Dolore sottu à l'ombelicu: chì pò esse è chì fà
Cuntenutu
- 1.Infezzione in u sistema urinariu
- 2. Crampi menstruali
- 3. Sindrome di l'intestione irritabile
- 4. Cisti annantu à l'ovariu
- 5. Malatia Inflamatoria Pélvica
- 6. Custipazione
- 7. Appendicite
U dulore sottu à l'ombelicu pò nasce per via di parechje situazioni, essendu cumunu in e donne durante u periodu mestruale per via di crampi. Tuttavia, pò ancu esse un segnu d'infezzione di u sistema urinariu, malattia infiammatoria pelvica o stinzia, per esempiu.
U dulore pò ancu esse un segnu di appendicite, soprattuttu quandu hè acutu, custante è affetta u latu drittu, in quale casu hè assai impurtante chì a persona venga subitu à l'uspidale per inizià u trattamentu u più adattu è prevene cumplicazioni.
1.Infezzione in u sistema urinariu
L'infezzione di u sistema urinariu, in particulare in a vejiga, pò ancu causà dolore sottu à l'ombelico, in più di sentenu pesantezza in u fondu di u ventre, sensazione di brusgiu quandu urina, febbre è, in certi casi, a presenza di sangue in u urina.
Cosa da fà: Hè impurtante chì a persona cunsulti u duttore per chì u trattamentu più adattu sia indicatu, chì generalmente implica l'usu di antibiotici. Vede cumu hè u trattamentu per l'infezzione di a vejiga.
2. Crampi menstruali
U còlicu menstruale hè a causa principale di u dulore sottu à l'ombelicu in e donne è di solitu apparisce in forma di punti, l'intensità di i quali pò varià trà e donne. In più di causà dolore sottu à l'ombelicu, i còlichi ponu purtà à u dulore in u spinu è si sentenu malati.
Cosa da fà: Per alleviare u dolore sottu à l'ombelicu causatu da i còlichi, una donna pò sceglie di aduprà rimedii antiinflamatori o analgésici, cum'è Paracetamol o Ibuprofen, chì aiutanu à alleviare u dolore. Inoltre, pudete mette una cumpressa cù acqua calda in u situ di u dolore, perchè aiuta ancu à alleviare u dolore è l'incomodità.
Tuttavia, quandu u dulore hè assai intensu è a donna hà una frebba, mal di testa severi è nausea, in più di u dolore sottu à l'ombelicu, per esempiu, hè impurtante chì andiate à u ginecologu per esaminà e u megliu trattamentu hè indicatu.
3. Sindrome di l'intestione irritabile
U sindromu di l'intestione irritabile pò ancu causà dolore sottu à l'ombelico, tuttavia hè ancu cumunu per a persona di sperimentà u disagiu in l'area addominale in tuttu. In più di u dolore, u gonfiore addominale, a produzzione aumentata di gas, l'alternanza trà i periodi di diarrea è stinzia sò cumuni.
Cosa da fà: Hè impurtante chì a persona andessi à u gastroenterologu per una valutazione da fà è u trattamentu più adattu hè indicatu, chì generalmente implica l'usu di droghe chì aiutanu à alleviare i sintomi, in più di i cambiamenti di abitudini alimentari. Vede cumu deve esse u trattamentu per u sindrome di l'intestione irritabile.
4. Cisti annantu à l'ovariu
A prisenza di cisti in l'ovariu pò ancu esse una di e cause di u dulore sottu à l'ombelicu in e donne, chì pò esse da i dui lati o solu da un latu. Sicondu a dimensione è u tippu di a cista in l'ovariu, u dulore pò esse più o menu severu, in più di l'apparizione di altri segni è sintomi, cume a menstruazione ritardata, stanchezza eccessiva è dolore durante i rapporti sessuali, per esempiu. Eccu cumu identificà a presenza di cisti in l'ovariu.
Cosa da fà: In questu casu, u ginecologu ricumanda un trattamentu secondu e caratteristiche di e cisti, è pò esse indicatu u monitoru di l'evoluzione di i cisti, u scambiu di contraccettivi o a chirurgia per caccià u cisti o l'ovariu, chì pò accade in i casi i più gravi.
Inoltre, l'alimentu pò aiutà à alleviare i sintomi di cisti ovariani multipli, prumove u benessere di una donna. Scuprite alcuni cunsiglii di alimentazione per u sindromu di l'ovariu polististicu in u video sottu:
5. Malatia Inflamatoria Pélvica
A malatia infiammatoria pelvica, o PID, hè una cundizione chì si verifica in e donne è hè di solitu liata à infezioni genitali non trattate, permettendu à u microorganisimu di stà in u so postu è di proliferà, resultendu in l'infiammazione di a regione pelvica è purtendu à l'apparizione di sintomi.
Unu di i sintomi di PID hè u dolore sottu à l'ombelico, in più di a frebba, u dolore durante i rapporti sessuali è quandu urina, è a secrezione vaginale.
Cosa da fà: Hè cunsigliatu chì a donna vada à u ginecologu per e prove per cunfirmà DIP è identificà u microorganismu rispunsevule. Cusì, secondu l'agentu infettivu, u duttore pò ricumandà l'usu di antibiotici, chì ponu esse presi per via orale o amministrati per via intramusculare.
Amparate più nantu à DIP.
6. Custipazione
U dolore ligatu à a stinzia sottu à l'ombelicu hè di solitu accumpagnatu da disconfort abdominale è gonfiore, è hè principalmente legatu à u gas eccessu.
Cosa da fà: In questi casi hè impurtante cambià l'abitudini alimentari, dendu preferenza à cunsumà alimenti ricchi di fibre è cunsumà quantità più grande durante u ghjornu. In questu modu, hè pussibule migliurà u transitu intestinale è prevene l'apparizione di u dolore sottu à l'ombelico.
7. Appendicite
L'appendicite hè ancu una cundizione chì pò causà dolore sottu à l'ombelicu, è hè di solitu rimarcata à u latu drittu. Stu dulore hè acutu è severu è di solitu apparisce cù altri segni è sintomi chì indicanu infiammazione in l'appendice, cume un appetitu scarsu, nausea è febbre, per esempiu. Sapete cumu identificà i sintomi di l'appendicite.
Cosa da fà: Hè impurtante chì a persona venga subitu à l'uspidale appena ch'ellu / ella osserva l'apparizione di segni è sintomi di appendicite, postu chì hè necessariu di caccià l'appendice per via chirurgica per evità complicazioni, cume rottura d'organi è infezioni generalizate.