5 strategie per evità u mal di l'arechja in aereo
Cuntenutu
- 1. Metudu Valsalva
- 2. Aduprate spray nasale
- 3. Masticà
- 4. Sbadigli
- 5. Cumpressa calda
- Cosa da fà quandu viaghjate cù i zitelli
- Cosa da fà quandu u dulore ùn si ne và
Una strategia eccellente per luttà o evità u dolore di l'arechja in aereo hè di tappà u nasu è mette una piccula pressione nantu à a testa, furzendu u to rispiru. Questu aiuta à equilibrà a pressione dentru è fora di u corpu, cumbinendu u cattivu sintimu.
U dulore à l'arechja quandu si vola in un aereu nasce per via di u cambiamentu bruscu di pressione chì si verifica quandu l'aeroplanu decolla o sbocca, chì pò ancu causà altri fastidi cum'è mal di testa, nasu, denti è stomacu, è discomfort intestinale.
Dunque, eccu 5 suggerimenti per evità u dolore à l'arechja:
1. Metudu Valsalva
Questa hè a manuvra principale da fà per alleviare u dolore, perchè aiuta à equilibrà a pressione interna di l'arechja di novu secondu a pressione di l'ambiente esternu.
Per aduprà stu metudu, duvete inspirà, chjuderete a bocca è pizzicà u nasu cù e dite è furzà l'aria, sintendu pressione in u fondu di a vostra gola. Tuttavia, ci vole à fà casu à ùn mette troppu pressione quandu furzendu l'aria cù u nasu tappatu, perchè pò peghju u dulore.
2. Aduprate spray nasale
U spray nasale aiuta à liberà u passaghju di l'aria trà i sinus è l'arechja, facilitendu u riequilibru di a pressione interna è evitendu u dolore.
Per avè stu benefiziu, duvete aduprà u spray una mez'ora prima di u decollu o di l'atterrissimu, secondu u mumentu chì provoca u più fastidiu.
3. Masticà
Chewing gum o chewing some food aiuta ancu à equilibrà a pressione in l'arechja è prevene u dolore, chì in più di furzà u muvimentu di i musculi facciali, stimulanu ancu a deglutizione, chì aiuta à liberà l'arechja da u sensu di esse tappatu.
4. Sbadigli
Sbadigliare apposta aiuta à spustà l'osse è i musculi di a faccia, liberendu a tromba d'Eustachiu è favurendu a regulazione di a pressione.
In i zitelli, sta tecnica deve esse fatta incuraghjendu i chjuchi à fà facci è imità animali cum'è leoni è orsi, chì aprenu a so bocca larga durante u rughjone.
5. Cumpressa calda
Mette una compressa calda o asciugamani nantu à l'arechja per circa 10 minuti aiuta à alleviare u dolore, è questa procedura pò esse fatta in aereo dumandendu à l'equipaggiu à bordu una tazza d'acqua calda è tessuti. Cum'è stu prublema hè cumunu trà i viaghjatori, ùn saranu micca surpresi da a dumanda è aiutanu à alleviare u cunfortu di u passageru.
Inoltre, u sonnu deve esse evitatu durante u decollamentu o l'atterrissimu di u volu hè impurtante per evità mal di arechje perchè, quandu dorme, u prucessu di adattazione à i cambiamenti di pressione hè più lente è incontrollatu, facendu chì u passageru si svegliessi nurmalmente cù dulore in l'arechja.
[gra2]
Cosa da fà quandu viaghjate cù i zitelli
I zitelli è i zitelli ùn sò micca capaci di cullaburà per aduprà e manovre chì cunghjunghjenu u dolore à l'arechja, hè per quessa chì hè cumunu di senteli pienghje à l'iniziu è à a fine di i voli.
Per aiutà, i genitori devenu aduprà strategie cum'è per ùn lascià i zitelli addurmintassi à u mumentu di u decollu o di l'atterrissimu è dà à u zitellu una buttiglia o un altru alimentu in questi tempi, ricurdendusi di evità di chjinà si per evità di imbavagliare è di più tappà l'arechje . Vede più cunsiglii per alleviare u dolore di l'arechja di u zitellu.
Cosa da fà quandu u dulore ùn si ne và
Queste strategie devenu esse aduprate ripetutamente, finu chì l'arechja ritrovi u equilibriu di pressione è u dulore passi. Tuttavia, in alcune persone u dulore persiste, soprattuttu in i casi di prublemi nasali chì impediscenu a circolazione curretta di l'aria in u corpu, cum'è raffreddori, influenza è sinusite.
In questi casi, u duttore deve esse cunsultatu prima di u viaghju per pudè prescrive droghe chì puliscenu u nasu è allevanu u disagiu risentutu durante u volu.