Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Chì pò esse u dulore in u latu drittu di u ventre è chì fà - Salute
Chì pò esse u dulore in u latu drittu di u ventre è chì fà - Salute

Cuntenutu

U dulore in u latu drittu di u ventre in a maiò parte di i casi ùn hè micca severu, è in parechji casi hè solu un segnu di eccessu di gas in l'intestinu.

Tuttavia, stu sintumu pò ancu esse più preoccupante, soprattuttu quandu u dolore hè assai intensu o dura per un bellu pezzu, postu chì pò esse un sintimu di prublemi più gravi, cum'è l'appendicite o a cistifellea, per esempiu.

Cusì, ogni volta chì ogni tippu di dolore si pone, hè raccomandatu di osservà e so caratteristiche, chì ponu includere: capisce s'ellu ci hè un altru sintomu, quandu hè apparutu, se irradia in un'altra regione o se aggrava o migliora cun qualchì tippu di muvimentu, per esempiu. Questa informazione pò esse assai impurtante per aiutà u duttore à ghjunghje à un diagnosticu currettu è inizià u trattamentu più adattu.

E cause più cumuni di dolore in u latu dirittu di u ventre includenu:


1. Gas eccessivu

U dulore addominale à u latu drittu pò esse solu distensione di l'intestinu da gasu, una situazione cumuna chì pò influenzà e persone di tutte l'età, da i zitelli à l'anziani. Di solitu stu dulore hè severu, in forma di punti è vene dopu à un pastu. Stu sintumu hè assai cumunu durante a gravidanza, in particulare à a fine di a gravidanza, è ancu in e persone cun stinzia o altri cambiamenti in u ritmu intestinale.

Altri sintomi: Dolore severu in forma di zinzale, sensazione di panza gonfia, perdita di appetitu, sensazione di pesantezza in u stomacu, in più di una maggiore produzione di eruttazioni o di gas, gonfiori addominali è sensazione di sazietà. U dulore pò esse persistente, pò peghju à volte, ma ùn si ne và mai cumpletamente.

Cosa da fà: Hè cunsigliatu di regulà u funziunamentu intestinale è di facilità a digestione cunsumendu cibi ricchi di fibre è bevendu molta acqua, tuttavia, in certi casi, pò esse necessariu di cunsumà farmaci lassativi, cum'è lactulone, idrossidu di magnesiu, o bisacodyl, per esempiu. , cunsigliatu da u duttore. Amparate alcuni suggerimenti nantu à cume luttà contr'à i gasi in stu video:


2. Intestinu irritabile

E persone cun u sindromu di l'intestione irritabile ponu sperimentà disconfort o dolore lucalizatu in l'abdomen, chì pò esse costante o vene è vene, cume crampi. U dolore hè generalmente allevatu da a defecazione.

Altri sintomi: Oltre à u dolore addominale, diarrea, stipsi, gonfiori addominali è gasi ponu esse presenti. A causa esatta di sta malatia ùn hè micca cunnisciuta, chì hè più cumuna in e persone cun ansietà, depressione o disordini psiculugichi.

Cosa da fà: Duvete andà à u duttore per investigà ciò chì causa u dolore, escludendu altre cause, è cumincià u trattamentu. U duttore pò chiede più dettagli nantu à cume si manifesta u dolore, a so intensità è ciò chì pare u sgabellu. Oltre à l'usu di rimedii cum'è ioscina, per luttà contr'à i còlichi, sò cunsigliati aggiustamenti dietetichi, cum'è manghjà in piccule quantità, pianu pianu è evitendu cibi cum'è fagioli, cavuli è ricchi di carboidrati fermentabili. Amparate più nantu à u trattamentu di questu sindrome.


3. Pietra di a cistifellea

U dulore à u latu drittu di u ventre pò ancu esse una petra di cistifellea, chì di solitu si manifesta cum'è una còlica chì di solitu si trova nantu à u latu direttu è superiore di l'abdomen o in a zona di u stomacu, chì dura minuti à ore. Pò spessu irradià versu u latu sinistro o indietro, o manifestà solu cù u disagiu o una cattiva digestione.

Altri sintomi: In certi casi, a petra di a cistifellea pò ancu causà perdita di appetitu, nausea è vomitu. Quandu e petre causanu una infiammazione di a cistifellea, ci pò esse febbre, brividi è pelle è occhi gialli.

Cosa da fà: Dopu chì a petra in a cistifellea sia stata cunfirmata da ultrasuoni, a rimozione di a cistifellea per mezu di chirurgia laparoscopica pò esse indicata. Ci vole à ramintà chì solu a presenza di pietre in a cistifellea chì ùn causanu micca sintomi ùn rende micca necessaria a chirurgia, eccettu in casi specifici, cume i diabetichi, e persone cun immunità compromessa, cù calcificazione di a cistifellea o cù pietre assai grandi, per esempiu. Scuprite cumu hè fatta a cirurgia è cumu hè a recuperazione.

4. Appendicite

L'appendicitis provoca dolore in u latu drittu di l'addome chì principia cù una leggera còlica intornu à l'ombelicu o in a zona di u stomacu. Dopu circa 6 ore l'infiammazione s'aggrava è u dolore diventa più forte è più evidente in a regione inferiore, vicinu à l'inguine.

Altri sintomi: Ci hè ancu una perdita di l'appetitu, nausea, vomitu, l'intestinu pò diventà assai allentatu o appiccicatu, una frebba di 30 ° C, ipersensibilità in a parte inferiore destra di l'abdomen è rigidità addominale.

Cosa da fà: In casu di suspettu, duvete andà in sala d'urgenza perchè a maiò parte di u tempu hè necessariu operassi per caccià l'appendice. Amparate tuttu nantu à a chirurgia di l'appendicite.

5. Epatite acuta

U dulore addominale à u latu drittu di u corpu, in a parte superiore di l'abdomen, pò esse unu di i sintomi di l'epatite. Sta malatia hè una infiammazione di u fegatu chì hà parechje cause, da infezioni virali è batteriche, alcolismu, usu di medicinali, autoimmunità o malattie degenerative.

Altri sintomi: Nausea, vomitu, perdita di appetitu, mal di testa, urina scura, pelle è ochji gialli o feci chjaru ponu ancu esse presenti.

Cosa da fà: Hè necessariu ripusà, beie assai acqua è evità cibi chì sò difficiuli à digerisce, è i medicamenti ponu esse indicati da u duttore, cum'è interferone in casu di epatite C o immunosuppressanti in casu di autoimmunità. Vede e cause principali è cume trattà l'epatite.

6. Pancreatite

In a pancreatite, u dolore addominale hè generalmente situatu in l'addome superiore è si irradia versu a spalla è a spalla sinistra, è pò cumparisce pocu dopu avè cunsumatu bevande alcoliche o un pastu.

Altri sintomi: Inoltre, ci pò esse nausea, vomitu, frebba, pressione bassa, una massa palpabile in a zona dolorosa, pelle gialla,

Cosa da fà: In casu di suspettu, duvete andà in sala d'urgenza per fà testi cume ecografia o tomografia. U trattamentu pò includere a presa di analgesici è antibiotici, ma qualchì volta a chirurgia hè a migliore opzione. Sapete tutti i dettagli di u trattamentu di a pancreatite.

7. Dolore durante l'ovulazione

Alcune donne sperimentanu dolore à u latu di l'ovariu nantu à u quale stanu ovulendu, cunnisciutu ancu cum'è dolore à mezu ciclu. U dulore ùn hè micca assai severu, ma pò esse prisente durante i ghjorni di l'ovulazione, rendendu faciule da vede perchè un mese hè nantu à u latu dirittu di u corpu è u prossimu mese hè nantu à u latu oppostu. Stu dolore pò esse causatu da situazioni cum'è endometriosi, cisti ovariani o gravidanza ectopica, per esempiu.

Stu dulore hè cunsideratu normale è ancu se pò esse assai intensu, ùn hè micca un mutivu di preoccupazione.

Altri sintomi: U sintomu principale hè u dolore addominale da un latu di u corpu in forma di sting, pungente, crampu o còlica, circa 14 ghjorni prima di a menstruazione, in un ciclu di 28 ghjorni.

Cosa da fà: Cum'è u dulore di l'ovulazione dura solu 1 ghjornu, basta à piglià un analgesicu o antiinfiammatoriu, cum'è paracetamol o naproxen per alleviare stu disagiu. In casu di dubbiti, pudete parlà cù u ginecologu per cunfirmà sta ipotesi. Amparate tuttu nantu à u dolore di l'ovulazione.

Inoltre, hè pussibule aduprà opzioni non farmacologiche, cume l'applicazione di calore à a regione, cume una compressa, per esempiu, o una infusione cù piante calmanti.

8. Còlica renale

A presenza di pietre in i reni o in a vescica pò ostaculà u flussu di l'urina, chì pò causà un dolore moderatu à severu, di solitu da u latu influenzatu è chì pò irradià versu a schiena o i genitali.

U dulore pò cumincià di colpu è hè più cumunu in e persone trà 30 è 60 anni, cù a stessa frequenza in omi è donne.

Altri sintomi: Alcuni sintomi chì ponu accumpagnà u dolore sò nausea, vomitu, brividi, dolore quandu urinate, sanguinamentu in l'urina è, in casu d'infezzione, febbre.

Cosa da fà: Oltre à andà in sala d'urgenza per e valutazioni cliniche è i testi, u duttore puderà indicà, per alleviare i sintomi, rimedi cume farmaci antiinfiammatori, analgesici è anti-spasmodici. Amparate più nantu à ciò chì si deve fà per alleviare i còlichi renali.

Segnali di periculu per andà à l'uspidale

I segni d'avvertimentu chì indicanu a necessità di andà in ospedale sò:

  • Dolore chì pare di colpu è hè assai forte, lucalizatu o chì s'aggrava pocu à pocu;
  • S'ellu ci hè frebba, o difficultà à respirà;
  • S'ellu ci hè pressione alta, tachicardia, sudore fretu o malessere;
  • Vomiti è diarrea chì ùn si ne vanu.

In questi casi, in più di valutà i segni è i sintomi, u duttore pò ancu urdinà testi diagnostichi, cume ecografia o tomografia computerizata.

Ultimi Posti

¿Qué causa tener dos períodos en un mes?

¿Qué causa tener dos períodos en un mes?

Hè nurmale chì una donna adulta tenga un ciclu men truale chì o cila di 24 à 38 ghjorni, è per e adole centi ia normale chì tenganu un ciclu chì dura 38 ghjorni o pi...
Prupanofobia

Prupanofobia

A trypanofobia hè una paura e trema di e prucedure mediche chì implicanu iniezioni o aghi ipodermichi.I zitelli anu in particulare paura di l’aghi perchè ùn ò micca aduprati p...