Diane 35: cumu piglià è pussibili effetti collaterali
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Cumu piglià
- Cosa da fà se vi scurdate di piglià
- In a prima settimana
- In a seconda settimana
- In a terza settimana in avanti
- Possibili effetti collaterali
- Contraindicazioni
Diane 35 hè un medicamentu adupratu per curà i disordini ormonali femminili chì cuntene 2,0 mg di acetatu di ciproterone è 0,035 mg di etinilestradiol, chì sò sostanze chì riducenu a produzzione di ormoni rispunsevuli di l'ovulazione è di cambiamenti in a secrezione cervicale.
Di solitu Diane 35 hè indicatu principalmente per u trattamentu di l'acne prufondu, eccessu di capelli è diminuzione di u flussu menstruale. Dunque, malgratu avè un effettu contraceptivu, Diane 35 ùn hè micca indicatu solu cum'è metudu contraceptivu, essendu indicatu da u duttore quandu ci hè un disordine ormonale assuciatu.
Per chì ghjè
Diane 35 hè indicatu per u trattamentu di l'acne, acne papulopustulare, acne nodulocistica, casi lievi di eccessu di capelli è sindrome di l'ovariu polististicu. Inoltre, pò ancu esse indicatu per riduce i crampi è u flussu menstruale pesante.
Malgradu l'effettu contraceptivu, questu medicamentu ùn deve esse adupratu solu per questu scopu, esse indicatu solu per trattà i prublemi riferiti.
Cumu piglià
Diane 35 deve esse presu da u 1u ghjornu di a menstruazione, 1 compressa à u ghjornu, ogni ghjornu à pocu pressu à listessa ora cù l'acqua, seguendu a direzzione di e frecce è i ghjorni di a settimana, finu à compie tutte e 21 unità.
Dopu questu, duvete piglià una pausa di 7 ghjorni. Durante questu periodu, circa 2 à 3 ghjorni dopu à piglià l'ultima pillola, duveria esse sanguinamentu simile à a menstruazione. U principiu di u novu pacchettu deve esse in l'ottu ghjornu, ancu s'ellu ci hè sempre sanguinamentu.
Diane 35 hè generalmente adupratu per brevi periodi, circa 4 o 5 cicli secondu u prublema trattatu. Cusì, u so usu deve esse fermatu dopu a risoluzione di ciò chì hà causatu u disordine ormonale o secondu l'indicazione di u ginecologu.
Cosa da fà se vi scurdate di piglià
Se u scurdamentu hè menu di 12 ore da l'ora abituale, hè raccomandatu di piglià a tablet scurdata appena si ricorda è u restu à l'ora abituale, ancu s'ellu hè necessariu aduprà duie pillule u listessu ghjornu, affinchì a medicina continua à avè l'effettu desideratu.
Se u scurdamentu hè più longu di 12 ore, l'effettu di u rimediu pò esse riduttu, in particulare a prutezzione contraceptiva. In questu casu, ciò chì duvete fà hè:
In a prima settimana
Se vi scurdate durante a prima settimana di u pacchettu, duvete piglià a pillula scurdata appena vi ricordate è cuntinuà à piglià e prossime pillule à l'ora abituale, in più, aduprate u preservativu per i prossimi 7 ghjorni, cum'è l'effettu contraceptivu ùn hè più prisente. Pò esse ancu necessariu fà un test di gravidanza se ci sò stati rapporti sessuali senza preservativo in a settimana precedente à u scurdamentu.
In a seconda settimana
Se u scurdamentu hè statu durante a seconda settimana, si consiglia di ingerire a pillola appena si ricorda è di cuntinuà à piglialla à l'ora abituale, tuttavia ùn hè micca necessariu aduprà un altru metudu, perchè a prutezzione contraceptiva hè sempre mantenuta, oltre ùn hè micca risicu di gravidanza.
In a terza settimana in avanti
Quandu si scorda hè in a terza settimana o dopu stu periodu, ci sò duie opzioni per cume agisce:
- Pigliate a tableta dimenticata appena vi ricordate è continuate à piglià e prossime pasticche à l'ora abituale. Dopu avè finitu a carta, cuminciate a nova, senza pause trà l'unu è l'altru. È in questu casu, a menstruazione accade di solitu solu dopu à a fine di u secondu pacchettu.
- Smettite di piglià e pillole da u pacchettu attuale, fate una pausa di 7 ghjorni, cuntendu u ghjornu di u scurdamentu è cuminciate un novu pacchettu.
In questi casi, ùn hè micca necessariu aduprà un altru metudu contraceptivu, è ùn ci hè risicu di gravidanza.
Tuttavia, se ùn ci hè nisun sanguinamentu in i 7 ghjorni di a pausa trà un pacchettu è l'altru è a pillola hè stata dimenticata, a donna pò esse incinta. In questi casi, un test di gravidanza deve esse fattu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii principali di Diane 35 includenu nausea, dolore addominale, pesu corporeu aumentatu, cefalea, depressione, cambiamenti d'umore, dolore à u senu, vomitu, diarrea, ritenzione di fluidi, emicrania, diminuzione di a voglia sessuale o dimensione aumentata di i seni.
Contraindicazioni
Questa droga hè contraindicata in gravidanza, in casu di suspettata di gravidanza, durante l'allattamentu, in omi è donne cù ipersensibilità à qualsiasi cumpunenti di a formula.
Inoltre, e donne chì anu a seguente storia persunale o familiare ùn devenu micca aduprà Diane 35:
- Trombosi;
- Embolisimu in u pulmone o in altre parte di u corpu;
- Infartu;
- Corsu;
- Migraña accumpagnata da sintomi cum'è visione sfocata, difficultà à parlà, debulezza o intumulazione in ogni parte di u corpu;
- Diabetes cù danni di i vini sanguini;
- Malatie di u fegatu;
- Cancer;
- Sanguinamentu vaginale senza spiegazione.
Diane 35 ùn deve ancu esse adupratu se a donna utilizza un altru contraccettivu ormonale, in più di ùn prevene infezioni di trasmissione sessuale (ITS).