Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 24 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Sittembre 2024
Anonim
Chì sò i dacriociti è e cause principali - Salute
Chì sò i dacriociti è e cause principali - Salute

Cuntenutu

I Dacriociti currispondenu à un cambiamentu di a forma di i globuli rossi, in cui queste cellule acquistanu una forma simile à una goccia o una lacrima, eccu perchè hè ancu cunnisciuta cum'è globulu rossu. Stu cambiamentu in i globuli rossi hè una cunsequenza di e malatie chì affettanu principalmente a medula ossea, cum'è in u casu di a mielofibrosi, ma pò ancu esse per via di cambiamenti genetichi o rilativi à a milza.

A presenza di dacryocytes in circulazione hè chjamata dacryocytosis è ùn provoca sintomi è ùn hà micca trattamentu specificu, essendu identificata solu durante u conte di sangue. I sintomi chì a persona pò presentà sò in leia cù a malattia ch'ellu / ella hà è chì porta à l'alterazione strutturale di u globulu rossu, essendu impurtante per esse valutati da u medicu generale o ematologu.

Principali cause di dacriociti

L'apparizione di dacriociti ùn causa alcun segnu o sintumu, essendu verificata solu durante u conte di sangue à u mumentu quandu a diapositiva hè letta, mostrendu chì u globulu rossu hà una forma differente di quella normale, ciò chì hè indicatu in u rapportu.


L'apparizione di dacryocytes hè più spessu ligata à cambiamenti in a medula ossea, chì hè incaricata di a produzzione di cellule in u sangue. Cusì, e principali cause di dacriocitosi sò:

1. Mielofibrosi

A mielofibrosi hè una malattia carattarizata da cambiamenti neoplastichi in u midollo osseu, chì causanu e cellule staminali per stimulà a produzzione di eccessu di collagene, risultendu in a furmazione di fibrosi in a midula ossea, chì interferisce cù a produzzione di cellule sanguine. Cusì, per via di cambiamenti in a medula ossea, si ponu vede dacriociti in circulazione, in più di ci pò ancu esse una milza ingrandita è segni è sintomi di anemia.

U diagnosticu iniziale di mielofibrosi hè fattu per mezu di un conteggio sanguigno cumpletu è, basatu annantu à l'identificazione di i cambiamenti, un test moleculare pò esse dumandatu per identificà a mutazione JAK 2 V617F, a biopsia di midollo osseu è u mielogramma per verificà cume a produzzione di cellule sanguine . Capite cumu hè fattu u mielogramu.


Cosa da fà: U trattamentu per a mielofibrosi deve esse raccomandatu da u duttore secondu i segni è i sintomi presentati da a persona è u statutu di a medula ossea. A maiò parte di u tempu, u duttore pò raccomandà l'usu di droghe inibitori JAK 2, prevenendu a progressione di a malattia è allevendu i sintomi, tuttavia in altri casi, u trapianto di cellule staminali pò esse raccomandatu.

2. Talassemie

A Talassemia hè una malattia ematologica chì hè caratterizata da cambiamenti genetichi chì portanu à difetti in u prucessu di sintesi di l'emoglobina, chì pò interferisce cù a forma di u globulu rossu, postu chì l'emoglobina cumpone sta cellula, è si pò osservà a presenza di dacriociti.

Inoltre, in cunseguenza di i cambiamenti in a furmazione di l'emoglobina, u trasportu di l'ossigenu versu l'organi è i tessuti di u corpu hè alteratu, purtendu à l'apparizione di segni è sintomi cum'è stanchezza eccessiva, irritabilità, diminuzione di u sistema immunitariu è scarsu appetitu , per esempiu..


Cosa da fà: Hè impurtante chì u duttore identifichi u tipu di talassemia chì a persona hà da indicà u trattamentu più adattu, essendu generalmente indicatu l'usu di supplementi di ferru è trasfusioni di sangue. Capite cumu si face u trattamentu di talassemia.

3. Anemia emolitica

In l'anemia emolitica, i globuli rossi sò distrutti da u sistema immunitariu stessu, chì face chì a medula ossea produci più cellule sanguine è li rilascia in circulazione. Globuli rossi cù cambiamenti strutturali, inclusi dacriociti, è globuli rossi immaturi, chì sò cunnisciutu cum'è reticulociti.

Cosa da fà: L'anemia emolitica ùn hè micca sempre curabile, però pò esse cuntrullata cù l'usu di droghe chì devenu esse raccomandate da u duttore, cume corticosteroidi è immunosoppressori, per esempiu, per regulà u sistema immunitariu. In i casi più severi, a rimozione di a milza pò esse indicata, perchè a milza hè l'urganu induve si face a distruzzione di i globuli rossi. Cusì, cù a rimozione di questu organu, hè pussibule diminuisce u ritmu di distruzzione di i globuli rossi è favurisce a so permanenza in u sangue.

Amparate più nantu à l'anemia emolitica.

4. Persone splenectomizate

E persone splenectomizate sò quelli chì avianu da esse sottumessi à una chirurgia per caccià a milza è, dunque, in più di ùn distrugge i globuli rossi più anziani, ùn ci hè ancu nisuna produzzione di globuli rossi novi, chì questu hè ancu una di e so funzioni. Quessa puderia causà un certu "sovraccaricu" in a midula ossea in modu chì a quantità di globuli rossi produtti sia sufficiente per u funziunamentu currettu di l'organisimu, chì pò finisce per resultà in l'apparizione di dacriociti.

Cosa da fà: In quessi casi, hè impurtante chì u seguitu medicu sia effettuatu per verificà cumu a risposta di l'organisimu hè in assenza di questu organu.

Vede quandu a rimozione di a milza hè indicata.

Assicuratevi Di Circà

Prove di Sifilide

Prove di Sifilide

A ifilide hè una di e malatie di tra mi ione e uale (ET ) più cumune. Hè una infezzione batterica diffu a per via e uale vaginale, orale o anale cù una per ona infetta. A ifilide i...
Varicesi - chì dumandà à u vostru duttore

Varicesi - chì dumandà à u vostru duttore

E vene varico e ò vene anormalmente gonfie, torte o doloro e chì ò piene di angue. U più pe u i pri entanu in i gammi inferiori.Quì ottu ò alcune dumande chì pudete ...