Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 1 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
Crizzioni di i zitelli: 3, 6, 8 è 12 mesi - Salute
Crizzioni di i zitelli: 3, 6, 8 è 12 mesi - Salute

Cuntenutu

U primu annu di vita di un zitellu hè carcu di fasi è sfide. Durante questu periodu, u zitellu tende à passà per 4 crisi di sviluppu: à 3, 6, 8 è quandu hà 12 mesi.

Sti crisi facenu parte di u sviluppu nurmale di u zitellu è sò in leia cù qualchì "saltu mentale", vale à dì, mumenti quandu a mente di u zitellu si sviluppa rapidamente, essendu marcata da alcuni cambiamenti di cumpurtamentu. Di solitu, in queste crisi i zitelli diventanu più difficiuli, pienghjenu di più, si irritanu più faciule è diventanu più bisognosi.

Capite e crisi di u criaturu durante u primu annu di vita è ciò chì si pò fà in ognuna. Hè impurtante di ricurdà chì ogni famiglia hà a so struttura, caratteristiche è pussibulità è, dunque, deve adattassi secondu elli.

Crisa di 3 mesi

Sta crisa accade perchè finu à stu mumentu, per u zitellu, ellu è a mamma sò una sola persona, cum'è s'ellu si fussi una gravidanza fora di l'utru. Questa fasa pò ancu esse descritta cum'è una seconda nascita, a prima essendu biologica, u ghjornu di a consegna è cù l'arrivu di 3 mesi, a nascita psicologica si verifica. À questu stadiu, u zitellu principia à interagisce di più, à guardà l'ochji, à imità i gesti, à ghjucà è à lagnassi.


A crisa di 3 mesi accade precisamente perchè u zitellu hà a percezione chì ùn hè più intrappulatu in a so mamma, capisce ch'ellu ùn face micca parte d'ella, a vede cum'è un altru esse è hà bisognu di chjamà per avè ciò ch'ellu hà bisognu, ciò chì pò generà ansietà in u zitellu. zitellu, pudendu esse percepitu da più mumenti di pienghje. Sta crisa dura, in media, 15 ghjorni è hà alcuni segni impressiunanti cum'è:

  • Cambiamentu in l'alimentazione: hè cumunu per a mamma chì sente chì u zitellu ùn vole più allattà è chì u so senu ùn hè micca pienu cum'è prima. Ma ciò chì accade hè chì u zitellu sia capace di suchjà u pettu megliu è di sviutallu più prestu, riducendu u tempu d'alimentazione à 3 à 5 minuti. Inoltre, u pettu ùn lascia più tantu latte in stock, pruducendu à u mumentu è secondu a dumanda. À questu stadiu, parechje mamme cumincianu a supplementazione perchè pensanu chì ùn offre micca abbastanza latte per u zitellu, ciò chì porta à una mancanza di stimolazione è dunque à u svezzamentu precoce.
  • Cambiamenti di cumpurtamentu è di sonnu: u zitellu in questa fase tende à svegliarsi più spessu durante a notte, un fattu chì parechje mamme associanu à u cambiamentu di l'alimentazione è capiscenu chì hè fame. Dunque, quandu u zitellu pienghje, a mamma li offre u pettu, quand'ellu prova à lascià andà u zitellu pienghje è chì i dui vanu è vanu, hè perchè u zitellu alletta ancu senza fame, perchè si sente sicuru cù a mamma , cum'è quandu hà capitu chì i dui eranu unu.

Cum'è questu hè u mumentu quandu u zitellu inizia à scopre u mondu, diventa più attivu è a so visione migliora, tuttu hè novu è causa d'agitazione è capisce dighjà chì quandu pienghje i so bisogni saranu soddisfatti, generendu ansietà è qualchì volta irritabilità.


Cosa da fà

Cunsidendu chì hè una fase cumpletamente nurmale di regolazione di u sviluppu è assai impurtante per a crescita, i genitori devenu circà di stà calmi è di mantene un ambiente pacificu per aiutà u zitellu à passà per questu, postu chì in pochi ghjorni a rutina tornerà à a normalità. U zitellu ùn deve micca esse medicatu in questu stadiu.

Hè cunsigliatu chì a mamma insiste per allattà perchè u so corpu hè capace di pruduce a quantità necessaria di latte chì u zitellu hà bisognu. Dunque, se a presa di u zitellu hè curretta è i petti ùn ferenu micca o crepanu, ùn ci hè nisuna indicazione chì u zitellu allattassi male è, dunque, l'allattamentu ùn deve micca esse fermatu. Un puntu da nutà hè chì in questu stadiu u zitellu hè più facilmente distrattu, cusì cercà di allattà in i posti tranquilli pò aiutà.

Altri metudi chì ponu aiutà durante sta crisa includenu dà à u zitellu assai giru è applicà u metudu canguru, cuntà storie chì mostranu disegni culuriti in libri, frà altre azzioni chì mostranu u cuntattu è l'attenzione. Vede quì ciò chì hè u metudu Canguru è cumu fà.


Crisa di 6 mesi

Trà i 5 è 6 mesi di u zitellu, si forma u triangulu di famiglia è ghjè in questu mumentu chì u zitellu si rende contu chì ci hè una figura paterna. Per quantu u babbu sia attivu dapoi a nascita, a relazione di u zitellu ùn hà micca u listessu significatu ch'è cù a mamma, è solu intornu à sei mesi sta ricunniscenza accade è poi inizia a crisa.

I segni di crisa sò chianci eccessivi, cambiamenti di sonnu è d'umore, u zitellu ùn hà tantu appetitu è ​​pò esse più bisognosu è irritabile. Per cunfonde un pocu, u principiu di a nascita di i denti accade spessu durante stu periodu è e duie fasi ponu esse cunfuse, postu chì a dentizione provoca ancu disagiu è u zitellu pò diventà più agitatu è irritatu, in più di causà diarrea è ancu febbre . Vede i sintomi di a nascita di i primi denti.

A crisa di 6 mesi accade ancu à a mamma è spessu a tocca più cà u zitellu, chì deve trattà cù l'entrata di u babbu in a relazione, è hè spessu durante stu periodu chì parechje donne tornanu à u travagliu, intensificendu a so crisa.

Cosa da fà

Questu hè u mumentu per a mamma di dà spaziu è per u babbu per esse presente in a vita di u zitellu, in più di sustene è aiutà a mamma. A mamma deve esse puliziunata per ùn sente culpabilità o ghjelusia, postu chì ella hà bisognu di fà cresce a rete di cuntatti di u zitellu. Eppuru, sicondu alcuni esperti, l'adattazione di u zitellu à a crècula hè più faciule s'ella hè fatta prima di 8 mesi, postu chì in questu periodu i genitori ùn si sentenu sempre tantu. Scuprite più nantu à u sviluppu di u zitellu di 6 mesi.

Crisa di 8 mesi

In certi zitelli sta crisa pò accade in u 6u mese o per altri in u 9u, ma accade di solitu in l'8u mese è hè cunsiderata a crisa di separazione, angoscia o paura di i stranieri, induve a personalità di u zitellu pò cambià assai.

Questa crisa hè quella chì dura u più longu, circa 3 à 4 settimane è accade perchè u zitellu principia à esse separatu da a mamma più spessu è, in a so testa, capisce chì ùn hà micca da vultà, purtendu à a sensazione di abbandunamentu. Ci hè una forte pausa in u schema di sonnu in sta crisa, u zitellu si sveglia tutta a notte è si sveglia spaventatu è cù un pienghju intensu. L'altri segni includenu l'agitazione è a perdita di a voglia di manghjà, essendu più intensi chè in altre crisi. Tuttavia, cume sta fase dipende da a personalità di ogni zitellu, hè ancu cumunu per alcuni criaturi passà senza crisa.

Cosa da fà

Parechje coppie piglianu u so zitellu per dorme in u stessu lettu cun elli, ma sta pratica ùn hè micca ideale perchè i genitori ùn dormenu micca tranquillamente per paura di ferisce u zitellu è ci hè stu risicu, in più di alienà a coppia è u zitellu diventanu assai dipendenti da i genitori, dumandendu di più in più attenzione. Quandu u zitellu hà un attaccu di pienghje di notte, hè preferibile chì sia a mamma chì calmessi u zitellu, perchè quandu a mamma parte, u zitellu hà u penseru chì ùn turnerà micca. Questu l'aiuta à capisce chì a presenza di a mamma pò esse seguitata da assenze.

Inoltre, in questa fase u zitellu pò esse attaccatu à un ughjettu definitu da ellu stessu, chì hè impurtante perchè raprisenta a figura di a mamma è l'aiuta à capisce chì, cum'è l'ughjettu ùn sparisce micca, a mamma, ancu se hè assente, ùn sparirà micca. Eppuru, un altru suggerimentu hè chì a mamma abbraccia sempre l'ughjettu è poi u lascia cù u zitellu, da pudè sente l'odore di a mamma è ùn si sente micca impotente.

Cum'è in altre fasi, hè impurtante di dà affettu è attenzione à u zitellu per rassicurallu di a so angoscia, in più di dì sempre addiu à u zitellu per fà capisce chì ellu turnerà è ùn serà micca abbandunatu. Un bon esempiu di ghjocu in questa fase hè a nascondina.

Crisa di 12 mesi

Questa hè a fase induve u zitellu principia à fà i primi passi è, dunque, vole scopre u mondu è esse più indipendente. Tuttavia, ella resta dipendente è in grande bisognu di i so genitori. A crisa accade precisamente per questa ragione.

I segni principali di sta crisa sò irritazione è chianci, soprattuttu quandu u zitellu vole ghjunghje à un oggettu o spustassi in un locu è ùn pò micca. Hè ancu cumunu chì u zitellu ùn vole micca manghjà è ùn pò dorme bè.

Cosa da fà

In quantu à u principiu di u prucessu di camminata, i genitori devenu incuragisce u zitellu à move, sustene, accumpagnà è sustene, ma mai furzà, postu chì u zitellu hà da cumincià à marchjà quandu pensa ch'ellu pò è quandu u cervellu è e gambe collaboranu. Ancu cusì, certe volte u zitellu vole è ùn pò micca, ciò chì u rende angoscia. Hè cunsigliatu chì l'ambiente sia sanu, accugliente è pacificu, è ancu se sta fase pò esse un pocu difficiule, hè colpente è assai significativa.

Inoltre, più u sustegnu è a prutezzione di u zitellu ricevenu in questa fase di separazione, u megliu tende o trattà cun ella.

Circà

6 cunsiglii per ùn rinuncià à a palestra

6 cunsiglii per ùn rinuncià à a palestra

In i primi ghjorni di a pale tra hè nurmale chì ci ia molta animazione è impegnu à tà attivi è ghjunghje à l'ubbiettivi, tuttavia cù u tempu hè cumunu ...
Pulmonite per aspirazione: chì hè, sintomi è trattamentu

Pulmonite per aspirazione: chì hè, sintomi è trattamentu

A pneumonia per a pirazione, chjamata ancu pneumonia per a pirazione, hè una infezzione di u pulmone cau ata da l'a pirazione o inalazione di liquidi o particelle chì venenu da a bocca o...