Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
Aceto di vino fatto in casa e l’antica tradizione degli aceti modenesi.
Video: Aceto di vino fatto in casa e l’antica tradizione degli aceti modenesi.

Cuntenutu

Ùn importa micca quant'è un coccu espertu, un alimentu di base chì duveria esse in a vostra cucina hè l'acitu di vinu russu.

Hè un cundimentu versatile chì schjarisce i sapori, equilibra u sale, è taglia u grassu in una ricetta.

L'acitu di vinu rossu hè fattu fermentendu u vinu rossu cù una cultura di partenza è una batteria acida finu à chì si sgrigni. Durante a fermentazione, l'alcol in u vinu rossu hè cunvertitu in acidu aceticu - u cumpunente principale di l'acitu ().

L'acitu di vinu russu hè un colpu in cucina.

Quandu si hè lampatu fora di l'buttiglia o purtatu in un vestitu cù un pocu d'oliu d'oliva, sale, pepe, è erbe, aghjusta un calciu tangy di sapore à i verdi o verdure.

Un pocu più mischju cù a mustarda di Dijon face meraviglie cum'è marinata per e carni. Quandu hè adupratu in quantità più generose, pudete cunservà è cunservà ogni tipu di frutta, verdura, carne, o ancu ova.

Pudete aduprà spessu, ma se scopre una vechja buttiglia in u fondu di a vostra dispensa, vi puderete dumandà s'ellu hè sempre sicuru per aduprà.


Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a vita di u magazinu di l'acitu di vinu russu.

Cumu almacenà

Finu chì u vostru acitu di vinu russu sia in una buttiglia di vetru è ben chjosu, duveria durà à tempu indefinitu senza alcun risicu di spoilage o di malatie di trasmissione alimentare.

Puderete magazzinà in un locu frescu è bughju per priservà a qualità, se vulete, ma a refrigerazione ùn hè micca necessaria (2).

U standard Food and Drug Administration (FDA) richiede chì l'acitu abbia un'acidità di almenu 4%. Intantu, l'Unione Europea stabilisce u standard à 6% d'acidità per l'acitu di vinu (,).

Vistu chì hè assai acidicu, cù un pH di circa 3,0 nantu à una scala da 1 à 14, u vinu rossu - è tuttu - l'acitu si cunserva (4).

Un studiu chì hà paragunatu cumu e batterie trascinate da l'alimentu sopravvivenu in liquidi cum'è u suchju, u tè, u caffè, a Coca Cola, l'oliu d'oliva è l'acitu anu trovu chì l'acitu avia u più forte effettu di uccisione di batteri ().


In fatti, a maiò parte di i tippi di acetu anu dimustratu chì anu pruprietà antimicrobiche. Puderanu inibisce a crescita d'organismi patogeni cum'è E. coli, Salmonella, è Staphylococcus aureus ().

riassuntu

Per via di u so altu cuntenutu di acidi è di u pH bassu, l'acitu di vinu rossu hè autoconservatu. Ùn hà micca esigenze speciali di conservazione, chì i batteri patogeni ùn ponu micca sopravvivere o prosperà in l'acitu.

Puderia cambià cù u tempu

Ogni volta chì aprite a vostra buttiglia di acetu di vinu russu, l'ossigenu entre, ciò chì tocca un pocu a qualità (2).

Inoltre, se u vostru acitu hè statu in buttiglia o trasferitu in un contenitore di plastica, l'ossigenu pò passà per u plasticu, ciò chì influenzerà a qualità - ancu sè ùn aprite micca a buttiglia (2).

Quandu l'ossigenu vene in cuntattu cù l'acitu, si verifica l'ossidazione. Questu face chì a presenza di dui cunservatori - acidu citricu è diossidu di zolfu - diminuisca è infine smarisca (2).

Questu ùn causa micca prublemi di sicurezza, ma affetta a qualità.


I più grandi cambiamenti relativi à l'ossidazione chì puderete nutà in una buttiglia più antica di acetu di vinu russu sò un culore scuritu è ​​l'apparizione di qualchi solidi o di sedimenti turbi.

Puderete dinò nutà un cambiamentu in u so aroma è una perdita di corpu, o di pesu, in u vostru palatu cù u tempu.

riassuntu

Cambiamenti fisichi si verificanu spessu in una buttiglia più antica di acetu, cum'è un culore scuru, a furmazione di solidi, o cambiamenti in l'odore o in a sensazione in bocca. Queste accadenu quandu hè espostu à l'ossigenu, ma ùn sò micca dannosi per a vostra salute.

Quandu u ghjetta

A maiò parte di e buttiglie d’acetu ùn anu micca una data di scadenza. Tecnicamente, pudete tene u to acetu di vinu rossu per u sempre, o almenu finu à ch'ella sia usata.

Tuttavia, ancu se ùn hè micca un risicu per a salute, e vostre ricette puderebbenu soffre in termini di sapore, culore o aroma.

Prima di arruvinà una ricetta chì avete travagliatu duru aghjunghjendu l'acitu di vinu russu vechju, date à l'acitu un gustu è un odore. S'ellu pare off, a vostra insalata o salsa puderia soffre.

Eppuru, s’ellu hà un gustu è un odore fine, hè bè di stirpà ogni solidu o sedimentu turbulente è aduprà.

Ancu, puderia vale a pena di piglià una buttiglia fresca a prossima volta chì site in u buttrega.

Hè ancu una bona idea di mette in riserva una buttiglia in più di acetu biancu è semplice sì avete bisognu di una copia di salvezza. L'acitu biancu hè u menu prubabile di degradassi cù u tempu.

riassuntu

Sì u vostru acitu di vinu russu hà un gustu è un odore currettu, pudete strappà tutti i solidi è aduprallu in modu sicuru. Tuttavia, se hè cambiata di qualità, puderia influenzà u gustu di a vostra ricetta, allora duverete probabilmente lancialla o aduprà per un scopu micca culinariu.

Altri usi per l'acitu di vinu russu

Si capisce se ùn vulete micca scartà una buttiglia sana di acetu solu perchè hè vechju. Per furtuna, l'acitu pò esse adupratu per assai di più cà a cucina.

Eccu alcune idee:

  • Frutti è ligumi puliti. Aghjunghjite uni pochi di cucchiai à una grande ciotola d'acqua fredda per lavà i vostri greens. L'acidu aceticu in l'acetu di vinu rossu hè specialmente efficace à a morte E. coli ().
  • Rinfriscà a dispusizione. Congelate in una tavola di cubetti di ghiaccio è ghjittate i cubi per u dispusizione.
  • Tumbate e vostre erbaccia. Pour in una buttiglia spray è spray spray.
  • Culore l'ova di Pasqua. Imbulighjate 1 teaspoon di l'acitu cù 1/2 tazza (118 ml) d'acqua calda è uni pochi gocci di culurante alimentariu.
riassuntu

Se ùn vulete micca ghjittà una buttiglia d'acetu, ci sò parechje manere di usalla intornu à a casa è u giardinu. A causa di e so proprietà antimicrobiche, face un lavatu di frutti è di verdure particolarmente bonu.

U fondu

L'acitu di vinu russu hè perfettamente sicuru da aduprà, ancu s'ellu hè vechju. Perchè hè assai acidicu, ùn pò micca accoglie batteri dannosi.

Tuttavia, cù u tempu, soprattuttu s'ellu hè apertu spessu, pò diventà più scuru è solidi o nuvolosità ponu formassi in buttiglia. Pudete tende quelli fora se vulete.

Inoltre, cù u tempu, u vostru acitu di vinu russu pò cumincià à sente o gustà un pocu. S'ellu accade, rimpiazzate è utilizate a vechja buttiglia per un scopu micca culinariu.

Posti Freschi

Una donna hà sviluppatu u "sindrome di u cori rottu" dopu avè manghjatu troppu wasabi

Una donna hà sviluppatu u "sindrome di u cori rottu" dopu avè manghjatu troppu wasabi

À u primu guardu, hèpuderia e e faciule fà cunfundà l'avocado è u wa abi. Tramindui ò una fumatura imile di verde cù una truttura cremo a, è tramindui facen...
3 Ricette di fast-food sani chì pudete fà in casa

3 Ricette di fast-food sani chì pudete fà in casa

ite in mezu à un epi odiu affa cinante di candalu, è un cummerciale vene per un combo di burger-and-frie in bocca à una di e grandi catene di fa t-food. For e vi ò hungover da una...