Socket Dry: Identificazione, Trattamentu, è Altru
Cuntenutu
- Cumu identificà a presa secca
- Chì causa a presa secca
- Quale hè u socket seccu
- Cume hè diagnosticata a presa secca
- Possibili complicazioni
- Cumu trattà a presa secca
- Outlook
- Cumu prevene a presa secca
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
A presa secca hè cumuna?
Sè vo avete pocu tempu fà cacciatu un dente, site in periculu per una presa secca. Ancu se a presa secca hè a complicazione a più cumuna di a rimozione di i denti, hè sempre relativamente rara.
Per esempiu, i ricercatori in un studiu di u 2016 anu trovu chì circa 40 persone nantu à i 2.218 osservati anu avutu un certu gradu di presa secca. Questu mette a percentuale di incidenza à 1,8 per centu.
U tippu di estrazione di denti determina a probabilità di sperimentà una presa secca. Mentre hè sempre raru, a presa secca hè più prubabile di sviluppà dopu chì i vostri denti di saviezza sò stati rimossi.
Quandu un dente hè cacciatu da l'ossu è da e gengive, si suppone chì si formi un coagulu di sangue per prutege u foru di e to gengive mentre guarisce. Se u coagulu di sangue ùn si forma micca currettamente o diventa sbulicatu da e vostre gengive, pò creà una presa secca.
Una presa secca pò lascià i nervi è l'osse in e so gengive esposte, dunque hè impurtante circà l'assistenza dentale. Se ùn hè micca trattatu, questu pò purtà à infezioni è altre complicazioni.
Leghjite puru per amparà à ricunnosce a presa secca, cumu aiutà à prevene ciò chì accade, è quandu duvete chjamà u vostru dentistu o chirurgu orale per aiutu.
Cumu identificà a presa secca
Sè site capace di guardà in bocca aperta in un specchiu è vede l'ossu duve era u to dente, era probabilmente chì sperimentate una presa secca.
Un altru segnu rivelatore di presa secca hè un dolore palpitante senza spiegazione in a vostra mascella. Stu dulore pò sparghje da u situ di estrazione finu à l'arechja, l'ochju, u tempiu o u collu. Si sente tipicamente da u listessu latu di u situ di estrazione di denti.
Stu dulore si sviluppa tipicamente in trè ghjorni da l'estrazione di i denti, ma pò accade in ogni mumentu.
Altri sintomi includenu cattivu fiatu è un gustu spiacevule chì ferma in bocca.
Se sperimentate unu di sti sintomi, duvete vede subitu u vostru dentistu.
Chì causa a presa secca
Una presa secca pò sviluppà si, dopu l'estrazione di i denti, un coagulu di sangue protettivu ùn si forma micca in u spaziu liberatu. U socket seccu pò ancu sviluppà si stu coagulu di sangue si sposta da e vostre gengive.
Ma chì impedisce chì stu coagulu di sangue si formi? I circadori ùn sò micca sicuri. Si pensa chì a cuntaminazione batterica, sia da cibu, liquidu o altre cose chì entrenu in bocca, pò pruvucà sta risposta.
U traumu in a zona pò ancu purtà à a presa secca. Questa pò accade durante una estrazione di denti cumplicata o durante a cura dopu. Per esempiu, pichjà accidentalmente a zona cù a vostra spazzola à denti pò disturbà a presa.
Quale hè u socket seccu
Se avete avutu una presa secca prima, pudete esse più propensu à sperimentà dinò. Assicuratevi chì u vostru dentistu o chirurgu orale sia cuscente di a vostra storia cun presa secca davanti à a vostra estrazione di denti pianificata.
Ancu se u vostru dentistu ùn pò micca fà nunda per impedisce ch'ellu accada, tene li in ciclu accelererà u prucessu di trattamentu se si sviluppa una presa secca.
Avete ancu più probabilità di sviluppà un socket seccu se:
- Fumate sigarette o aduprate altri prudutti di tabaccu. Non solu i chimichi ponu rallentà a guarigione è cuntaminà a ferita, l'attu di inalazione pò scartà u coagulu di sangue.
- Pigliate contraccettivi orali. Alcune pillule di cuntrollu di nascita cuntenenu alti livelli di estrogeni, chì ponu disturbà u prucessu di guarigione.
- Ùn avete micca cura di a ferita currettamente. Ignurendu l'istruzzioni di u vostru dentistu per l'assistenza in casa o a mancanza di praticà una bona igiene orale pò causà una presa secca.
Cume hè diagnosticata a presa secca
Se sperimentate un dolore estremu dopu avè rimessu u dente, hè impurtante cuntattà subitu u vostru dentistu o chirurgu. U vostru dentistu vulerà vede ti per fighjà a presa vacante è discute i prossimi passi.
In certi casi, u vostru dentistu pò suggerisce raggi X per escludere altre condizioni. Ciò include infezioni di l'ossu (osteomielite) o a pussibilità chì l'ossu o e radiche sianu sempre presenti in u situ di estrazione.
Possibili complicazioni
U socket seccu stessu rializeghja raramente cumplicazioni, ma se a cundizione ùn hè micca trattata, cumplicazioni sò pussibuli.
Questu include:
- curazione ritardata
- infezzione in u socket
- infezzione chì si sparghje à l'ossu
Cumu trattà a presa secca
Sè vo avete una presa secca, u vostru dentistu puliscerà a presa per assicurassi chì sia priva di alimenti è d'altre particelle. Questu pò alleviare ogni dolore è pò aiutà à prevene l'infezzione da a furmazione.
U vostru dentistu pò ancu imballà a presa cù una gasa è un gelu medicatu per aiutà à annurisce u dolore. Vi daranu istruzzioni nantu à cumu è quandu per rimuoverla in casa.
Dopu avè cacciatu u to dressing, duverete pulisce dinò a presa. U vostru dentistu probabilmente raccomanderà un acqua salata o un risciacquu cù prescrizione.
Se a vostra presa secca hè più severa, vi daranu struzzioni nantu à cumu è quandu aghjunghje un novu vestitu in casa.
A medicazione per u dolore senza prescrizione pò aiutà à alleviare ogni disagiu. U vostru dentistu probabilmente raccomanderà un analgésicu antiinflamatoriu non steroidale, cume ibuprofene (Motrin IB, Advil) o aspirina (Bufferin). Una cumpressa fredda pò ancu furnisce sollievu.
Se u vostru dolore hè più severu, ponu cunsiglià un analgésicu prescrittu.
Probabilmente averete un appuntamentu di seguitu circa una settimana dopu a vostra estrazione. U vostru dentistu guarderà nantu à l'area affettata è discuterà i prossimi passi.
Cumprate aspirina o ibuprofene per aiutà à allevà u disagiu.
Outlook
Duvete cumincià à sperimentà u sollievu di i sintomi pocu dopu à l'iniziu di u trattamentu, è i vostri sintomi devenu esse spariti interamente in pochi ghjorni.
Sì avete sempre trattatu cù dolore o gonfi dopu à circa cinque ghjorni, duvete vede u vostru dentistu. Pudete ancu avè detriti catturati in a zona o in una altra cundizione sottostante.
Avè avutu una presa secca una volta vi mette in risicu per sviluppà torna una presa secca, allora tenite u vostru dentistu in cunniscenza. Facenduli sapè chì a presa secca hè una pussibilità cù qualsiasi estrazione di denti pò accelerà longu u trattamentu potenziale.
Cumu prevene a presa secca
Pudete riduce u risicu per a presa secca pigliendu i seguenti passi prima di a chirurgia:
- Assicuratevi chì u vostru dentistu o chirurgu orale sia sperimentatu cù stu tippu di procedura. Duvete cunsultà e so credenziali, leghje e so riviste Yelp, dumandà intornu à elli - tuttu ciò chì duvete fà per sapè chì site in boni mani.
- Dopu avè sceltu un prestatore di assistenza, parlate cun elli nantu à qualsiasi medicazione senza prescrizione o prescrizione chì state aduprendu attualmente. Alcuni medicamenti ponu impedisce u vostru sangue da a coagulazione, chì pò causà a presa secca.
- Limite o evite u fumu prima - è dopu - a vostra estrazione. Questu pò aumentà u vostru risicu di presa secca. Parlate cù u vostru dentistu nantu à l'opzioni di gestione, cum'è u patch durante questu tempu. Puderanu ancu esse capaci di furnisce una guida nantu à a cessazione.
Dopu à a procedura, u vostru dentistu vi darà informazioni nantu à a recuperazione è e linee guida generali per l'assistenza. Hè impurtante chì seguitate ste indicazioni. Sè avete qualchì quistione, chjamate l'uffiziu di u vostru dentistu - ponu chjarificà ogni preoccupazione chì pudete avè.
U vostru dentistu pò raccomandà unu o più di i seguenti durante a recuperazione:
- collutori antibatterichi
- suluzioni antisettiche
- gasa medicata
- gelu medicatu
U vostru dentistu pò suggerisce ancu un antibioticu, soprattuttu se u vostru sistema immune hè statu compromessu.