Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
7 cause di vertigine costante è chì fà - Salute
7 cause di vertigine costante è chì fà - Salute

Cuntenutu

I vertigini frequenti sò generalmente assuciati à prublemi di l'arechja, cum'è labirintite o malattia di Meniere, ma pò ancu esse un segnu di diabete, anemia o ancu prublemi di core. Assuciatu à u sturdimentu pò cumparisce ancu altri sintomi cum'è mancanza d'equilibriu, vertigine è sensazione chì a testa gira sempre.

Oltre à queste cause, i vertigini ponu ancu esse un sintumu di attacchi d'ansietà, episodi di pressione sanguigna bassa, prublemi di vista, emicrania, o apparsu in ghjorni assai caldi, quandu si bagna in acqua calda assai, quandu si alza di colpu o quandu si mette cunsuma eccessivamente bevande alcoliche.

Dunque, ogni volta chì i vertigini sò assai frequenti o causanu assai disagiu hè cunsigliatu d'andà à u medicu generale per identificà s'ellu ci hè un prublema è inizià u trattamentu u più adattu. Alcune di e cause più cumuni per a presenza di vertigini frequenti è malesseri sò:

1. Labirintitis

Sturdimentu, mareosità è mancanza di equilibriu ponu esse causati da labirintite, chì hè una infiammazione di una parte di l'arechja, cunnisciuta cum'è labirintu, chì hè incaricata di sente è di equilibriu. Stu prublema hè più cumunu in l'anziani, ma pò accade à ogni età, in particulare in e persone chì sò assai stressate o chì anu una storia di frequenti infezioni respiratorie.


Verificate i segni chì aiutanu à identificà una labirintitis.

Cosa da fà: se si suspetta una labirintitis, hè impurtante cunsultà un otorinolaringoiatra, o medicu generale, per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu. Di solitu, u trattamentu include l'usu di medicamenti indicati da u duttore, cum'è anti-vertigine, per a sensazione di vertigini è vertigini, è anti-emetici per vomitu, nausea è malessere.

2. Malatia di Menière

Questa hè una cundizione relativamente rara, in cui l'arechja interna hè influenzata è, dunque, hè assai cumunu di sentassi marvaggiati assuciatu à a sensazione chì tuttu gira intornu. Generalmente, u vertigine si pone per periodi, chjamati crisi, chì ponu esse più intensi in certi ghjorni, chè in altri.

Oltre à i vertigini, a malattia di Menière provoca ancu una perdita uditiva per alcune frequenze, chì ponu esse cunfirmate cù u test di audiometria.


Cosa da fà: hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale per identificà s'ellu ci hè un'altra causa chì pò esse causante di u sturdimentu, o di circà cura cun un otorinolaringoologu è inizià u trattamentu adattatu per a malattia di Menière, chì, ancu s'ellu ùn hè micca curabile, pò esse alleviata cù medicazione per nausea, cum'è Promethazine, è cambiamenti in a dieta. Vede di più nantu à sta malattia è cume si tratta.

3. Ipoglicemia

U zuccherinu in sangue, cunnisciutu cum'è ipoglicemia, hè una cundizione chì pò accade più spessu in i pazienti cun diabete, soprattuttu quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè.

In queste situazioni, quandu a quantità di zuccheru hè assai bassa, i vertigini è u malessere sò cumuni, in più di altri sintomi cum'è sensazione di caduta, sudori freddi, tremori o mancanza di forza, per esempiu. Amparate à identificà i primi segni di ipoglicemia.


Cosa da fà: se si suspetta un attaccu ipoglicemicu, si consiglia di manghjà un alimentu riccu di carboidrati semplici, cume un bichjeru di suchju naturale o 1 pane dolce, per esempiu. Se dopu à 15 minuti i sintomi fermanu, o s'impegneranu, duvete andà in urgenza. Idealmentu, i pazienti cun diabete anu avè u so glucosiu in sangue misuratu prima è dopu avè manghjatu l'alimentu.

4. Cambiamenti di pressione sanguigna

Sia a pressione sanguigna alta sia a pressione sanguigna bassa ponu fassi sentere sturditu è ​​svenimentu. Tuttavia, stu sintumu hè più cumunu quandu a pressione hè bassa, cù valori inferiori à 90 x 60 mmHg.

Oltre à i vertigini, quandu a pressione hè bassa, altri sintomi cume debolezza, visione sfocata, mal di testa è sonnu ponu ancu cumparisce. Tuttavia, ùn hè micca sempre faciule di distingue tra pressione alta è bassa perchè i sintomi sò simili, è u megliu modu per cunfirmà questu hè misurendu a pressione cun un dispositivu. Eccu alcuni modi per trattà a pressione bassa.

Cosa da fà: idealmente, a pressione sanguigna deve esse misurata per scopre ciò chì hè u valore, per identificà se hè alta o bassa pressione sanguigna. Tuttavia, quandu si sospettanu variazioni di pressione sanguigna, hè impurtante vede un medicu generale per identificà s'ellu ci hè qualchì prublema chì abbia bisognu di trattamentu.

5. Anemia

U sturdimentu è u malessere ponu ancu esse un sintimu di anemia, chì hè quandu ci hè una diminuzione marcata di a quantità di emoglobina in u sangue, chì provoca una riduzione di a quantità di ossigenu è di nutrienti chì ghjunghjenu à i diversi tessuti di u corpu.

Oltre à i vertigini, hè ancu cumunu per apparì altri sintomi, tra cui pallore, debolezza è stanchezza eccessiva. Scuprite i tippi principali di anemia è i so sintomi.

Cosa da fà: per cunfirmà s'ellu hè un casu d'anemia, hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale per fà un test di sangue per valutà i valori di l'emoglobina è per inizià u trattamentu, se indicatu. In a maiò parte di i casi, u trattamentu hè focalizatu annantu à aumentà a quantità di ferru in u corpu è, dunque, pò esse consigliabile aumentà u cunsumu di alimenti ricchi di ferru, cume i fagioli è, in certi casi, di piglià supplementi.

6. Prublemi cardiaci

Quandu avete qualunque tipu di prublema di core, u mareu o u malessere sò cumuni, soprattuttu per via di a difficultà di u core à pompà u sangue à u corpu. Tuttavia, altri sintomi ponu appare ancu, cum'è u dolore toracicu, gonfiore in e gambe è mancanza di respiru, per esempiu. Vede una lista di 12 segni chì ponu indicà prublemi di core.

Cosa da fà: un cardiologu deve esse cunsultatu ogni volta chì ci hè un suspettu di un cambiamentu di u core, affinchì i testi ponu esse effettuati, cum'è un elettrocardiogramma o un ecocardiogramma, per identificà a causa è inizià u trattamentu u più adattu.

7. Utilizazione di qualchi medicazione

L'usu prolungatu di certi tipi di medicazione, cume i rimedi di crisi, antidepressivi, antiipertensivi o sedativi pò causà un effetti collaterale chì provoca vertigini è una sensazione di debolezza.

Cosa da fà: quandu si suspetta chì i vertigini sò causati da qualchì medicazione, si consiglia di cunsultà u duttore chì hà fattu a prescrizione, affinchì a dosa sia cambiata o u medicamentu.

Fighjate u video seguente è vedi alcuni esercizii chì ponu aiutà cun vertigini:

Quandu devu andà à u duttore?

Hè cunsigliatu d'andà à u medicu generale ogni volta chì u sturdimentu apparisce più di 2 volte à ghjornu, quandu pare più di 3 volte à u mese senza ragione apparente o quandu si prende droghe per abbassà a pressione o per trattà a depressione per esempiu è, u u sturdimentu ferma per più di 15 ghjorni dopu l'iniziu di usu, postu chì ci sò rimedii chì causanu sturdimentu.

U duttore aiuterà à identificà a causa di u sturdimentu è se u trattamentu hè necessariu u duttore pò raccomandà medicazione, supplementi, chirurgia o fisioterapia, secondu a malattia chì causa stu sintomu.

Selezziunà Amministrazione

Cosa da fà quandu u zitellu soffoca

Cosa da fà quandu u zitellu soffoca

U zitellu pò offocà quandu i nutre, piglià una buttiglia, allattà, o ancu cù a o propria aliva. In que ti ca i, ciò chì duvete fà hè:Chjamate pre tu 192 pe...
Prufume è rimedii per a ferita in u zitellu

Prufume è rimedii per a ferita in u zitellu

E ferite craniche in i zitelli, cunni ciuti ancu cum'è tomatite, ò carattarizati da piccule piaghe in bocca, di olitu gialla tre in u centru è ro u in l'e ternu, chì ponu a...