U filu dentale hè u sicretu per sguassà i pori?
Cuntenutu
In a ricerca di una pelle impeccabile, di u visu di u zitellu, parechje persone si fissanu nantu à i so pori, circhendu modi per falli sparisce. Mentre ùn ci hè micca una mancanza di strisce di pori, maschere è altri prudutti nantu à u mercatu chì risponde à a preoccupazione, l'usu di rimedi DIY sò ancu una strada populari. (FYI, mentre chì alcuni trucchi di bellezza DIY sò perfettamente bè, altri ponu causà prublemi maiò, allora vale a pena di stà scetticu.) In realtà, tuttu da u dentifriciu à a colla di Elmer hè statu difendutu cum'è u soluzione per i pori puliti che scricchiolano. L'ultimu pruduttu casanu? Fila dentale.
Un metudu per aduprà u filu dentale è u collu buccale per pulisce i pori hè statu affaccatu in vari siti di bellezza, è in una video Instagram famosa, u blogger di bellezza Sukhi Mann dimostra cumu si face.
In u video, Sukhi si prepara u nasu cù un pannu caldu, poi rasca u filu dentale chì cala a parte anteriore di u so nasu. Ella mostra un primu pianu di ciò chì hà sappiutu rascà, poi strofina u collu in bocca nantu à a zona. In a so legenda, suggerisce d'utilizà un colutore o un detergente per l'ultima tappa, seguita da un idratante - è prevene di aduprà u metudu nantu à a pelle sensibile.
U metudu pare una soluzione perfetta à i punti neri, nò?! Ti dà a suddisfazione chì uttene cù l'usu di strisce di pori (pudete vede e piccule particelle chì avete raschiatu) è hè assai più prezzu! Ma sicondu a dermatologa Patricia K. Farris, MD, serebbe megliu da saltà questu postu chì hè troppu duru nantu à a pelle.
"A nuzione chì vulete sfruttà u filu dentale nantu à u nasu è mette u collu annantu hè eccessiva, è qualcosa chì pò causà irritazione", dice.
E tutta sta tendenza di avè bisognu à sparisce constantemente i pori? Sbagliatu, ella dice. Tuttu vene da un cuncepimentu erroneu chì i pori si riempenu di sporcizia, quandu in realtà, e vostre ghiandole secretanu solu una quantità normale di oliu è di sebum cume si deve, allora ùn duverebbe micca esse scavatu fisicamente, dice. (In fondu, hè assai cum'è a manera chì spuntà un pimple pò lascià u peghju, cum'è tentatore cum'è hè).
Siccomu i metudi abrasivi per sbulicà i pori ponu causà eruzioni cutanee o irritazioni, hè megliu à circà prudutti chì danu una esfoliazione più dolce, dice u duttore Farris. Per tene a pelle pulita, u duttore Farris suggerisce di aduprà detergenti cù acidu salicilicu o glicolicu chì aiutanu à tene i pori aperti o chiedenu l'aiutu di un Clarisonic ($ 129; sephora.com) alcune volte à a settimana.
Morale di a storia: Continuate à fà e vostre ricerche prima di pruvà un trattamentu di bellezza DIY (eccu alcuni chì avemu datu i pollici finu), è quandu si tratta di pulisce i pori, atteniti à un approcciu più dolce, menu menu più.