Dieta per l'ipoglicemia reattiva

Cuntenutu
- Chì hè a dieta per l'ipogliuemia reattiva
- Pastu cunsigliatu in ipoglicemia reattiva
- Chì micca da manghjà
A dieta reattiva di ipoglicemia deve assicurà chì i livelli di zuccheru restanu costanti in u sangue. L'ipoglicemia reattiva di solitu si verifica da 1 à 3 ore dopu avè manghjatu cibi ricchi in zuccheru o carboidrati, chì ponu influenzà i diabetichi è i non diabetichi.
Per trattà rapidamente l'ipoglicemia reattiva, hè abbastanza per a persona di manghjà solu l'equivalente di 3 pane tostatu o un suchju di frutta, per esempiu, è per evità lu, si deve pruvà à seguità una dieta equilibrata, in a quale ci hè un bon cuntrollu di l'ore di l'ore. pranzi. Amparate più nantu à l'ipoglicemia reattiva.

Chì hè a dieta per l'ipogliuemia reattiva
In a dieta per l'ipoglicemia reattiva, hè impurtante ùn passà troppu ore senza manghjà, è i pasti devenu esse presi ogni 2 à 3 ore.
E fibre chì ritardanu a digestione, cum'è cereali integrali, ligumi è frutti, devenu esse favuriti è cibi ricchi in proteine cum'è carne magra, pesce è ova è carboidrati cumplessi cum'è u pane brunu, u risu è a pasta devenu esse preferiti. hà ancu più fibra.
Per a colazione è i merenduli, si deve dà preferenza à l'alimenti cù carboidrati cumplessi è bassu indice glicemicu, cum'è u pane à granu integrale cù furmagliu frescu o pane tostatu sanu cù iogurt. À pranzu è cena, u piattu duveria sempre avè a metà cù ligumi è l'altra metà cun risu, pasta o patate cù carne, pesce, ovu o fagioli cum'è mostratu in l'immagine:
Pastu cunsigliatu in ipoglicemia reattiva

Chì micca da manghjà
Per evità e crisi di l'ipoglicemia reattiva ùn si deve manghjà cibi ricchi di zucaroli è carboidrati semplici cum'è torte, biscotti, cioccolatini, caramelle, bibite analcoliche, cibi raffinati cum'è u pane biancu. Hè ancu impurtante di escludisce e bevande alcoliche da l'alimentu.