Creme è maschere fatte in casa per affucà
Cuntenutu
- 1. Crema di pesca è farina di granu
- 2. Maschera di cucumaru
- 3. Maschera d'avucatu
- 4. Idratazione cù acqua di rose
Ci sò prudutti naturali, cum'è u cucumaru, a pesca, l'avucatu è e rose, chì ponu esse aduprati per preparà maschere per aiutà à tonificà a pelle è à riduce a calata, per via di a so cumpusizione ricca di vitamine è antiossidanti.
Oltre à queste maschere, hè ancu assai impurtante di fà una pulizia quotidiana di a pelle, cù prudutti adattati, per eliminà u truccu è l'inquinamentu di u ghjornu à ghjornu, idratate sempre a pelle cù creme idratanti è aduprate a prutezzione solare, chì aiuta à prevene l'invichimentu prematuru di a pelle.
1. Crema di pesca è farina di granu
Una bona crema fatta in casa per a flaccidità hè cù a pesca è a farina di granu, chì a pesca hè cunsiderata rinvigorente è dà a pelle più fermezza, diminuendu a flaccidità.
Ingredienti
- 2 pesche;
- 1 cucchiaia di farina di granu.
Modu di preparazione
Sbuchjate e pesche è cacciate e fosse. Tagliate e pesche à a metà, impastate inseme cù a farina finu à ottene un mischiu omogeneu è appiccate nantu à a pelle. Eliminà dopu à 20 minuti cù acqua calda.
2. Maschera di cucumaru
U cucumaru aiuta à rivitalizà è tonificà a pelle, postu chì aumenta a produzzione di collagene è elastina è hè riccu in vitamina A, C è E, chì aiutanu à rallentà l'invecchiamentu di a pelle.
Ingredienti
- 1 cucumaru.
Modu di preparazione
Per fà sta maschera, basta à taglià un cetriolu in fette è metteli nantu à a to faccia per circa 20 minuti. Dopu, lavate a vostra faccia cù acqua calda è applica una crema idratante.
Cunniscite un'altra ricetta cù cetriolu per caccià e macchie da u visu.
3. Maschera d'avucatu
L'Avocatu aiuta à dà vita è fermezza à a pelle, cumu migliora u tonu di a pelle è hà vitamina A, C è E in a so cumpusizione è cuntribuisce à a produzzione di collagene.
Ingredienti
- 1 avucatu.
Modu di preparazione
Per fà sta maschera, basta à caccià a polpa di 1 avucatu, impastallu è poi appiccicalla nantu à a faccia per circa 20 minuti, poi lavà a pelle di u visu cù acqua calda è applicà una crema idratante à a fine.
U trattamentu naturale per a cagione cù cetriolu o avocatu deve esse fattu solu una volta à a settimana o ogni 2 settimane.
4. Idratazione cù acqua di rose
L'acqua di rose, in più di l'idratazione, rivitalizza è tonifica a pelle.
Ingredienti
- Acqua di rose;
- Dischi di cotone.
Per prufittà di i benefizii di l'acqua di rose, basta à imbullà u cotone in st'acqua è applicalu à a to faccia ogni ghjornu, di notte, fendu casu à ùn appiccicallu micca vicinu à l'ochji.