I Miglii Sostituti di Zuccheru per e Persone cun Diabete
Cuntenutu
- Duvete aduprà edulcoranti artificiali?
- Chì hè stevia?
- Chì ghjè tagatose?
- Chì ci sò altre opzioni dolci?
- Perchè sò dolcificanti artificiali cattivi per e persone cun diabete?
- I dolcificanti artificiali ponu ancu alzà i vostri livelli di glucosiu
- I dolcificanti artificiali ponu ancu cuntribuisce à l'aumentu di pesu
- Valutazione di sicurezza per edulcoranti artificiali
- Ciò di l'alcooli di zuccheru?
- Differente da edulcoranti artificiali
- Chì ci hè u takeaway?
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Duvete aduprà edulcoranti artificiali?
Cù un conte di zuccheru bassu à micca caluricu, i dolcificanti artificiali ponu sembrà un piacè per e persone cun diabete. Ma ricerche recenti indicanu chì i dolcificanti artificiali ponu esse in realtà contraintuitivi, soprattuttu se cercate di gestisce o prevene u diabete.
In fattu, u cunsumu aumentatu di questi sostituti di zuccheru pò esse correlatu à l'aumentu di i casi di obesità è di diabete.
A bona nutizia hè chì ci sò alternative di zuccheru chì pudete sceglie, cumprese:
- stevia o prudutti di stevia cum'è Truvia
- tagatose
- strattu di fruttu di monacu
- zuccaru di palma di coccu
- zuccaru di data
- alcoli di zuccheru, cum'è eritritolu o xilitol
Vulerete sempre guardà a vostra assunzione per a gestione di u glucosiu, ma queste opzioni sò assai megliu cà i prudutti cummercializati cum'è "senza zuccheru".
Chì hè stevia?
Stevia hè un edulcorante à bassa caluria chì hà pruprietà antioxidanti è antidiabetiche. Hè statu appruvatu da a Food and Drug Administration di i Stati Uniti (FDA).
A differenza di i dolcificanti artificiali è di u zuccheru, a stevia pò sopprimere i livelli di glucosiu in plasma è aumentà significativamente a tolleranza à u glucosiu. Ùn hè ancu micca un edulcorante artificiale, tecnicamente parlendu. Hè perchè hè fatta da e foglie di u steviaplant.
Stevia hà ancu a capacità di:
- aumentà a produzzione di insulina
- aumentanu l'effettu di l'insulina nantu à e membrane cellulare
- stabilizza i livelli di zuccheru in sangue
- cuntrariate a meccanica di a diabetes di tip 2 è e so cumplicazioni
Pudete truvà steviaunder nomi di marca cum'è:
- Via Pura
- Cristalli di u Sole
- SweetLeaf
- Truvia
Mentre steviais naturali, sti marchi sò generalmente assai trasfurmati è ponu cuntene altri ingredienti. Per esempiu, Truvia passa per 40 fasi di trasfurmazione prima ch'ellu sia prontu à esse vendutu. Contene ancu l'alcol di zuccheru eritritolu.
A ricerca futura pò lampà più luce nantu à l'impattu di cunsumà questi edulcoranti stevia trasfurmati.
U megliu modu per cunsumà stevia hè di cresce a pianta da voi stessu è aduprà e foglie interi per addulcà l'alimenti.
Negoziu: stevia
Chì ghjè tagatose?
Tagatose hè un altru zuccheru naturale chì i ricercatori studianu. Studi preliminari mostranu chì tagatose:
- pò esse un medicamentu antidiabetic potenziale è antiobesità
- pò calà a risposta di u zuccherinu in sangue è di l'insulina
- interferisce cù l'assorbimentu di carboidrati
Una rivista di 2018 di studii cunclusi chì tagatose hè "prometitiva cum'è edulcorante senza effetti avversi maiò osservati".
Ma tagatose hà bisognu di più studii per risposte più definitive. Parlate cù u vostru duttore prima di pruvà novi edulcoranti cum'è tagatose.
Negoziu: tagatose
Chì ci sò altre opzioni dolci?
L'estratti di frutta di Monk hè un'altra alternativa chì guadagna popolarità. Ma nisun edulcorante trasfurmatu ùn pò batta cù frutta sana fresca per addulcà l'alimenti.
Un'altra ottima opzione hè u zuccheru di data, fattu di datteri sani chì sò secchi è macinati. Ùn furnisce micca calorie menu, ma u zuccheru di data hè fattu di tuttu u fruttu cù a fibra sempre intatta.
Pudete ancu restà a fibra da grammi totali di carboidrati, se contate carboidrati per a pianificazione di i pasti. Questu vi darà carbs netti cunsumati. Più un alimentu hè fibruu, più bassu hà l'impattu annantu à u zuccherinu in sangue.
Negoziu: estrattu di fruttu monacu o zuccheru di data
Perchè sò dolcificanti artificiali cattivi per e persone cun diabete?
Alcuni edulcoranti artificiali dicenu "senza zuccheru" o "diabetichi", ma a ricerca suggerisce chì sti zucaroli anu daveru u cuntrariu di l'effettu.
U vostru corpu risponde à i dolcificanti artificiali in modu diversu da u zuccheru regulare. U zuccheru artificiale pò interferisce cù u gustu amparatu di u vostru corpu. Questu pò cunfondà u vostru cervellu, chì vi invierà segnali chì vi diceranu di manghjà di più, in particulare più alimenti dolci.
I dolcificanti artificiali ponu ancu alzà i vostri livelli di glucosiu
Un studiu di u 2016 hà vistu chì l'individui di pesu normale chì manghjavanu più edulcoranti artificiali eranu più propensi à avè diabete di e persone chì eranu in sovrappeso o obesi.
Un altru studiu di u 2014 hà trovu chì sti zucaroli, cum'è a saccarina, ponu cambià a vostra cumpusizione di batteri intestinali. Stu cambiamentu pò causà intolleranza à u glucosiu, chì hè u primu passu versu u sindrome metabolicu è a diabete in adulti.
Per e persone chì ùn sviluppanu micca una intolleranza à u glucosiu, i dolcificanti artificiali ponu aiutà cù a perdita di pesu o u cuntrollu di a diabete. Ma passà à questu rimpiazzamentu di zuccheru richiede sempre una gestione à longu andà è un assunimentu cuntrullatu.
sè vo site pensendu à rimpiazzà u zuccheru regularmente, parlate cù u vostru duttore è dietista nantu à e vostre preoccupazioni.
I dolcificanti artificiali ponu ancu cuntribuisce à l'aumentu di pesu
L'obesità è u sovrappesu hè unu di i principali predittori per u diabete. Mentre chì edulcoranti artificiali sò, ùn significa micca chì sò sani.
A cummercializazione per i prudutti alimentarii pò guidà à pensà chì i dolcificanti artificiali non calurichi aiutanu à a perdita di pesu, ma i studii mostranu u cuntrariu.
Hè perchè edulcoranti artificiali:
- pò purtà à brami, manghjà eccessivamente è guadagnà pesu
- alterà i batteri intestinali chì hè impurtante per a gestione di u pesu
Per e persone cun diabete chì cercanu di gestisce u so pesu o l'ingestione di zuccheru, i dolcificanti artificiali ponu micca esse un bon sustitutu.
Esse in sovrappesu o obesi pò ancu aumentà i vostri fattori di risicu per parechji altri prublemi di salute cum'è pressione alta, dolore corporeu è colpu.
Valutazione di sicurezza per edulcoranti artificiali
U Centru per a Scienza in l'Interessu Publicu ritene attualmente i dolcificanti artificiali un pruduttu da "evità". Evite significa chì u pruduttu hè periculosu o pocu pruvatu è ùn vale micca u risicu.
Ciò di l'alcooli di zuccheru?
L'alcoli di zuccheru si trovanu naturalmente in piante è bacche. I tippi più aduprati in l'industria alimentaria sò creati sinteticamente. Pudete truvà in i prudutti alimentarii chì sò tichittati cum'è "senza zuccheru" o "senza zuccheru aghjuntu".
Etichette cume queste sò ingannevuli perchè l'alcol di zuccheru sò sempre carboidrati. Puderanu sempre alzà u zuccherinu in sangue, ma micca quant'è u zuccheru regulare.
L'alcoli di zuccheru cumuni appruvati da a FDA sò:
- eritritolu
- xilitol
- sorbitol
- lactitolu
- isomaltu
- maltitol
Swerve hè una marca di consumatore più recente chì cuntene eritritolu. Hè dispunibule in parechji buttreghi. A marca Ideal cuntene à tempu sucralose è xilitol.
Negoziu: eritritol, xilitol, sorbitol, isomalt o maltitol
Differente da edulcoranti artificiali
L'alcoli di zuccheru sò spessu sintetici, simili à i dolcificanti artificiali. Ma queste duie classificazioni di alternative di zuccheru ùn sò micca listesse. L'alcoli di zuccheru sò diversi perchè:
- pò esse metabolizatu senza insulina
- sò menu dolci ch'è i dolcificanti artificiali è u zuccheru
- pò esse parzialmente digeritu in l'intestinu
- ùn anu micca u retrogustu di edulcoranti artificiali
A ricerca suggerisce chì l'alcooli di zuccheru pò esse un sustitutu suffissu per u zuccheru. Ma i rapporti dicenu ancu chì ùn hà micca ghjucà un rolu significativu in a perdita di pesu. Duvete trattà l'alcol di zuccheru cum'è u zuccheru è limità a vostra assunzione.
L'alcoli di zuccheru sò ancu cunnisciuti per pruduce effetti collaterali cum'è gasu, gonfiore è fastidiu addominale. Tuttavia, l'eritritolu hè di solitu megliu tolleratu, sè site preoccupatu di questi effetti secondari.
Chì ci hè u takeaway?
Studii recenti indicanu chì i dolcificanti artificiali ùn sò più l'alternative sane à u zuccheru. In fattu, ponu aumentà u risicu di una persona per a diabete, l'intolleranza à u glucosiu è l'aumento di pesu.
Sè vo circate una alternativa più sana, pruvate stevia. Basatu nantu à a ricerca finu à a data, questu edulcorante alternativu hè una di e vostre megliu opzioni. Hè cunnisciutu per e so proprietà antidiabetiche è a capacità di stabilizà i livelli di zuccheru in sangue.
Pudete ottene stevia in forma cruda, cultivà a pianta da voi stessu, o cumprà cù nomi di marca cum'è Sweet Leaf è Truvia.
Tuttavia, duvete sempre limità a vostra assunzione di zuccheru aghjuntu totale invece di passà à i sostituti di zuccheru.
Più cunsumate ogni tipu di edulcoranti aghjunti, più u vostru palatu hè espostu à gusti dolci. A ricerca palatina mostra chì l'alimentu chì preferite è bramate hè l'alimentu chì manghjate u più spessu.
Puderete vede u più benefiziu per gestisce e vostre voglie di zuccheru è diabete quandu riduce tutte e forme di zuccheru aghjuntu.