Cumu Manghjendu Dessert ogni ghjornu hà aiutatu stu dietista à perde 10 liri
Cuntenutu
- U mo puntu di svolta
- L'Esperimentu di Dessert
- Cumu I Miei Penseri nantu à l'Alimentazione sò Cambiati Per Sempre
- Rivista per
"Allora, esse un dietista significa chì ùn pudete micca più gode di l'alimentariu ... perchè sempre pensendu à questu cum'è calorie è grassu è carboidrati?" hà dumandatu u mo amicu, chì eramu per piglià i nostri primi cucchiai di gelato.
"Iè", aghju dettu cù amarezza. Ùn dimenticheraghju mai a so dumanda è a mo reazione intestinale. Sapia chì ùn deve esse micca cusì. Sapiu chì mi stava attraversu una sofferenza inutile. Ma ùn aghju avutu idea di cume smette di ossessiunà per l'alimentu.
Pensà à l'alimentu tuttu u ghjornu (o almenu a maiò parte di u ghjornu) hè u mo travagliu. Ma ci sò stati volte chì aghju capitu chì avia bisognu di una pausa da questu. Mi dumandava à chì passassi u mo tempu à pensà s'ellu ùn era micca analizà l'alimentu chì manghjava è valutà s'ellu era "bonu" o "male".
Devu ammette chì da quandu sò diventatu dietista per a prima volta finu à pocu prima di questu annu, aghju avutu tante regule alimentari è credenze distorte:
"Sò addictatu à u zuccheru, è l'unica cura hè l'astinenza cumpleta".
"Più sò" in cuntrollu "di manghjà, più possu aiutà l'altri à" manghjà megliu "."
"Essa slim hè u modu più impurtante per dimustrà à e persone chì sò un espertu di nutrimentu".
"I dietistiani duveranu esse capaci di mantene l'alimenti zuccherati in casa è avè a forza di vuluntà di resistà".
Mi sentia di fallu à tutti questi. Allora significava chì ùn era micca bè in u mo travagliu?
Aviu saputu per qualchì tempu chì l'inclusione di l'alimenti "menu sani" cum'è parte di una dieta sana generale era a chjave per a salute è a felicità. Quandu sò diventatu dietista per a prima volta, aghju chjamatu u mo cummerciu di cunsigliu è cunsultazione 80 Vintu Nutrizione per enfatizà chì manghjà cibi più sani 80 per centu di u tempu è menu "sani" 20% di u tempu (spessu chjamatu regula 80/20) risultati in un equilibriu sanu. Eppuru, aghju luttatu per truvà quellu equilibriu per mè stessu.
Disintossicazioni di zuccaru, diete à bassu carboidrati, digiunu intermittente ... Aghju pruvatu diverse diete è regimi in sforzi per "risolve" i mo prublemi alimentari. Sarei u seguitore di regule perfettu per a prima settimana circa, è poi mi rivolu ingannendu alimenti zuccherati, pizza, patatine fritte - tuttu ciò chì era "fora di limiti". Questu mi lasciò stancu, cunfusu, è sintendu assai culpabilità è vergogna. Se I ùn era micca abbastanza forte per fà questu, cumu puderia aiutà l'altri populi?
U mo puntu di svolta
Tuttu hà cambiatu quandu aghju pigliatu un cursu di manghjà attente è creatu un prugramma per i sopravviventi di u cancer chì includeva questi cuncetti. Tante persone chì aghju scuntratu à u centru di u cancheru sò state spaventate chì manghjà a cosa sbagliata avia causatu u so cancheru - è campavanu in paura chì manghjà in modu imperfettu puderia ancu ripurtà lu.
Mentre hè veru chì i schemi di vita in generale ponu aumentà o diminuisce u risicu di alcuni tippi di cancheru è a so ricurrenza, mi hà assai addoloratu di sente parlà à a ghjente di ùn avè mai più cibi ch'elli anu godutu una volta. Aghju empatizatu cù cumu si sentenu è li anu cunsigliatu per ricunnosce quandu u desideriu di esse sanu puderia esse dannosu per a so salute è u so benessere.
Per esempiu, alcuni di i mo clienti anu spartutu chì evitanu e celebrazioni cù l'amichi è a famiglia per evità l'alimenti chì anu cunsideratu cum'è malsani. Senterianu una quantità incredibile di stress s'elli ùn pudianu truvà u tippu "giustu" di supplementu o ingrediente in u magazinu di alimenti sani. Parechji di elli anu luttatu cù un ciclu viziosu di esse stretti cù a so ingestione di alimenti è dopu aprendu e porte di inundazione è manghjendu troppu alimenti menu sani per ghjorni o settimane à a volta. Si sentianu scunfitti è una quantità tremenda di culpabilità è di vergogna. Si sò autoinflitti tuttu stu dulore malgradu avè passatu per trattamenti cusì sfide è battendu u cancer. Ùn avianu micca passatu abbastanza?
Aghju spiegatu à elli chì l'isolamentu suciale è u stress sò ancu strettamente ligati à a longevità ridotta è à i risultati di u cancer. Vuliu chì ognuna di queste persone sperimentassi a più gioia è calma pussibule. Vuliu chì passanu tempu di qualità cù a famiglia è l'amichi piuttostu cà isolà per pudè manghjà a cosa "giusta". Aiutà questi clienti mi hà furzatu à fighjà un ochju à i me propri sistemi di credenze è priorità.
I principii di l'alimentazione attenti chì aghju insignatu anu enfatizatu à sceglie l'alimenti chì sò nutritivi, ma ancu l'alimenti chì ti piace veramente. Rallentendu è prestu attente à i cinque sensi mentre manghjavanu, i participanti eranu sorpresi d'amparà chì l'alimenti chì anu manghjatu meccanicamente ùn eranu mancu cusì piacevuli. Per esempiu, s'elli manghjavanu troppu i biscotti è poi pruvavanu à manghjà cun piacè un paru di biscotti, parechje persone anu trovu chì mancu piace elli tantu. Scupreru chì andà in una panetteria è cumprà unu di i so biscotti appena sfornati era assai più soddisfacente ch'è manghjà un saccu interu di quelli cumprati in u magazinu.
Questu era ancu veru cun alimenti sani. Alcune persone anu amparatu chì odiavanu u kale ma li piacia assai i spinaci. Ùn hè micca "bonu" o "malu". Hè solu infurmazione. Avà puderanu zero in manghjà cibi freschi è di alta qualità chì amavanu. Benintesa, puderanu pruvà di u megliu per pianificà i so pasti intornu à e opzioni più sane - ma e persone chì anu rilassatu e so regule alimentari è chì anu travagliatu in certi alimenti chì anu cunsideratu cum'è "dolci" anu trovu chì eranu più felici è manghjavanu megliu in generale, dolci inclusi.
L'Esperimentu di Dessert
Per incorporà a stessa idea in a mo propria vita, aghju cuminciatu un esperimentu: Chì accaderebbe se avessi pianificatu i mo cibi preferiti in a mo settimana è pigliessi u tempu di gustalli veramente? U mo più grande "prublema" è fonte di culpabilità hè u mo denti dolce, allora hè quì chì mi sò focalizatu. Aghju pruvatu à pianificà un dessert chì aspittava in ogni ghjornu. Meno spessu pò travaglià per alcune persone. Ma sapendu i mo brami, aghju ricunnisciutu chì avia bisognu di quella freccia per sentu cuntenta è micca privatu.
A pianificazione pò ancu sembra abbastanza orientata à e regule, ma hè stata chjave per mè. Cum'è qualchissia chì tipicamente piglia decisioni alimentari basatu annantu à e mo emozioni, aghju vulsutu chì questu sia più strutturatu. Ogni dumenica, dighjà un ochju à a mo settimana è u prugramma in u mo dessert di ogni ghjornu, tenendu in mente e dimensioni di e porzioni. Eiu era ancu attentu à ùn purtà una grande quantità di dessert in casa, ma per cumprà porzioni singulari o esce per un dessert. Questu era impurtante à u principiu per ùn esse micca tentatu di esagerà.
È u fattore di salute di i dolci variò. Certi ghjorni, a desserta seria una ciotola di mirtilli cù cioccolatu scuru drizzled in cima. Altri ghjorni saria una piccula borsa di caramelle o una ciambella, o esce per un gelato o sparte una dessert cù u mo maritu. Se avessi una brama enorme di qualcosa chì ùn avia micca travagliatu in u mo pianu per u ghjornu, mi diceraghju di pudè pianificallu è avè u ghjornu dopu - è aghju assicuratu di tene quella prumessa per me.
Cumu I Miei Penseri nantu à l'Alimentazione sò Cambiati Per Sempre
Una cosa maravigghiusa hè accaduta dopu avè pruvatu questu solu per una settimana. I dessert anu persu u so putere nantu à mè. A mo "addiction à u zuccheru" pareva quasi sparisce. Mi piace sempre l'alimenti dolci, ma sò cumplettamente cuntentu di avè quantità più chjuche di elli. I manghju spessu è, u restu di u tempu, sò capace di fà scelte più sane. A bellezza di questu hè chì ùn mi sentu mai privatu. I pensa circa l'alimentu assai menu. I inchietassi circa l'alimentu assai menu. Questa hè a libertà alimentaria ch'e aghju cercatu tutta a mo vita.
Mi pisava ogni ghjornu. Cù u mo novu approcciu, aghju avutu chì era impurtante di pisà menu spessu - una volta à u mese à u più.
Trè mesi dopu, aghju pisatu a scala cù l'ochji chjusi. Infine l'aghju apertu è era scunfittu di vede ch'e aghju persu 10 liri. Ùn pudia micca crede. Manghjà i cibi chì aghju vulsutu veramente - ancu s'elli fussinu picculi quantità - ogni ghjornu mi aiutavanu à sentirmi cuntentu è à manghjà menu in generale. Avà, sò ancu capace di mantene in casa cibi assai tentatori chì ùn aghju micca avutu l'attenzione prima. (Connessu: E donne sparte e so vittorie senza scala)
Tante persone luttanu per perde u pesu-ma perchè deve esse una lotta? Sentu cun passione chì lascià andà i numeri hè una parte essenziale di u prucessu di guarigione. Lascià i numeri vi aiuta à vultà à u grande stampa: nutrimentu (micca a fetta di torta chì avete avutu a notte passata o l'insalata chì avete da manghjà per u pranzu). Questu novu verificatu di a realtà mi hà datu un sensu di pace chì vogliu sparte cù tutti quelli chì scontru. A valurizazione di a salute hè meravigliosa, ma esse ossessionatu da a salute ùn hè probabilmente micca. (Vede: Perchè ~ Balance~ hè a chjave per una dieta sana è una rutina di fitness)
Più rilassu e mo regule alimentarie è manghju ciò chì vogliu, più mi sentu in pace. Non solu mi piace di manghjà assai di più, ma sò ancu mentalmente è fisicamente più sanu. Mi pare d'avè inciampatu in un secretu chì vogliu chì tutti l'altri a sappianu.
Chì accaderebbe sì tù manghjatu dessert ogni ghjornu? A risposta vi pò sorprenderà.