U Caffè Cause Acne?
![Adele - I Drink Wine (Live at The BRIT Awards 2022)](https://i.ytimg.com/vi/LwXQ7WUh-D0/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
Sè site una parte di u 59 per centu di l'Americani chì beie u caffè ogni ghjornu è ancu unu di i più di 17 milioni d'Americani chì anu l'acne, pudete avè intesu parlà di u ligame pussibule trà i dui.
Sì un amicu o un cumpagnu di travagliu ghjurava chì rinuncià à u caffè era l'unicu chì aiutava à schjarisce a so pelle, ùn vi scantate micca. L'anecdote ùn sustituiscenu micca l'evidenza scientifica.
A relazione trà u caffè è l'acne si rivela un prublema abbastanza cumplessu.
Prima cosa prima - u caffè ùn face micca l'acne, ma pò peghju. Dipende da ciò chì site messu in u vostru caffè, quantu beite, è uni pochi d'altri fattori.
Chì dice a ricerca?
A relazione trà ciò chì manghjate è l'acne resta controversa. Studii chì anu dumandatu à e persone d'identificà ciò chì pensanu chì cuntribuiscenu à a so acne anu identificatu u caffè cum'è un pussibile trigger.
Ùn sò stati fatti studii per dì di manera cunclusiva sì beie caffè o peghju l'acne, ma ci sò uni pochi di fattori impurtanti da cunsiderà.
Caffeina
Cum'è probabilmente a sapete digià, u caffè cuntene assai caffeina. A caffeina vi face sente alerta è sveglia, ma porta ancu à una risposta di stress aumentata in u corpu. In fattu, una grande tazza di caffè pò più di duppià a risposta di u stress di u vostru corpu.
U stress ùn face micca l'acne, ma u stress pò peghju l'acne esistente. L'ormoni di u stress, cum'è u cortisol, ponu aumentà a quantità di oliu pruduttu da e vostre ghiandole sebacee.
In più di questu, beie assai caffè o beie caffè tardi a ghjurnata piglia un pesu à u sonnu. Meno sonnu significa più stress, chì puderebbe aggravà a vostra acne.
L'effetti di a caffeina nantu à u sonnu varia da persona à persona. Sè site sensibile à a caffeina, pruvate à taglià u vostru cunsumu di caffeina prima di u dopu meziornu per evità prublemi di sonnu.
Latte
Se a vostra rutina matinale include un latte o un caffè cun leche, sappiate chì ci hè un pocu di prove chì liganu u latte à l'acne.
Un grande studiu hà studiatu a relazione trà u latte è l'acne in più di 47.000 infermieri chì eranu stati diagnosticati cun acne quandu eranu adolescenti. U studiu hà trovu chì l'infirmiere cù u più altu livellu di assunzione di latte avianu l'acne più spessu di l'infermiere cun u livellu più bassu di assunzione di latte.
I ricercatori credenu chì l'ormoni in u latte possinu ghjucà un rolu in u triggering acne. Una mancanza di stu studiu era chì si basava nantu à l'infermieri adulti per ricurdà ciò chì manghjavanu da adolescenti.
Studi di seguitu in adolescenti è ragazze anu trovu risultati assai simili. U latte scrematu (latte senza grassu) hè statu dimustratu per esse peghju di u latte pienu di grassu o pocu grassu.
E zitelle chì bevianu duie o più porzioni di latte non grassu ogni ghjornu eranu più propensi à avè acne severu è 44 per centu più prubabile d'avè acne cisticu o nodulare di quelli chì avianu solu un bichjeru di latte non grassu ogni ghjornu.
Sti studii ùn dimustranu micca definitivamente chì u latte innesca l'acne, ma ci sò abbastanza prove per suspettà fermamente chì u latte lattiere hà un rolu.
Zuccaru
Quantu zuccaru mette in u vostru caffè? Sì sì u tippu di persona per urdinà u latte più trendy in Starbucks, probabilmente riceverete assai più zuccheru di ciò chì vi rendite contu. Un latte à grande zucca spezia, per esempiu, hà 50 grammi di zuccheru (u doppiu di a vostra cunsumazione massima cunsigliata à ghjornu)!
Ci hè dighjà statu fattu assai ricerche per mustrà a relazione trà u cunsumu di zuccheru è l'acne. E diete ricche in zuccheru aumentanu a quantità di insulina liberata da u corpu.
Ciò chì seguita a liberazione di l'insulina hè un aumentu di u fattore di crescita simile à l'insulina-1 (IGF-1). IGF-1 hè un ormone cunnisciutu per ghjucà un rolu in u sviluppu di l'acne.
L'accoppiamentu di u vostru latte zuccheratu cù un scone o un croissant di cicculata pò rende questu affettu ancu peghju. E diete ricche in carboidrati cun un elevatu indice glicemicu anu u listessu effetti nantu à i vostri livelli IGF-1.
Antioxidanti
Per fà u più cumplicatu, si scopre chì l'antioxidanti trovati in u caffè sò stati dimustrati per migliurà a vostra pelle. U caffè hè a più grande fonte dietetica di antioxidanti in u mondu.
Un studiu di u 2006 hà paragunatu i livelli di antioxidanti in sangue (vitamine A è E) in 100 persone cun acne è in 100 persone senza acne. Anu trovu chì e persone cun acne avianu una concentrazione sanguigna significativamente più bassa di sti antioxidanti paragunatu à u gruppu di cuntrollu.
Più ricerca hè necessaria per scopre l'effettu di l'antioxidanti da u caffè nantu à a gravità di l'acne.
Duvete abbandunà u latte di a mattina?
U caffè ùn face micca acne, ma beie assai, soprattuttu caffè carcu di latte è di zuccheru, pò peghju u vostru acne.
Sè vo site ancu inchietu chì u caffè vi faci sbuccà, ùn ci hè bisognu di lascià u tacchinu fretu. Prima di abbandunà a vostra tazza di ogni ghjornu, pruvate a seguente:
- Evite di aghjunghje zuccheru raffinatu o sciroppi zuccherati o cambiate à un edulcorante, cum'è stevia.
- Aduprate un latte nondairy, cum'è u latte d'amandula o di coccu, invece di latte di vacca.
- Ùn beie micca caffè o altre bevande caffeinate in u dopu meziornu o prima di dorme per assicurà chì dormite bè.
- Passà à decafatu.
- Saltate e pasticcerie è e ciambelle chì sò spessu accumpagnate cù una tazza di caffè.
Tuttu u mondu reagisce à u caffè è a caffeina di manera diversa. Se vulete una risposta più concreta, pruvate à taglià u caffè per qualchì settimana è vede se a vostra pelle si migliora. Dopu, pudete rientra lentamente u caffè è vede se u vostru acne torna à peghju.
Sì avete sempre l'acne dopu avè pruvatu questi suggerimenti, vedi un dermatologu. Pò piglià qualchì prova è errore o una cumbinazione di uni pochi di trattamenti diversi, ma i trattamenti moderni per l'acne ponu aiutà cù guasi tutti i casi di acne.