Cume Stop a bagnatura in i zitelli: 5 Passi
Cuntenutu
- Panoramica
- Passu 1: Ricunnosce u bagnu bagnatu
- Passu 2: Eliminate e bevande prima di dorme
- Passu 3: Configurate a furmazione di a vescica
- Passu 4: Cunsiderate una alarma di bagnaraghju
- Passu 5: Chjamate u vostru duttore
- Q:
- A:
- Passi prossimi
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
Avete riesciutu à pudè furmà u vostru zitellu. À questu puntu, site probabilmente liberatu di ùn trattà più cù pannolini o pantaloni di furmazione.
Sfurtunatamente, a bagnatura di u lettu hè un avvenimentu cumunu in parechji zitelli, ancu s'elli sò stati furmati bè in u ghjornu durante u ghjornu. In fattu, u 20 per centu di i zitelli di 5 anni sperimentanu a bagnatura di u lettu di notte, ciò chì significa 5 milioni di zitelli in i Stati Uniti bagnanu u lettu di notte.
A bagnatura di u lettu ùn hè limitata à i zitelli di 5 anni è menu: Alcuni zitelli più vechji ùn ponu micca necessariamente esse capaci di stà asciutti di notte. Mentre i zitelli più chjuchi sò i più propensi à bagnassi à u lettu, u 5 per centu di i zitelli di 10 anni pò ancu avè stu prublema. Eccu alcuni passi chì pudete fà per aiutà u vostru zitellu à superà u bagnu-bagnamentu per una migliore qualità di vita.
Passu 1: Ricunnosce u bagnu bagnatu
A furmazione di u Potty ùn aiuta micca solu à impedisce à u vostru zitellu d'avè accidenti. Quandu insegnate à u vostru zitellu cumu aduprà i bagni, stanu ancu amparendu meccanismi di furmazione di a vescica. Quandu l'addestramentu di u puttachju avanza, i zitelli amparanu à ricunnosce i segni fisichi è mentali è i sintomi di quandu duvanu andà.
A furmazione di a vescica di notte hè un pocu più sfida. Micca tutti i zitelli sò capaci di tene l'urina durante u so sonnu o ponu svegliarsi quandu anu bisognu di aduprà i bagni. Cum'è u successu di a furmazione di u vasettu di ghjornu varieghja secondu l'età, cusì face a battaglia contr'à l'incontinenza di notte, o a bagnatura di u lettu. Alcuni zitelli anu vesciche più chjuche di l'altri zitelli di a stessa età, chì ponu rende più difficiule.
Certi medicazione ponu offre sollievu, ma i risultati sò spessu temporanei è mai u primu passu. U megliu modu per trattà a bagnatura di u lettu hè per mezu di soluzioni à longu andà chì ponu aiutà u vostru zitellu à amparà à svegliarsi quandu anu bisognu di andà.
I risultati di a bagnatura di u lettu sò frustranti per i genitori chì devenu lavà constantemente i linzoli è i vestiti. Ma u più dannu hè psicologicu. I zitelli (in particulare i zitelli più anziani) chì anu sempre bagnatu u lettu ponu sperimentà imbarazzamentu è ancu calà l'autostima.
Mentre u vostru primu impulse puderia esse di evità discussioni nantu à u bagnu di bagnu è di lavà i linzoli in silenziu, tale mancanza di ricunniscenza pò peghju. U megliu chì pudete fà hè di dì à u vostru zitellu chì l'accidenti sò OK, è rassicuralli chì truverete una soluzione inseme. Fateli ancu sapè chì parechji altri zitelli bagnanu u lettu, è questu hè qualcosa da chì cresceranu fora.
Un'altra cosa da cunsiderà per aiutà u vostru zitellu à sentesi megliu hè aduprà a prutezzione di u lettu o un deodorizante di stanza.
Passu 2: Eliminate e bevande prima di dorme
Mentre u vostru zitellu pò esse abituatu à beie un bichjeru di latte o d'acqua prima d'andà à dorme, questu pò ghjucà un rolu in a bagnatura di u lettu. Eliminà e bevande un'ora prima di andà à dorme pò aiutà à prevene l'accidenti. Aiuterebbe ancu se u vostru zitellu andessi à u bagnu per l'ultima volta subitu prima di andà à dorme, è pudete ricurdalli di fà questu. Pò aiutà à assicurà chì u vostru zitellu riceva a maiò parte di a so ingestione fluida durante a mattina è u dopu meziornu, è una parte più chjuca cù a cena.Puderete ancu vulete eliminà i spuntini è i dessert di notte, chì u vostru zitellu puderebbe avè sete dopu avè manghjatu più cibu.
Inoltre, pensate à riaghjustà e bevande di u to figliolu. Mentre u latte è l'acqua sò scelte sane, i suchji è i sodas ponu avè effetti diuretici, chì significa chì ponu purtà à urinazione più frequente.
Passu 3: Configurate a furmazione di a vescica
L'addestramentu di a vejiga hè un prucessu induve u vostru zitellu và à u bagnu à tempi stabiliti, ancu s'elli ùn pensanu micca ch'ellu ci vole à andà. Stu tipu di cunsistenza pò aiutà à stimulà a furmazione di a vejiga è aiutarà cù u cuntrollu di a vejiga.
Mentre hè spessu fattu durante l'ore di vigilia per l'incontinenza di u ghjornu, a furmazione di a vescica per bagnà u lettu accade di notte. Questu significa chì svegliate u vostru zitellu una o duie volte à a notte per andà in bagnu.
Se u to figliolu bagna sempre u lettu di modu regulare, ùn abbiate paura di pruvà torna i pantaloni di furmazione. Alcune marche, cum'è GoodNites, sò ancu pensate per l'incontinenza in i zitelli più grandi.
Dopu à vultà à i pantaloni di furmazione per un pezzu, pudete ricumincià a furmazione di a vejiga. Questi periodi di "riposu" ponu ancu aiutà à prevene u scuragimentu in u vostru zitellu da parechje notti di bagnarole.
Passu 4: Cunsiderate una alarma di bagnaraghju
Se a furmazione di a vejiga ùn migliura micca l'infestatura dopu à uni pochi di mesi, pensate à aduprà una alarma per l'infestazione di u lettu. Questi tipi speciali di alarmi sò destinati à rilevà l'iniziu di l'urina per chì u vostru zitellu si possa svegliare è andà in bagnu prima di bagnà u lettu. Se u vostru zitellu principia à urinà, l'alarma crea un rumore forte per sveglialli.
Una alarma pò esse particularmente utile se u vostru zitellu hè un sonnu prufondu. Una volta chì u vostru zitellu si abitueghja à u prucessu, si ponu arrizzà da soli per aduprà i bagni senza chì l'alarma sparghi perchè l'alarma aiuta à furmà u cervellu per ricunnosce a so voglia di urinare è di svegliarsi per ellu.
L'alarmi anu circa un percentinu di successu di 50-75 per centu è sò u modu più efficace per cuntrullà a bagnatura di u lettu.
Passu 5: Chjamate u vostru duttore
Mentre a bagnatura di u lettu hè un avvenimentu cumunu in i zitelli, micca tutti i casi ponu esse risolti da soli. Se u vostru zitellu hà più di 5 anni è / o bagna u lettu ogni notte, duvete discute di modi diversi per affruntà questu cù u pediatra. Mentre ùn hè micca cumunu, questu puderia indicà un prublema medica sottostante.
Fate sapè à u vostru duttore se u vostru zitellu:
- spessu sperimenta stinimentu
- di colpu, urina più spessu
- cumencia ancu à avè incontinenza durante u ghjornu
- urina durante l'eserciziu
- si lagna di dolore durante a minzione
- hà sangue in l'urina o in biancheria intima
- ronchi di notte
- exhibe sintomi d'ansietà
- hà fratelli o altri membri di a famiglia chì anu una storia di bagnamentu di u lettu
- hà cuminciatu à bagnassi torna dopu à nisun episodiu per almenu sei mesi
Q:
Quandu hè u tempu di vede u pediatricu se u vostru zitellu bagna u lettu?
A:
Se u vostru zitellu hè sempre bagnatu u lettu di notte dopu à l'età di 5 anni, duvete discute di questu cun u vostru pediatricu. Puderanu aiutà à vene cun un pianu chì funziona megliu per a vostra famiglia. U vostru pediatricu aiutarà ancu à vede s'ellu ci hè un prublema sottostante chì li porta.
Un'altra volta per vede u pediatricu di u to figliolu hè se u vostru zitellu hà dighjà statu pienu addestratu in u pudettu durante u ghjornu è a notte dapoi più di sei mesi, poi riparte a bagnatura di u lettu. Chì pò indicà un avvenimentu stressante per u vostru zitellu chì sta causendu questu.
Nancy Choi, MD Answers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.Passi prossimi
Per a maiò parte di i zitelli (è di i so genitori), a bagnatura di u lettu hè più fastidiu chè un prublema seriu. Ma hè impurtante circà i segni sopra à vede se un prublema medicale interferisce cù a capacità di u vostru zitellu di cuntrullà a so vescica di notte. Assicuratevi di discute e vostre preoccupazioni cù u pediatricu di u to figliolu.
Pò dinò aiutà mentre provate questi passi per tene un calendariu di notti umide è secche, per tene traccia di se ci hè statu miglioramentu. Sì sti primi passi ùn funzionanu micca, u vostru pediatre pò discute altre idee è ancu alcuni medicamenti chì ponu aiutà.