6 cunsiglii essenziali per prevene a disidratazione
Cuntenutu
- 1. Bei 1,5 L à 2 L d'acqua à ghjornu
- 2. Evite l'ore più calde
- 3. Avè acqua vicinu durante l'eserciziu
- 4. Pigliate u seru casanu quandu avete a diarrea
- 5. Manghjate cibi ricchi d'acqua
- 6. Evite e bevande chì causanu disidratazione
A disidratazione accade quandu ci hè una quantità insufficiente d'acqua in u corpu, chì finisce per compromettà u funziunamentu di tuttu u corpu è pò mette in periculu a vita, in particulare in i zitelli è in l'anziani.
Ancu se a disidratazione ùn hè micca un prublema assai cumunu, pò accade facilmente, soprattuttu quandu ci hè una perdita d'acqua più grande di quella chì hè ingerita durante u ghjornu. E probabilità chì sta situazione sia più grande in e persone chì piglianu medicinali per urinare, chì campanu in un locu assai caldu o chì stanu attraversendu una crisa di vomitu è diarrea, per esempiu.
Tuttavia, hè ancu relativamente faciule per evità a disidratazione semplicemente seguendu questi semplici consigli:
1. Bei 1,5 L à 2 L d'acqua à ghjornu
Questu hè u megliu modu per evità a disidratazione, in quantu garantisce un ingaghjamentu adeguatu d'acqua, impedendu ch'ellu sia mancatu in u corpu. Tuttavia, è ancu se a quantità media raccomandata hè 1,5 à 2 litri, hè impurtante adattà questa quantità, essendu chì durante l'estate o durante i periodi in cui ci hè una crisa di diarrea, per esempiu, hè impurtante chì sia più grande.
Questa abitudine deve esse incuraghjita cù una persistenza più grande in l'anziani, postu chì hè cumunu chì ùn anu micca a sete, finiscendu per passà parechje ore senza acqua potabile. L'acqua pò ancu esse scambiata per tè o suchji naturali.
U megliu modu per scopre si beie a bona quantità d'acqua hè di guardà u culore di a pipia. Idealmentu, l'urina duveria esse un culore giallu chjaru, allora s'ellu hè troppu scuru, significa chì avete bisognu di aumentà a quantità d'acqua ingerita durante u ghjornu. Vede cumu sapè megliu quantu acqua da beie à ghjornu.
2. Evite l'ore più calde
Ancu se u sole hà parechji benefici per a salute, pò ancu causà parechje complicazioni, soprattuttu quandu ùn ci hè micca esposizione sicura à u sole. Una di e cunsequenze più frequenti hè a disidratazione. Questu hè chì in u sole u corpu hà bisognu di pruduce sudore per rinfriscà, è cusì ci hè una grande perdita d'acqua attraversu i pori.
Per evità chì questu accada, hè consigliabile evità di esse à u sole durante l'ore più calde, vale à dì trà 11 ore è 4 ore, circa. Inoltre, indumenti adatti è traspiranti devenu ancu esse purtati, chì devenu esse di cuttone è avè un culore chjaru.
3. Avè acqua vicinu durante l'eserciziu
L'attività fisica hè un'altra situazione induve ci hè una grande perdita d'acqua, postu chì ci hè una crescita di u metabolismu di u corpu è a cunsiguente pruduzzione di sudore.Cusì, in più di beie 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu, hè ancu impurtante di beie 1 litru d'acqua in più per ogni ora di eserciziu.
4. Pigliate u seru casanu quandu avete a diarrea
A diarrea hè un'altra di e situazioni più cumuni chì portanu à l'iniziu di a disidratazione perchè, quandu accade, hè assai impurtante di aumentà a quantità d'acqua chì hè ingerita. Tuttavia, in più di l'acqua hè ancu assai impurtante per ingerisce minerali, chì si perdenu cù e feci.
Per questa ragione, ogni volta chì avete diarrea hè impurtante piglià seru casanu, o una soluzione di reidratazione chì pò esse acquistata in farmacia, in a listessa quantità di feci chì hè eliminata. Vede cumu preparà u seru casanu in casa.
5. Manghjate cibi ricchi d'acqua
Questu hè u tippu ideale per quelli chì ùn ponu micca beie acqua durante u ghjornu, perchè permette l'ingestione d'acqua attraversu l'alimentu. Per fà questu, basta à investisce di più in cibi ricchi d'acqua, cum'è anguria, melone, cavolfiore, carota o tomate, per esempiu.
Tuttavia, l'ideale hè di manghjà sti cibi crudi, in insalate è suchji, o in zuppe, postu chì cucinendu li elimina a maiò parte di l'acqua. Sì avete difficultà à beve acqua, fighjate più cunsiglii:
6. Evite e bevande chì causanu disidratazione
Micca tutte e bevande portanu benefici per a salute è alcune ponu ancu facilità una situazione di disidratazione. Caffè, bevande analcoliche è bevande alcoliche sò alcuni esempi. L'ideale hè di dà sempre preferenza à l'acqua filtrata, succhi naturali o tè, per esempiu.