U 2016 Sports Illustrated Swimsuit Issue Modelli di Copertina Face Storia
Cuntenutu
U Sports Illustratu U numeru annuale di costume da bagno hè statu apprezzatu da leggende cum'è Beyoncé, Heidi Klum è Tyra Banks, ma sta storia face sta storia cù mudelli di copertina ancu più splashier. (Iè, plurale). SI annunciatu micca unu ma tre copre stelle per u so numeru 2016, è stanu rompendu u muffu: Hailey Clauson, Ronda Rousey è Ashley Graham.
"Tutte e trè donne sò belli, sexy è forti. A bellezza ùn hè micca un cookie cutter. A bellezza ùn hè micca "un size fits all". A bellezza hè intornu à noi è quessa hè diventata particolarmente evidente per me mentre sparava è editava u numeru di questu annu ", hà dettu Sports Illustratu Redattore Assistente MJ Day in u so annunziu.
Da Barbie à e nostre celebrità preferite, u muvimentu di positività di u corpu hè in forte espansione, è ùn pudemu micca esse più entusiasmati chì SI donne scelte chì aghjunghjenu carburante à u focu.
Puderete avè vistu Hailey Clauson, a bomba bionda cù curve simili à Kate Upton, travagliendu cù designer cum'è Calvin Klein, Dsquared2 è Gucci. Hè stata prima in u SI questione di swimsuit, ma hà travagliatu assai per mette e so mani (è u restu di u so corpu) nantu à a copertina. Cù un Instagram di u novu numeru, hà scrittu: "... e parolle ùn ponu micca discrive quantu sò grata. Aghju travagliatu u mo culo è ùn aghju mai rinunziatu à u mo sognu!"
Puderete cunnosce u prossimu mudellu di copertina, Ashley Graham, chì hà fattu l'onda per apparisce in u numeru di u costume da bagno l'annu scorsu, ma in una publicità per a campagna di #CurvesInBikinis di Swimsuits for All. Quellu annunziu hà marcatu a prima campagna di più dimensioni in u numeru è hè andatu accantu à a prima apparizione di un mudellu plus-size (Robyn Lawley).
Quist'annu SI alzò l'ante; Graham hè statu chjamatu "Rookie of the Year" di 2016 è hè a prima taglia 16 in a copertina. (Ci hè una ragione per chì ùn a chjamemu micca "plus-size". Vede a nostra intervista cù Graham per scopre perchè.) Hè l'incarnazione di fiducia sexy è positività di u corpu; ella s'arrizzò à l'industria di u mudellu in a so discussione TED, "Plus-Size? More Like My Size" è hè presentata in a nova campagna publicitaria di Lane Bryant #ThisBody, chì debuta in u prublema. (Ella travaglia ancu duru per mantene e so curve assassine; vede u 12 Times Ashley Graham Ci hà mostratu ciò chì Fitspo era veramente.)
È infine, ma sicuramente micca menu impurtante - sapete dighjà chì simu tutti di Ronda Rousey (basta à vede u 15 Times Ronda Rousey Inspired Us to Kick Some Ass). Ella mostra u so forte è sexy nantu à a copertina in solu un pocu di pittura di u corpu. Ancu s'ellu hè stata in u Swimsuit Issue prima (ancu in pittura di u corpu), questu hè u so debut in cover. Avemu da cunsiderà questu u so risurrezzione da e cennere dopu avè statu scunfittu da Holly Holm in Novembre. Aspettemu di vedela torna in u ring, mostrendu i musculi è e cumpetenze chì a rendenu una di e nostre Donne preferite chì dimostranu di esse forti hè Dead Sexy.
Trè donne assai diverse, trè copertine splendide. Questa vittoria pusitiva di u corpu deve serve com'è un ricordu chì tuttu ciò chì avete bisognu per avè un bellu corpu di bikini hè, bè, un corpu.