Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 14 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 3 Aprile 2025
Anonim
Malatie chì ponu esse pigliate in piscina o in vasca - Salute
Malatie chì ponu esse pigliate in piscina o in vasca - Salute

Cuntenutu

E piscine di l'Hotel è e vasche calde ponu pone un risicu maiò per a salute, soprattuttu quandu ùn sò micca puliti currettamente o quandu parechje persone li usanu in listessu tempu, chì pò causà malatie di a pelle o intestinali cume giardiasi, criptosporidiasi o tigna.

Prima di andà in piscina, per esempiu, hè necessariu fà attenzione à alcuni fattori chì ponu indicà se a piscina hè adatta o inadatta per l'usu, cume e caratteristiche di l'acqua è a presenza di qualsiasi macchia nantu à u tile, per esempiu. Hè ancu impurtante di evità di inghjuttà acqua per evità u più numeru di malatie pussibule.

Principali malatie

1. Criptosporidiasi

A Criptosporidiasi o criptosporidiosi hè una di e malatie principali chì ponu esse acquistate per via di l'usu di piscine o vasche di bagnu pocu curate. Sta malatia hè causata da u parasite Cryptosporidium sp., Chì si pò truvà in l'acqua di a piscina o di a vasca da bagnu per via di cundizioni di igiene pessime o di i resti di feci umane, essendu più cumuni in e persone chì vanu in piscine publiche cù cundizioni di manutenzione pessime.


L'infezzione cù questu parassita provoca una gastroenterite grave, essendu principalmente caratterizata da diarrea cronica è persistente, in più di u dolore addominale, nausea, febbre è perdita di pesu.

Cosa da fà: Hè cunsigliatu di andà à l'infettologu o medicu generale per u diagnosticu è u trattamentu. Inoltre, si consiglia di riposà è di migliurà e condizioni d'igiene.

2. Otitis externa

L'Otitis externa hè caratterizata da un'infiammazione di l'arechje chì pò esse causata da batteri, chì ponu proliferà facilmente in l'arechja per via di l'ambiente umidu è caldu. Cusì, l'otite esterna causata hè più cumuna chì accade in e persone chì passanu assai tempu in piscina.

I sintomi principali di otite externa sò u dolore à l'arechja, prurito in l'arechja è l'arechja, rossi è gonfiore di a regione. Amparate più nantu à otitis externa.

Cosa da fà: Hè impurtante d'andà à l'otorinolaringoiatra quandu i primi sintomi di otite apparisce in modu chì si possa fà trattamentu cù antibiotici, chì devenu esse adupratu secondu a raccomandazione medica.


3. Giardiasi

A Giardiasis hè una malattia infettiva causata da u parassita Giardia lamblia, chì si pò truvà in acqua, in particulare in i lochi induve a salubrità hè precaria o ùn esiste micca, è pò entre in u corpu di a persona per via di l'ingestione d'acqua cuntaminata. L'infezzione cù questu parassita hè carattarizata da sintomi gastrointestinali, cum'è diarrea, crampi è gonfiori addominali. Cunnosce altri sintomi di giardiasi.

Cosa da fà: Se l'infezzione hè suspettata da Giardia lamblia, hè impurtante d'andà à u medicu generale o di e malatie infettive per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu, chì di solitu si face cù l'usu di Metronidazole. Vede quale sò i rimedii principali per ogni tipu di vermu.

4. Candidasi inguinale

A candidiasi inguinale o candidiasi in l'inguine currisponde à a proliferazione di funghi di a spezia Candida sp in l'inguine, dendu à prurigine è rossu in a regione. Stu tippu di fungu pò proliferà facilmente in ambienti umidi, è hè cumunu da esse acquistatu in piscine o bagnere pocu sanificate.


Cosa da fà: In quessi casi, hè impurtante cunsultà un dermatologu per chì i testi diagnostichi sò fatti è u trattamentu pò esse iniziatu.

5. Micose

E micose sò malatie causate da funghi chì, per proliferà, anu bisognu di un ambiente umidu è caldu, a piscina è a vasca da bagno sò ottimi posti per a so proliferazione. I sintomi principali di a tinia sò a prurito di a pelle è a presenza di lesioni squamose chì ponu apparisce nantu à a faccia, i bracci, l'inguine è u scalp, per esempiu. Amparate più nantu à e micosi.

Cosa da fà: Quandu sò segnalati segni caratteristici di infezioni fungiche, hè impurtante andà à u dermatistu per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu, chì di solitu si face cù l'usu di farmaci antifungali in forma di unguentu o crema, per esempiu.

6. Legionellosi

A legionellosi hè una infezzione causata da u batteriu Legionella pneumophilia, chì si sviluppa in acqua, ambienti umidi è pocu puliti. Cusì, l'acqua è i bordi di a piscina è di e vasche di bagnu furniscenu un locu ideale per a proliferazione di sta batteria, chì pò entrà in u corpu per mezu di l'ingestione di acqua contaminata, per esempiu.

Infezzione cù Legionella pneumophilia pò esse percepitu attraversu alcuni sintomi, cum'è tosse, dolore toracicu, febbre alta, vomitu è ​​diarrea. Vede cumu identificà a legionellosi.

Cosa da fà: Hè impurtante chì ghjustu à i primi sintomi di l'infezzione, a persona sia riferita à l'uspidale per e teste per cunfirmà u diagnosticu. U trattamentu per sta malattia hè fattu in un ambiente ospedaliero è cù l'usu di antibiotici, cum'è Ciprofloxacino è Azithromycin, per esempiu.

7. Irritazione chimica

I prudutti chì sò aduprati per pulisce a vasca da bagno o a piscina o purificà l'acqua, ponu causà irritazione à a pelle è a mucosa di e persone, chì si traduce in pruriti, brucia in l'ochji o in e regioni genitali è rossu in a pelle.

Cosa da fà: Appena chì i primi segni di irritazione di a pelle apparsu, ci vole à sorte da a piscina o da a vasca è bagnassi sottu à l'acqua currente. Se i sintomi ùn smariscenu, hè cunsigliatu di piglià un antialergicu è andà à l'allergologu se i sintomi sò frequenti è costanti.

Cumu evità

Per evità e malatie chì si ponu cuntrae in piscina o in a vasca di l'albergu, hè impurtante di fà casu à u statu generale di l'ambiente:

  • Verificate se l'acqua hè chjara, essendu pussibule di vede u fondu di a piscina, per esempiu;
  • Verificate chì e piastrelle sò pulite, senza alcunu segnu di una tinta più scura. Inoltre, e piastrelle in piscina ùn devenu micca esse scivolose o appiccicose;
  • Verificate se u mutore di filtrazione di l'acqua funziona, in casu di piscine;
  • Verificate e macchie in a vasca.

Hè ancu impurtante di evità di ingolle qualchì quantità d'acqua è di ùn andà in piscina se sì malatu. Inoltre, in u casu di piscine, più persone participanu à u stessu tempu, più grande hè u risicu di malatie, dunque, se hè pussibule, evitate di frequentà piscine chì sò troppu piene o chì apparentemente ùn anu micca una manutenzione adeguata.

Scelta Di Lettori

Zucca: Nutrizione, Benefici è Cumu Manghjà

Zucca: Nutrizione, Benefici è Cumu Manghjà

A zucca hè un ingrediente preferitu di vaghjime. Ma hè ana?Quandu i copre, a zucca hè a ai nutritiva è ba a in calorie. Inoltre, hè più ver atile di ciò chì pud...
Dito Broken (Frattura di u Dito)

Dito Broken (Frattura di u Dito)

PanoramicaL'o e in e dite ò chjamate falange. Ogni ditu hà trè falange, eccettu u pulgaru, chì hà duie falange. Un dittu rottu, o fratturatu, i verifica quandu unu o pi&#...