Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 23 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Leila Lopes Is Making History For Angola | Casting Call | Sports Illustrated Swimsuit
Video: Leila Lopes Is Making History For Angola | Casting Call | Sports Illustrated Swimsuit

Cuntenutu

U Sports Illustratu U numeru annuale di costume da bagno hè statu apprezzatu da leggende cum'è Beyoncé, Heidi Klum è Tyra Banks, ma sta storia face sta storia cù mudelli di copertina ancu più splashier. (Iè, plurale). SI annunciatu micca unu ma tre copre stelle per u so numeru 2016, è stanu rompendu u muffu: Hailey Clauson, Ronda Rousey è Ashley Graham.

"Tutte e trè donne sò belli, sexy è forti. A bellezza ùn hè micca un cookie cutter. A bellezza ùn hè micca "un size fits all". A bellezza hè intornu à noi è quessa hè diventata particolarmente evidente per me mentre sparava è editava u numeru di questu annu ", hà dettu Sports Illustratu Redattore Assistente MJ Day in u so annunziu.

Da Barbie à e nostre celebrità preferite, u muvimentu di positività di u corpu hè in forte espansione, è ùn pudemu micca esse più entusiasmati chì SI donne scelte chì aghjunghjenu carburante à u focu.


Puderete avè vistu Hailey Clauson, a bomba bionda cù curve simili à Kate Upton, travagliendu cù designer cum'è Calvin Klein, Dsquared2 è Gucci. Hè stata prima in u SI questione di swimsuit, ma hà travagliatu assai per mette e so mani (è u restu di u so corpu) nantu à a copertina. Cù un Instagram di u novu numeru, hà scrittu: "... e parolle ùn ponu micca discrive quantu sò grata. Aghju travagliatu u mo culo è ùn aghju mai rinunziatu à u mo sognu!"

Puderete cunnosce u prossimu mudellu di copertina, Ashley Graham, chì hà fattu l'onda per apparisce in u numeru di u costume da bagno l'annu scorsu, ma in una publicità per a campagna di #CurvesInBikinis di Swimsuits for All. Quellu annunziu hà marcatu a prima campagna di più dimensioni in u numeru è hè andatu accantu à a prima apparizione di un mudellu plus-size (Robyn Lawley).

Quist'annu SI alzò l'ante; Graham hè statu chjamatu "Rookie of the Year" di 2016 è hè a prima taglia 16 in a copertina. (Ci hè una ragione per chì ùn a chjamemu micca "plus-size". Vede a nostra intervista cù Graham per scopre perchè.) Hè l'incarnazione di fiducia sexy è positività di u corpu; ella s'arrizzò à l'industria di u mudellu in a so discussione TED, "Plus-Size? More Like My Size" è hè presentata in a nova campagna publicitaria di Lane Bryant #ThisBody, chì debuta in u prublema. (Ella travaglia ancu duru per mantene e so curve assassine; vede u 12 Times Ashley Graham Ci hà mostratu ciò chì Fitspo era veramente.)


È infine, ma sicuramente micca menu impurtante - sapete dighjà chì simu tutti di Ronda Rousey (basta à vede u 15 Times Ronda Rousey Inspired Us to Kick Some Ass). Ella mostra u so forte è sexy nantu à a copertina in solu un pocu di pittura di u corpu. Ancu s'ellu hè stata in u Swimsuit Issue prima (ancu in pittura di u corpu), questu hè u so debut in cover. Avemu da cunsiderà questu u so risurrezzione da e cennere dopu avè statu scunfittu da Holly Holm in Novembre. Aspettemu di vedela torna in u ring, mostrendu i musculi è e cumpetenze chì a rendenu una di e nostre Donne preferite chì dimostranu di esse forti hè Dead Sexy.

Trè donne assai diverse, trè copertine splendide. Questa vittoria pusitiva di u corpu deve serve com'è un ricordu chì tuttu ciò chì avete bisognu per avè un bellu corpu di bikini hè, bè, un corpu.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu

Perchè Vulete Manghjà Tutte e Cose Prima di u Vostru Periodu

Perchè Vulete Manghjà Tutte e Cose Prima di u Vostru Periodu

metta di cu a i per vulè inalà un pocu di cicculata è patatine fritte cù un latu di tacchi ghju tu nanzu u vo tru periodu. I brami di u periodu è a fame ò veri è ci...
Hè Aquaphor Raccomandatu Dopu avè Fattu un Tatuu?

Hè Aquaphor Raccomandatu Dopu avè Fattu un Tatuu?

Aquaphor hè una ba a di cura di a pelle per parechje per one chì anu a pelle ecca, crepolata o labbra. Que tu unguentu riceve i o puteri idratanti principalmente da petrolatum, lanolina ...