Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 5 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
ODESSA MARZO 22/ SEMPRE PIÙ PERSONE/ MEGA ACQUISTO
Video: ODESSA MARZO 22/ SEMPRE PIÙ PERSONE/ MEGA ACQUISTO

Cuntenutu

U sviluppu di u criaturu à 33 settimane di gestazione, chì hè equivalente à 8 mesi di gravidanza, hè marcatu da i muvimenti, calci è calci chì ponu accade di ghjornu o di notte, rendendu difficiule à dorme a mamma.

À questu stadiu a maiò parte di i zitelli sò dighjà capovolti, ma se u vostru zitellu hè sempre sedutu, eccu cumu si pò aiutà: 3 esercizii per aiutà u zitellu à rovescia.

Immagine di u fetu à a settimana 33 di a gravidanza

Sviluppu fetale - 33 settimane di gestazione

U sviluppu uditivu di u fetu à 33 settimane di gestazione hè guasi compiu. U zitellu pò digià distingue a voce di a mamma assai chjaramente è si calma quand'ellu a sente. Malgradu esse abituatu à u sonu di u core, a digestione è a voce di a mamma, pò saltà o esse spaventatu da soni serii ch'ellu ùn cunnosce.


In certi ultrasoni, si ponu osservà movimenti di e dite o di i pedi. Pocu à pocu l'osse di u zitellu sò di più in più forti è forti, ma l'osse di a testa ùn sò ancu state fusionate per facilità a surtita di u zitellu durante a nascita nurmale.

À questu stadiu tutti l'enzimi digestivi sò dighjà presenti è se u zitellu hè natu avà puderà digerisce u latte. A quantità di liquidu amnioticu hà dighjà righjuntu u so limitu massimu è hè prubabile chì sta settimana u zitellu si vultuli à capu in ghjò. Sè site incinta di gimelli, a data di partitura hè prubabile d'esse vicina cum'è in questu casu, a maiò parte di i zitelli nascenu prima di 37 settimane, ma malgradu questu, alcuni ponu nasce dopu à 38, ancu se questu ùn hè micca assai cumunu.

Dimensione di u fetu à 33 settimane di gestazione

A dimensione di u fetu à 33 settimane di gestazione hè di circa 42,4 centimetri misurati da a testa à u tallone è u Pesu hè circa 1,4 kg. Quandu si tratta di una gravidanza gemella, ogni zitellu pò pisà circa 1 kg.


Cambiamenti in donne à 33 settimane di gravidanza

In quantu à i cambiamenti in a donna à 33 settimane di gravidanza, duverebbe sperimentà una disconforta più grande quandu manghjendu i pasti, chì l'utru hà digià cresciutu abbastanza per pressà e coste.

Cù u parturimentu chì s'avvicina, hè bè di sapè cumu si rilassa ancu sì avete u dulore, è per questa ragione un bonu suggerimentu hè di respirà prufundamente è di liberà l'aria per a bocca. Quandu u crampi arrizzati, arricurdatevi di stu stile di respirazione è fate una leggera passeggiata, chì questu aiuta ancu à alleviare u dolore di cuntrazione.

E to mani, i pedi è e ghjambe ponu cumincià à diventà sempre di più gonfie, è beie assai acqua pò aiutà à eliminà sti liquidi in eccessu, ma s'ellu ci hè troppu ritenzione, hè bè di dì à u duttore chì pò esse una cundizione chjamata pre -eclampsia, chì hè caratterizata da una pressione sanguigna elevata chì pò influenzà ancu e donne chì anu sempre avutu pressione bassa.

À duluri nantu à u spinu è e ghjambe ponu esse di più in più custanti, allora pruvate à rilassatevi quandu hè pussibule.


A vostra gravidanza per trimestru

Per fà a vostra vita più faciule è ùn perde micca u tempu à circà, avemu separatu tutte l'infurmazioni chì avete bisognu per ogni trimestre di gravidanza. In chì quartieru site?

  • 1u Trimestre (da a 1a à a 13a settimana)
  • 2u Trimestru (da a 14 à a 27th settimana)
  • 3u Trimestru (da u 28 à a 41stima settimana)

Posti Populari

Questu $ 17 Multitasking Skin Oil hà più di 6,000 recensioni nantu à Amazon

Questu $ 17 Multitasking Skin Oil hà più di 6,000 recensioni nantu à Amazon

I clienti di Amazon cunno cenu una bona co a quandu u vedenu, o almenu u provanu, allora ùn pudemu micca aiutà ma intrigati quandu vedemu un gran numeru di elli affollà è lodà...
L'eserciziu Butt Hilary Duff ghjura per

L'eserciziu Butt Hilary Duff ghjura per

è avete empre a uciatu Hilary Duff cù Lizzie Mcguire, vendite l'attrice eriamente corta. U ghjovanu di 28 anni ridefini ce a tripla minaccia parendu a terza tagione di Più ghjovanu...