Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 1 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Sittembre 2024
Anonim
Seminario Pazienti-Medici Mielodisplasie 29 ottobre 2021
Video: Seminario Pazienti-Medici Mielodisplasie 29 ottobre 2021

Cuntenutu

L'eritema infettivu, cunnisciutu ancu popularmente cum'è slap disease o slap syndrome, hè una infezzione di e vie aeree è pulmonari, chì hè assai cumuna in i zitelli finu à 15 anni di età è chì provoca l'apparizione di macchie rosse nantu à a faccia, cum'è se u zitellu avia ricevutu una schiaffa.

Questa infezzione hè causata da u virusParvovirus B19 è dunque pò ancu esse cunnisciutu scientificamente cum'è parvovirus. Ancu se pò accade à ogni mumentu, l'eritema infettivu hè più cumunu in l'invernu è in prima primavera, soprattuttu per via di a so forma di trasmissione, chì si face soprattuttu per tosse è starnuti.

L'eritema infettivu hè curabile è u trattamentu di solitu include solu u riposu in casa è l'idratazione curretta cù l'acqua. In ogni casu, se ci hè una frebba, hè impurtante cunsultà un medico generale o un pediatre, in casu di zitelli, per cumincià à aduprà medicazione per riduce a temperatura di u corpu, cum'è Paracetamol, per esempiu.

Principali sintomi

I primi sintomi di eritema infettivu sò di solitu:


  • Febbra sopra à 38ºC;
  • Mal di testa;
  • Coryza;
  • Malessere generale.

Siccomu sti sintomi ùn sò micca specifici è apparenze in l'invernu, sò spessu sbagliati per l'influenza è, dunque, hè relativamente cumunu chì u duttore ùn dessi assai impurtanza prima.

Tuttavia, dopu à 7 à 10 ghjorni, u zitellu cù eritema infettivu sviluppa a tacca rossa caratteristica nantu à a faccia, chì finisce per facilità u diagnosticu. Questa tacca hà una tonalità rossa o ligeramente rosa è tocca principalmente e guance nantu à a faccia, ancu se pò apparisce ancu nantu à e bracce, u pettu, e cosce o nantu à u culu.

In adulti, l'apparizione di macchie rosse nantu à a pelle hè più rara, ma hè cumunu di sperimentà u dolore in l'articuli, in particulare in e mani, i polsi, i ghjinochji o e caviglie.

Cumu cunfirmà u diagnosticu

A maiò parte di u tempu, u duttore pò fà u diagnosticu solu fighjendu i segni di a malatia è valutendu i sintomi chì a persona o u zitellu ponu discrive. Tuttavia, cume i primi segni ùn sò micca specifici, pò esse necessariu avè una macchia di pelle o dolore articulare per cunfirmà u diagnosticu di eritema infettivu.


Tuttavia, se ci hè assai suspettu di l'infezzione, u duttore pò ancu urdinà, in certi casi, un test di sangue, per identificà s'ellu ci hè anticorpi specifici à a malattia in u sangue. Sì stu risultatu hè pusitivu, indica chì a persona hè infettata da eritema.

Cumu accade a trasmissione

L'eritema infettivu hè abbastanza cuntagiosu, postu chì u virus pò esse trasmessu per saliva. Cusì, hè pussibule catturà a malatia se site vicinu à una persona o un zitellu infettatu, soprattuttu quandu tossite, starnutite o liberate saliva quandu parlate, per esempiu.

Inoltre, u spartimentu di l'utensili, cum'è i cultelli o i bichjeri, pò ancu cunduce a persona à sviluppà eritema infettivu, postu chì u cuntattu simplici cù a saliva infetta trasmette ancu u virus.

Tuttavia, sta trasmissione di virus accade solu in i primi ghjorni di a malattia, quandu u sistema immunitariu ùn hà ancu riesciutu à cuntrullà a carica virale. Cusì, quandu u puntu caratteristicu apparisce nantu à a pelle, a persona ùn trasmette nurmalmente più a malattia è pò vultà à u travagliu o à a scola, s'ella si sente bè.


Cumu hè fattu u trattamentu

In a maiò parte di i casi, ùn hè necessariu un trattamentu specificu, postu chì ùn ci hè micca un antivirus capace di eliminà uParvovirus è u sistema immunitariu stessu hè capace di eliminallu cumpletamente dopu à uni pochi di ghjorni.

Cusì, l'ideale hè chì a persona cù l'infezzione riposa per evità una stanchezza eccessiva è facilità u funziunamentu di u sistema immunitariu, oltre à mantene una idratazione adeguata, cù assunzione di fluidi durante u ghjornu.

Tuttavia, cum'è l'infezzione pò causà assai disagiu, in particulare in i zitelli, di solitu hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale o pediatra per inizià u trattamentu cù antidolorifici, cum'è Paracetamol.

Oghje Interessante

Alimenti per migliurà a circulazione sanguigna

Alimenti per migliurà a circulazione sanguigna

Alcuni alimenti ricchi di vitamina C, acqua è antio idanti, cum'è l'aranciu, u pimentu o l'agliu anu pruprietà chì migliuranu a circulazione anguigna, aiutendu à r...
Jurubeba: chì hè, per chì serve è cumu cunsumà

Jurubeba: chì hè, per chì serve è cumu cunsumà

Jurubeba hè una pianta medicinali à gu tu amaru di a pezia olanum paniculatum, cunni ciutu ancu cum'è jubebe, jurubeba-real, jupeba, juribeba, jurupeba, chì hà foglie li c...