Sentite ansiosu per vede u duttore? 7 Cunsiglii Chì Puderanu Aiutà
Cuntenutu
- Perchè alcune persone temenu i duttori?
- 7 manere di luttà contr'à l'ansietà di u duttore
- 1. Pianificate à un bellu tempu di a ghjurnata o di a settimana
- 2. Pigliate cun voi un amicu o un membru di a famiglia
- 3. Cuntrolla u to fiatu
- 4. Pruvate l'autoipnosi
- 5. Preparate mentalmente avanti
- 6. Esse onestu nantu à a vostra ansietà
- 7. Avè i vostri vitali pigliati l'ultimu
Nimu hà mai dettu chì andà à u duttore era un modu divertente di passà u tempu. Trà adattà un appuntamentu in u vostru prugramma, aspettà intornu in una sala di esami, è navigà in l'ins and outs di a vostra assicurazione, una visita medica pò esse un fastidiu ancu in i migliori circustanze.
Ma per certi, l'appuntamenti di u duttore sò più cà solu un inconveniente. Parechje persone anu estrema ansietà per andà à u duttore.
A paura di i duttori, cunnisciuta cum'è iatrofobia, hè spessu abbastanza forte da pruvucà u "sindromu di u mantellu biancu", in u quale una pressione sanguigna nurmalmente sana si alza in presenza di un prufessiunale medicu.
I sperti stimanu chì 15 à 30 per centu di e persone chì a pressione sanguigna sembra alta in un ambiente medicu sperimentanu questu sindrome - inclusu me stessu.
Ancu se sò un sano 30-qualcosa (un nutrizionista è un corridore cumpetitivu senza cundizioni preesistenti) a mo paura di l'uffiziu di u duttore ùn fiasca mai. Ogni volta chì vogliu ind'è u duttore, i mo segni vitali mi facenu parè un attaccu di core chì aspetta di accade.
Per mè, stu terrore tempurale nasce da un traumu medicu di u mo passatu. Anni fà, soffre di una cundizione misteriosa chì nimu ùn pudia sembra diagnosticà, sò statu passatu da duttore in duttore.
Durante quellu tempu, parechji duttori anu passatu assai pocu tempu à circà à ghjunghje à u fondu di i mo prublemi di salute - è certi mi anu dimittutu.
Dapoi, aghju temutu di mette mi in cure mediche è portu paure di diagnosi sbagliata.
Mentre a mo storia ùn hè purtroppu micca cusì rara, ci sò parechje altre ragioni per chì a ghjente si ansia di visità un medicu.
Perchè alcune persone temenu i duttori?
In un sforzu per capisce di più nantu à sta questione diffusa, aghju pigliatu à i social media per dumandà à l'altri nantu à e so sperienze.
Cum'è mè, parechji anu indicatu incidenti negativi in u passatu cum'è a ragione di a so ansietà intornu à i duttori, da ùn esse intesi à riceve u trattamentu sbagliatu.
"Mi preoccuvu chì i duttori scumpressinu e mo preoccupazioni", riferisce Jessica Brown, chì hà sperimentatu narcolepsia per sei anni prima chì un duttore piglia i so sintomi in seriu.
Dice Cherise Benton, "Dui duttori separati in dui stabilimenti separati leghjenu à voce alta di a mo carta chì sò allergicu à a sulfa è sò andatu avanti è mi l'anu prescrittu". Benton hà sbarcatu in ER dopu reazzioni allergiche periculose à e so prescrizzioni.
Purtroppu, alcune persone affruntanu ancu paure basate nantu à statistiche nantu à u livellu di cura di e persone in a so demografia riceve.
"Cum'è donna nera in America, mi inchietu spessu chì ùn averaghju micca ascoltatu cumpletamente e mo preoccupazioni mediche, o chì mi possa dà un livellu di cure inferiore à causa di pregiudiziu implicitu", dice Adélé Abiola.
Un altru filu cumunu trà i rispondenti era un sintimu di impotenza.
Quelli in i mantelli bianchi tenenu u nostru destinu medicu in e so mani mentre noi, i non prufessiunali, aspettemu a so cumpetenza.
"Conoscenu stu secretu per voi chì puderia cambià a vostra vita", dice Jennifer Graves, riferendusi à u disagiu acutu di aspittà i risultati di i test.
È quandu si tratta di a nostra salute, a scumessa hè spessu estremamente alta.
Nikki Pantoja, chì hè stata diagnosticata cun un cancru raru in i so 20 anni, descrive l'ansietà inerente di u so trattamentu: "Stavu letteralmente basandumi nantu à queste persone per mantene mi in vita".
Cù tantu nantu à a linea, ùn hè micca surprisante chì e tensioni ponu esse elevate in e nostre interazzioni cù prufessiunali medichi.
Indipendentemente da e cause chì fondanu e nostre paure di visità u duttore, a bona nutizia hè chì pudemu agisce per mitigà a nostra ansietà.
In un ambiente induve ci sentimu spessu impotenti, hè utile ricurdà chì a nostra propria risposta emotiva hè una cosa chì pudemu cuntrollà.
7 manere di luttà contr'à l'ansietà di u duttore
1. Pianificate à un bellu tempu di a ghjurnata o di a settimana
Quandu pianificate un tempu per vede u vostru doc, considerate i riflussi è i flussi di i vostri livelli di stress per tutta a ghjurnata o a settimana.
Per esempiu, sè vo tendite versu l'ansietà in a mattina, ùn pò micca vale a pena piglià quellu appuntamentu di 8 ore solu perchè hè apertu. Pianificate un appuntamentu dopu meziornu invece.
2. Pigliate cun voi un amicu o un membru di a famiglia
Portà un membru di a famiglia o un amicu di sustegnu à un appuntamentu facilita l'ansietà in parechji modi.
Non solu un amatu pò serve cum'è una presenza cunsulante (è vi distrae da e vostre paure cun una conversazione amichevule), offre un altru paiu d'ochji è arechje per difende a vostra cura o catturà dettagli impurtanti chì puderete mancà in u vostru statu stressatu.
3. Cuntrolla u to fiatu
Sott'à u stress, ancu se ùn ne pudemu micca esse cuscenti, a respirazione diventa più corta è prufonda, perpetuendu u ciclu d'ansietà. Invoca a risposta di rilassamentu in a sala d'esame cù un eserciziu di respirazione.
Forse pruvate a tecnica 4-7-8 (inalazione à u conte di quattru, tenendu u soffiu per un conte di sette, espirendu per un conte di ottu) o simpliciamente focalizassi nantu à riempie u vostru ventre - micca solu u vostru pettu - cun ognunu inalazione.
4. Pruvate l'autoipnosi
Se l'uffiziu di u vostru duttore hè cum'è a maiò parte, averete probabilmente assai tempu mentre aspettate per piglià a vostra relaxazione ancu più profonda.
Sfruttate a vostra attenzione è impegnate i vostri sensi cun una pratica calmante di autoipnosi.
5. Preparate mentalmente avanti
Risponde à l'ansietà medica ùn hè micca necessariamente limitatu à u vostru tempu in ufficiu. Prima di un appuntamentu, preparatevi per u successu emotivu cun un pocu di meditazione di attenzione.
Specificamente, pruvate à medità nantu à l'affirmazioni pusitive relative à e vostre preoccupazioni.
"Sò u guardianu di a mo propria salute" puderia esse u vostru mantra se ti senti troppu à a misericordia di u vostru duttore, o "Sò in pace quantunque" se teme un diagnosticu spaventosu.
6. Esse onestu nantu à a vostra ansietà
Avete fattu un appuntamentu à un duttore per parlà di u statu di a vostra salute - è a salute mentale face parte di sta stampa. Un bon praticante vole sapè cumu si sente, è cumu vi tocca quandu site in a so presenza.
Esse onestu nantu à e vostre preoccupazioni prumove una migliore relazione cù u vostru duttore, chì cunducerà solu à menu ansietà è una migliore cura.
In più, semplicemente venendu pulitu nantu à cume si sente si pò rompe a tensione è ripurtà u stress à un livellu gestibile.
7. Avè i vostri vitali pigliati l'ultimu
Se u sindromu di u mantellu biancu face cresce u vostru polsu è a pressione sanguigna si alza, dumandate di piglià i vostri vitali à a fine di a vostra visita.
Surtiti da a porta cù i vostri prublemi di salute affruntati, site assai più prubabile di sentitevi tranquillu chè durante l'anticipazione di vede prima u duttore.
Sarah Garone, NDTR, hè nutrizionista, scrittore di salute freelance è blogger alimentariu. Vive cù u so maritu è trè figlioli in Mesa, Arizona. Truvate a so spartera nantu à a terra infurmazioni nutrizionali è di salute è (per u più) ricette sane à Una Lettera d'Amore à l'Alimentazione.