Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 18 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Torcere i tubi e rispondere alle domande
Video: Torcere i tubi e rispondere alle domande

Cuntenutu

E persone anu messu in dubbitu a sicurezza di i dolcificanti artificiali per l'età. Ùn sò micca solu (ironicamente) assuciati cù l'aumentu di pisu, sò stati ancu ligati à un risicu aumentatu per a diabetes, è ancu u cancer. Avà, una nova preoccupazione hè stata lampata in u mix. Apparentemente, quelle bevande analcoliche di dieta, chì cuntenenu edulcoranti artificiali, cumpresu l'aspartame è a saccarina, puderanu aumentà e vostre probabilità di avè un colpu o di sviluppà demenza.

U novu studiu publicatu in a rivista American Heart Association Corsu, guidatu da i circadori in a Scola di Medicina di l'Università di Boston hà studiatu più di 4 000 persone - 3 000 chì sò stati monitorati per l'ictus è 1 500 per i risichi di demenza. Durante un seguitu di 10 anni, i ricercatori anu trovu chì e persone chì bevianu una o più bevande zuccherate artificialmente per ghjornu, cumprese sodas dietetiche, eranu quasi trè volte più propensi à avè un colpu ischemicu - u tippu più cumunu di colpu chì accade quandu un coagulu blocca u flussu di sangue versu u cervellu - paragunatu à e persone chì ùn anu micca bevutu bevande dietetiche. Questi pazienti eranu ancu trè volte più propensi à sviluppà Alzheimer.


Curiosamente, u ligame trà beie bevande zuccherate artificialmente è avè un colpu o sviluppà Alzheimer rimane forte ancu quandu i ricercatori anu tenutu in considerazione fattori esterni cume l'età, u cunsumu caloricu totale, a qualità di a dieta, l'attività fisica è u statu di fumatori.

Ma forse a scuperta a più surpresa hè u fattu chì i circadori ùn eranu micca capace di truvà ogni relazione trà l'ictus o a demenza è i sodas regulari chì sò naturalmente addolciti. Dittu chistu, probabilmente ùn deve micca vultà à beie soda regularmente perchè hà i so svantaghji, cumpresu l'aumentu di u risicu per a malatia di u cori in e donne.

Mentre queste scoperte ponu causà preoccupazione, i ricercatori anu chiaritu chì stu studiu hè puramente osservazionale è ùn pò micca dimostrà chì e bevande zuccherate artificialmente definitivamente causa dimenza o colpu.

"Ancu se qualchissia hà trè volte più probabilità di sviluppà un colpu o demenza, ùn hè in alcun casu una certa sorte", Matthew Pase, Ph.D., autore di studiu è un anzianu cumpagnu di a Boston University School of Medicine hà dettu USA Oghje. "In u nostru studiu, 3 per centu di e persone anu avutu un novu colpu è 5 per centu hà sviluppatu dimenza, allora parlemu sempre di un picculu numeru di persone chì sviluppanu un colpu o demenza".


Chjaramente, assai più ricerche anu da esse fatte quandu si tratta di l'effetti di e bevande zuccherate artificialmente nantu à u cervellu. Finu à tandu, pruvate à scaccià a vostra abitudine di Diet Coke cù questi spritzers fruttati è rinfrescanti chì furniscenu una alternativa naturale à a bevanda gassata micca cusì sana. Promettemu chì ùn deceperanu micca.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Vaccini

Vaccini

I vaccini ò iniezioni (colpi), liquidi, pillule, o pray na ali chì pigliate per in egnà à u i tema immunitariu di u vo tru corpu à ricunno ce è difende i da i germi nociv...
Asbestosi

Asbestosi

L'a be to i hè una malatia pulmonare chì i verifica da a re pirazione di e fibre di amianto.A re pirazione di e fibre di amianto pò cau à a furmazione di u cicculata (fibro i) ...