U dolore di schiena pò esse causatu da una postura povera

Cuntenutu
- Cume Evità u Dolore à u Spalle
- 1. Esercite regularmente
- 2. Purtate un vestitu cunfortu
- 3. Pusate bè
- 4. Sollevamentu di pesi currettamente
- 5. Dormi in a pusizione curretta
Una postura povera pò causà mal di schiena, postu chì contribuisce à l'indebbulimentu di i musculi dorsali, chì pò purtà à cambiamenti strutturali chì affettanu a colonna vertebrale, cume l'ernia discu, scoliosi, iperchifosi o rettificazione spinale, per esempiu.
Una postura povira à longu andà pò ancu purtà à indebulimentu di u sistema nervosu perifericu, purtendu à tinghje è intorpidimentu in i bracci o in e gambe. Inoltre, pò ancu rende i musculi addominali più debuli, favurendu l'anteriorizazione di l'organi organi addominali è lascendu u ventre più grande è più flacciu.

Cume Evità u Dolore à u Spalle
Per uttene una bona postura hè raccomandatu:
1. Esercite regularmente
U megliu modu per curregge a postura hè attraversu a pratica di esercizii fisichi cumpleti, cum'è a natazione o l'aerobica d'acqua, per esempiu. Questi esercizii, in più di travaglià nantu à a parte respiratoria, prumove una respirazione migliore, rinfurzanu ancu i musculi addominali è dorsali, favurendu una bona postura.
Inoltre, a pratica di Pilates è esercizii di Rieducazione Posturale Globale, inclusa in fisioterapia, ponu ancu cuntribuisce à u miglioramentu di a postura.
Fighjate u video seguente è vedi cumu fà una seria di esercizii Pilates chì migliuranu a postura:
[video2]
2. Purtate un vestitu cunfortu
I vestiti leggeri di a taglia curretta devenu esse purtati, è quelli chì sò troppu stretti devenu esse evitati, affinchì a persona possi mantene una bona postura senza difficultà. Inoltre, i scarpi devenu sustene bè i vostri pedi è dunque tacchi assai alti ùn sò micca raccomandati. Vede cumu si portanu tacchi alti senza dannà a spina.
3. Pusate bè
U modu in cui una persona si siede à u travagliu, durante e classi o pasti, per esempiu, hà un impattu maiò nantu à a postura è u dolore di schiena. Per quessa, hè impurtante chì a persona si senti currettamente, appughjendu i so pedi nantu à u pavimentu, evitendu di crucià e so ghjambe è tenendu e spalle ben appughjate in a sedia.
Inoltre, e bracce devenu esse ben supportate nantu à un tavulinu, cum'è mostratu in l'imagine.

4. Sollevamentu di pesi currettamente
Quandu ci vole à alzà un oggettu pisivu, ci vole à fà casu à piegà e ghjinochje quandu si calanu è tene sempre u spinu drittu. In ogni casu, si deve evità di alzà oggetti assai pesanti, soprattuttu se a persona soffre spessu di mal di schiena.
5. Dormi in a pusizione curretta
A pusizione a più adatta per dorme hè di fiancu, cù 1 cuscinu in testa è altri trà i ghjinochji, per evità di inclinà a pelvis è dunque a rotazione di a spina. Per dorme nantu à u vostru spinu, duvete sceglie di aduprà un cuscinu bassu per sustene a testa è mette un cuscinu altu sottu à i vostri ghjinochji per mantene a spina ben appughjata nantu à u materasso.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente, cù u nostru fisioterapeuta: