A persona cù un pacemaker pò fà una vita normale?
Cuntenutu
- Esami medichi pruibiti
- Primu mese dopu a chirurgia
- Per mantene u vostru core sanu, vedi 9 piante medicinali per u core.
Malgradu esse un dispositivu chjucu è simplice, hè impurtante chì u paziente cù un pacemaker riposi in u primu mese dopu a chirurgia è avè consultazioni regulare cù u cardiologu per verificà u funziunamentu di u dispositivu è cambià a batteria.
Inoltre, una cura speciale hè necessaria durante a routine quotidiana, cume:
- Aduprate u cellula l'arechja di u latu oppostu à u pacemaker, evitendu di mette u telefunu nantu à a pelle chì copre l'apparecchiu nantu à u pettu;
- Dispositivi di musica elettronica, è ancu cellulare, devenu ancu esse situatu à 15 cm da u pacemaker;
- Avvertenza aeroportu sopra u pacemaker, per evità di passà per a radiografia. Hè impurtante di ricurdà chì a radiografia ùn interferisce micca cù u pacemaker, ma pò indicà a presenza di metallo in u corpu, essendu ideale per passà per a ricerca manuale per evità prublemi cù l'ispezione;
- Avvisate à l'entrata banche, perchè u rilevatore di metalli pò ancu alarmà per via di u pacemaker;
- Stà almenu 2 metri da u micru;
- Evite scossa fisica è colpi nantu à u dispusitivu.
Oltre à queste precauzioni, u paziente cù un pacemaker pò cunduce una vita normale, avendu cuntattu cù tutti i tippi di dispositivi elettronichi è fendu qualsiasi attività fisica, basta ch'ellu evite l'agressioni à u dispositivu.
Esami medichi pruibiti
Alcuni esami medichi è procedure ponu causà interferenze in u funziunamentu di u pacemaker, cume a risonanza magnetica, l'ablazione di radiofrequenza, a radioterapia, a litotripsia è a cartografia elettro-anatomica.
Inoltre, certi strumenti sò ancu contraindicati per questi pazienti, cum'è u bisturi elettricu è u defibrillatore, è i membri di a famiglia è i prufessiunali di a salute devenu esse avvisati di u pacemaker, affinchì u dispusitivu sia disattivatu prima di qualsiasi prucedura chì pò causà interferenze.
Primu mese dopu a chirurgia
U primu mese dopu a chirurgia di pacemaker hè u periodu quandu l'attività fisica, guidà è fà sforzi cum'è saltà, portà i zitelli in grembu è alzà o spinghje oggetti pesanti devenu esse evitati.
U tempu di recuperu è a frequenza di e visite di ritornu devenu esse indicati da u chirurgu è u cardiologu, postu chì varieghja secondu l'età, a salute generale di u paziente è u tippu di pacemaker adupratu, ma di solitu a revisione hè fatta ogni 6 mesi.