Diarrea in gravidanza: hè normale? (cause è cosa da fà)

Cuntenutu
- Principali cause di diarrea in gravidanza
- 1. Cambiamenti ormonali
- 2. Nuvelle intolleranze alimentarie
- 3. Cambiamenti in dieta
- 4. Utilizazione di supplementi
- Cosa da fà per trattà a diarrea
- Hè sicuru di piglià medicazione per a diarrea?
- A diarrea in gravidanza hè un segnu di partu?
- Quandu andà à u duttore
A diarrea in gravidanza hè un prublema relativamente cumunu, cum'è l'altri disordini intestinali. A maiò parte di u tempu, questi cambiamenti sò relativi à cambiamenti in i livelli ormonali, nuove intolleranze alimentarie o stress eccessivu è, dunque, ùn sò di solitu micca un segnu di qualcosa di più seriu.
Tuttavia, se a donna incinta hà episodi di diarrea assai frequenti o s'elli piglianu troppu tempu, pò sperimentà una disidratazione, chì pò purtà à complicazioni per u sviluppu di u zitellu è per a donna incinta stessa.
Idealmente, a diarrea deve sempre esse trattata appena apparisce, cù un aumentu di l'assunzione d'acqua è l'adattazione di a dieta è, se hè pussibule, cù l'eliminazione di a so causa. Eppuru, se a diarrea ùn migliora micca in 3 ghjorni, hè assai impurtante andà à l'uspidale o cunsultà l'ostetricu.
Principali cause di diarrea in gravidanza
A diarrea pò avè parechje cause, da avvelenamentu alimentariu à a presenza di vermi intestinali. Tuttavia, in gravidanza, hè più cà cumunu chì a diarrea accada per cause più semplici cume:
1. Cambiamenti ormonali
I cambiamenti ormonali naturali in a gravidanza ponu alterà assai u funziunamentu di u corpu di a donna incinta, cumpresu u so sistema digestivu. Cusì, sicondu u stadiu di a gravidanza, alcune donne ponu soffre di stinzia o diarrea, secondu se l'ormoni li facenu ritardà o accelerà u prucessu digestivu.
2. Nuvelle intolleranze alimentarie
Frà i vari cambiamenti chì a donna incinta pò sperimentà durante a gravidanza, ci pò ancu esse l'apparizione di novi intolleranze alimentarie, per via di a sensibilità aumentata di l'intestinu à certi alimenti. Questu significa chì l'alimenti chì eranu prima ben tollerati ponu cumincià à causà cambiamenti gastrointestinali, cum'è aumentu di gas o diarrea.
3. Cambiamenti in dieta
Parechje donne durante a gravidanza passanu per cambiamenti maiò in a so dieta, sia perchè volenu avè una gravidanza più sana, sia perchè anu bisognu di cumpensà alcune carenze nutrizionali. Questi cambiamenti ponu ancu esse una di e cause di a diarrea, in particulare durante i primi ghjorni di a nova dieta.
4. Utilizazione di supplementi
L'usu di supplementi dietetichi durante a gravidanza hè relativamente cumunu, postu chì pò aiutà u sviluppu di u zitellu. Ancu se questi supplementi sò sicuri è indicati da ostetrici, ponu spessu causà diarrea o tenerezza in u stomacu, soprattuttu in i primi ghjorni.
Cosa da fà per trattà a diarrea
A maiò parte di i casi di diarrea in gravidanza ponu esse trattati in casa senza a necessità di medicazione, per mezu di alimenti leggeri è aumentu di assunzione di fluidi. Alcuni consiglii impurtanti sò:
- Evite di manghjà cibi fritti, alimenti grassi è alimenti assai piccanti;
- Dà preferenza à l'alimenti cotti o à a griglia cum'è u risu cù e carotte, u pullastru, a pasta senza salsa, u porridge di farina di risu o u pane tostatu senza nunda, per esempiu;
- Preferite manghjà frutti bolliti è sbucciati cum'è, mela, pera o banana;
- Bei acqua filtratu o bollitu, seru casanu, acqua di coccu o suchju di frutta.
Tuttavia, se a diarrea ùn migliora micca dopu à 3 ghjorni o s'ellu ci sò altri sintomi cum'è vomitu severu è frebba, chì ponu indicà avvelenamentu alimentariu, per esempiu, hè assai impurtante d'andà à l'ospedale o cunsultà l'ostetricu, cumu pò esse necessariu per inizià u trattamentu più adattatu cù rimedii per a diarrea o ancu qualchì tipu d'antibioticu.
Fighjate u video seguente per amparà chì manghjà è ciò chì ùn manghjate micca:
Scuprite ancu più cunsiglii nantu à cumu duverebbe esse a vostra dieta di diarrea.
Hè sicuru di piglià medicazione per a diarrea?
I rimedii per a diarrea, cum'è Imosec, Diasec o Diarresec, per esempiu, devenu esse aduprati solu sottu cunsiglii medichi, postu chì, secondu a causa, stu tipu di rimediu pò fà peghju a situazione.
A diarrea in gravidanza hè un segnu di partu?
A diarrea hè più cumuna in l'ultimu trimestru di gravidanza, parendu esse ligata à a paura è l'ansietà chì a donna pò sente annantu à u mumentu di a consegna. Inoltre, alcune donne segnalanu ancu un aumentu di a frequenza di attacchi di diarrea pochi ghjorni prima di a consegna, chì pò esse u risultatu di stimolazione cerebrale per u corpu per preparassi per quellu mumentu.
Tuttavia, i segni classichi di travagliu ùn includenu micca a diarrea, a rumpitura di u saccu d'acqua è l'aumentu di e contrazioni sò più cumuni. Verificate i segni di travagliu.
Quandu andà à u duttore
A donna incinta deve andà à u duttore quandu a diarrea dura più di 3 ghjorni per passà o quandu altri sintomi apparsu, cum'è:
- Sgabelli sanguinosi;
- Dolore abdominal severu;
- Vomitu frequenti;
- Febbra sopra à 38 ºC;
- Più di 3 muvimenti intestinali liquidi in un ghjornu;
- Più di 2 muvimenti intestinali liquidi per parechji ghjorni.
In questi casi hè impurtante andà à u duttore per identificà a causa di a diarrea è inizià u trattamentu più adattu.