L'Alzheimer hà una cura?
Cuntenutu
- Novi trattamenti chì ponu curà l'Alzheimer
- Forme esistenti di trattamentu
- Trattamentu naturale per l'Alzheimer
- Succu di mela per l'Alzheimer
L'Alzheimer hè un tipu di dimenza chì, ancu s'ellu ùn hè ancu curabile, l'usu di medicinali cum'è Rivastigmine, Galantamine o Donepezila, assemi à terapie stimulanti, cume a terapia occupazionale, ponu aiutà à cuntrullà i sintomi è rallentà a so progressione, evitendu aggravazioni di e complicazioni cerebrali è migliorendu a qualità di vita di a persona.
Sta malatia hè carattarizata da a perdita progressiva di a maiò parte di e capacità di a persona, cum'è a perdita di memoria, difficultà di lingua è di pensamentu, in più di cambiamenti di andatura è d'equilibriu, chì rendenu a persona incapace di occupassi di sè. Vede più nantu à i sintomi à: sintomi di Alzheimer.
Novi trattamenti chì ponu curà l'Alzheimer
Attualmente, un trattamentu chì pare esse assai prometitore per u miglioramentu è ancu a cura di l'Alzheimer hè una chirurgia di stimolazione cerebrale profonda, chì hè una terapia fatta cù l'implantazione di un picculu elettrodu neurostimulatore in u cervellu, è pò fà stabilizà a malattia è i sintomi regressanu. Stu tipu di terapia hè digià fattu in Brasile, ma hè sempre assai caru è ùn hè micca dispunibule in tutti i centri di neurologia.
Altre ricerche scientifiche indicanu chì l'usu di e cellule staminali pò riprisentà una cura per l'Alzheimer. I ricercatori anu cacciatu e cellule embrionali da u cordone ombelicale di i neonati è li anu impiantatu in u cervellu di i topi cun Alzheimer è i risultati sò stati positivi, ma hè sempre necessariu testà a tecnica in l'omu per assicurà l'efficacia è a sicurezza di u trattamentu .
E cellule staminali sò un gruppu di cellule chì ponu esse trasformate in parechji tippi di cellule diverse, cumpresi i neuroni, è a speranza hè chì quandu sò impiantate in u cervellu di questi pazienti, combattenu l'eccessu di proteine beta-amiloidi in u cervellu chì rapprisenta a cura. Malatia d'Alzheimer.
Forme esistenti di trattamentu
U trattamentu per a malatia di Alzheimer include l'usu di droghe anticolinesterasi, cum'è Donepezil, Galantamina o Memantina, chì migliuranu a funzione cerebrale, è sò indicati da u geriatricu o neurologu.
Oltre à questi rimedi, u paziente pò avè bisognu di piglià ansiolitici, antipsicotici o antidepressivi, per alleviare i sintomi cum'è agitazione, sentimenti depressi è difficoltà à dorme.
U paziente pò ancu avè bisognu à esse sottoposti à fisioterapia, terapia occupazionale, mantene una dieta adatta à a so capacità di nutrisce è di inghjuttisce, in più di mantene attività chì stimulanu u cervellu è a memoria attraversu ghjochi, lettura o scrittura, per esempiu. Amparate più nantu à u trattamentu per l'Alzheimer.
Trattamentu naturale per l'Alzheimer
U trattamentu naturale cumplementa solu u trattamentu di a droga è include:
- Mettendu a cannella in i pasti, perchè inibisce l'accumulazione di tossine in u cervellu;
- Manghjà cibi ricchi in acetilcholine, cumu anu a funzione di migliurà a capacità di memoria, chì hè influenzatu in sta malattia. Cunnosce alcuni alimenti in: Alimenti ricchi in acetilcolina;
- Avè una dieta ricca in antioxidanti, cum'è vitamina C, vitamina E, omega 3 è cumplessu B, prisente in agrumi, granu integrale, sementi è pesci.
Inoltre, pudete preparà alcuni succhi cù alimenti antiossidanti cum'è u suchju di mela, uva o bacca di goji, per esempiu.
Succu di mela per l'Alzheimer
U suchju di mela hè un rimediu casanu eccellente per prevene è cumplementà u trattamentu di l'Alzheimer. A mela, oltre à esse un fruttu deliziosu è assai pupulare, aiuta à aumentà i livelli di acetilcolina in u cervellu, chì lotta contr'à a degenerazione cerebrale causata da a malattia.
Ingredienti
- 4 mele;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Tagliate e mele à a mità, cacciate tutte e sementi è aghjunghjite in u frullatore cun l'acqua. Dopu à avè battu bè, addulcite à gustu è beie subitu, prima chì u suchju diventi bughju.
Hè cunsigliatu di beie almenu 2 bichjeri di stu suchju ogni ghjornu, per migliurà a memoria è tuttu u funziunamentu di u cervellu.
Amparate più nantu à sta malattia, cumu prevene è cumu si cura di a persona cun Alzheimer: