- 4. Trichomoniasi
- Cumu distingue trà scaricamentu è rottura di u saccu
- Quandu andà à u duttore
Avè mutandine bagnate durante a gravidanza o avè qualchì tippu di secrezione vaginale hè abbastanza nurmale, soprattuttu quandu sta secrezione hè chjara o biancastra, cum'è accade per via di l'aumentu di l'estrogeni in u corpu, è di una crescita di a circulazione in a regione pelvica. Stu tipu di scaricamentu ùn hà micca bisognu di trattamentu specificu, hè cunsigliatu solu per mantene a cura igienica abituale.
U scaricamentu chì ùn hè micca una causa di preoccupazione hà generalmente e caratteristiche seguenti:
- Trasparente o biancastru;
- Pocu leggeru, simile à u mucus;
- Senza odore.
In questu modu, se a dimissione mostra alcuna differenza, cum'è un culore verduziu o un odore bruttu, hè assai impurtante d'andà immediatamente à l'uspidale o cunsultà rapidamente l'ostetricu perchè pò indicà a presenza di un prublema chì deve esse trattatu, cù una infizzione o una malatia di trasmissione sessuale, per esempiu.
Quandu u scaricamentu pò esse severu
Generalmente, u scaricamentu pò esse un segnu di un prublema di salute quandu hè verdastru, giallasciu, hà un forte odore o provoca un tipu di dolore. Alcune di e cause più cumuni di cambiamenti in alta sò:
1. Candidiasi
A candidiasi vaginale hè una infezzione da levitu, più specificamente u fungu candida albicans, chì cagiuneghja sintomi cum’è scariche biancastru, simile à u casgiu casamentu, pruritu severu in a regione genitale è rossu.
Stu tipu d'infezzione hè abbastanza cumunu in a gravidanza per via di cambiamenti ormonali è, ancu s'ellu ùn affetta micca u sviluppu di u zitellu in l'utru, deve esse trattatu per impedisce chì u zitellu sia contaminatu da funghi durante a consegna.
Cosa da fà: cunsultate l'ostetricu o u ginecologu per inizià u trattamentu cù unguenti o pillule antifungali, cum'è Miconazole o Terconazole, per esempiu. Tuttavia, certi rimedii casani, cum'è u yogurt semplice, ponu ancu esse aduprati per alleviare i sintomi è accelerà u trattamentu raccomandatu da u duttore.
2. Vaginosi batterica
A vaginosi hè una infezzione vaginale assai frequente, ancu durante a gravidanza, chì u cambiamentu di i livelli di estrogeni facilita u sviluppu di funghi è batteri, soprattuttu s'ellu ùn ci hè micca una igiene adatta in a regione.
In questi casi, a scarica hè leggermente grigia o giallastra è puzza à pesciu marciu.
Cosa da fà: hè necessariu cunsultà l'ostetricu o u ginecologu per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu cù antibiotici sicuri per a gravidanza, cum'è Metronidazole o Clindamycin, per circa 7 ghjorni. Vede più nantu à cumu si tratta sta infezzjoni.
3. Gonorrea
Questa hè una infezzjoni causata da i batteri Neisseria gonorrhoeae chì si trasmette cù un cuntattu sessuale senza prutezzione cù qualchissia infettatu è, dunque, pò nasce durante a gravidanza soprattuttu se avete cuntattu cù un cumpagnu infettatu. I sintomi includenu scaricamentu giallu, urinazione, incontinenza è a presenza di grumi in a vagina, per esempiu.
Siccomu a gonorrea pò influenzà a gravidanza, aumentendu u risicu di aborto, nascita prematura o infezioni di fluidi amniotici, hè assai impurtante di cumincià u trattamentu rapidamente. Vede chì altre cumplicazioni ponu accade in u zitellu.
Cosa da fà: se ci hè un suspettu d'infezzione cù una malattia di trasmissione sessuale hè assai impurtante d'andà prestu à l'uspidale o à l'ostetricu per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu, chì in questu casu si face cù l'usu di antibiotici, cum'è Penicillina, Ofloxacin o Ciprofloxacin.
4. Trichomoniasi
A tricomoniasi hè un'altra malattia di trasmissione sessuale chì pò ancu nasce in gravidanza se una relazione intima si faci senza preservativu. A tricomoniasi pò aumentà u risicu di nascita prematura o pocu pesu di nascita è, dunque, deve esse trattata u più prestu pussibule.
I segni i più caratteristici di sta infizzione includenu secreia verdugnosa o giallastra, rossu in a regione genitale, dolore quandu urinate, pruritu è a presenza di sanguinamentu vaginale minore.
Cosa da fà: duvete andà à l'ostetricu o ginecologu per cunfirmà u diagnosticu è cumincià u trattamentu cù un antibioticu, cum'è Metronidazole, per circa 3 à 7 ghjorni.
Amparate più nantu à ciò chì ogni culore di secrezione vaginale pò esse in u video seguente:
Cumu distingue trà scaricamentu è rottura di u saccu
Per distingue trà scarica vaginale è rottura di u saccu, u culore è u spessore di u liquidu devenu esse presi in considerazione, essendu chì:
- Scaricamentu: hè viscosu è pò sente o culurisce;
- Fluidu aminòticu: hè assai fluidu, senza culore o un giallu assai chjaru, ma senza odore;
- Spina mucosa: hè di solitu giadra, spessa, chì pare un flemma o pò avè tracce di sangue, avendu un culore brusgiu essendu abbastanza sfarente di a scarica chì a donna pò avè avutu in a so vita. Maggiori dettagli in: Cumu identificà u plug mucoso.
Alcune donne ponu sperimentà una leggera perdita di fluidu amnioticu prima chì u travagliu sia principiatu è, dunque, s'ellu ci hè un suspettu di rottura di u saccu, hè impurtante informà l'ostetricu per ch'ellu possi valutallu. Verificate cumu identificà se andate in travagliu.
Cusì, hè impurtante esse attenti è mette un assorbente per percepisce u culore, a quantità è a viscosità di a secrezione, chì pò ancu esse sangue.
Quandu andà à u duttore
Hè cunsigliatu d'andà à u ginecologu ogni volta chì a donna hà i sintomi seguenti:
- Scaricamentu di culore forte;
- Scaricamentu di l'odore:
- Dolore è ardenti quandu urinate;
- Dolore durante u cuntattu intimu o sanguinamentu;
- Quandu ci hè un suspettu di perdita di sangue attraversu a vagina durante u partu;
- Quandu ci hè un suspettu di rottura di u saccu.
À l'appuntamentu di u duttore, informatevi quandu sò iniziati i sintomi è mostrate e mutandine sporche in modo chì u duttore possa verificà u culore, l'odore è u spessore di u scaricamentu, per ghjunghje à u diagnosticu è poi indicà chì passi duveranu esse fatti.