Pudete Manghjà Evi Se Avete Diabete?
Cuntenutu
- Benefici di l'ova
- Preoccupazioni di colesterolu
- Allora chì ci hè per colazione?
- Tip di diabete ogni ghjornu
Per manghjà o per ùn manghjà?
L'ove sò un alimentu versatile è una grande fonte di proteine.
L'Associazione Americana di Diabetes cunsidereghja l'ova una scelta eccellente per e persone cun diabete. Hè principalmente perchè un ovu maiò cuntene circa mezu gramma di carboidrati, dunque si pensa chì ùn anu micca da alzà u zuccherinu in sangue.
E ovi sò ricchi di colesterolu. Un ovu maiò cuntene guasi 200 mg di colesterolu, ma sì questu affetta negativamente u corpu hè discutibile o micca.
U monitoru di u vostru colesterolu hè impurtante sè avete diabete perchè u diabete hè un fattore di risicu per e malatie cardiovascolari.
Alti livelli di colesterolu in u sangue crescenu ancu u risicu di sviluppà malatie cardiovascolari. Ma a cunsumazione dietetica di u colesterolu ùn hà micca un effettu cusì prufondu nantu à i livelli di sangue cum'è era pensatu una volta. Dunque, hè impurtante per chiunque sia diabete di esse cusciente è minimizà altri rischi di malatie cardiache.
Benefici di l'ova
Un ovu sanu cuntene circa 7 grammi di proteine. L'ove sò ancu una ottima fonte di putassiu, chì sustene a salute di i nervi è di i musculi. U potassiu aiuta à equilibrà i livelli di sodiu in u corpu dinò, chì migliora a vostra salute cardiovascolare.
L'ove anu parechji nutrienti, cum'è luteina è colina. A luteina vi prutege da e malatie, è si pensa chì a colina migliurà a salute di u cervellu. I tuorghi d'ovu cuntenenu biotina, chì hè impurtante per i capelli sani, a pelle è e unghie, è ancu per a produzzione d'insulina.
E ovi di ghjaddini chì vaghjanu nantu à i pasculi sò ricchi in omega-3, chì sò grassi benefichi per i persone cun diabete.
E ovi sò facili ancu in a cintura. Un ovu maiò hà solu circa 75 calorie è 5 grammi di grassu -un solu 1,6 grammi di i quali sò grassi saturati. L'ovi sò versatili è ponu esse preparati in modi diversi per adattassi à i vostri gusti.
Pudete fà un alimentu digià sanu ancu megliu mischjendu in pumati, spinach, o altri ligumi. Eccu più idee boni di colazione per e persone cun diabete.
Quant’elli sianu sani in tanti modi, l’ove devenu esse cunsumati cù muderazione.
Preoccupazioni di colesterolu
L'ove anu avutu un cattivu rap anni fà perchè eranu cunsiderate troppu ricche di colesterolu per esse parte di una dieta sana. Hè cambiatu assai da tandu. U rolu di u colesterulu dieteticu in quantu hè in relazione cù u conte di colesterolu sanguinu tutale di una persona pare esse più chjucu di ciò chì si pensava prima.
A storia di a famiglia pò avè assai più da fà cù i vostri livelli di colesterolu cà quantu u colesterulu dieteticu hè in i vostri alimenti. A minaccia più grande per i vostri livelli di colesterolu hè l'alimentu chì hè riccu in grassi trans è grassi saturati. Amparate più nantu à l'effetti di u colesterolu altu nantu à u vostru corpu.
E ova ùn devenu sempre esse cunsumate in eccessu sì avete diabete. E raccomandazioni attuali suggerenu chì una persona cun diabete ùn cunsuma micca più di 200 milligrammi (mg) di colesterolu ogni ghjornu.
Qualchissia senza diabete o prublemi di salute di u core pò cunsumà finu à 300 mg per ghjornu. Un ovu maiò hà circa 186 mg di colesterolu. Ùn ci hè tantu spaziu per l'altru colesterulu dieteticu una volta chì l'ovu hè manghjatu.
suggerisce chì alti livelli di cunsumu d'ovu ponu aumentà u risicu di sviluppà diabete di tip 2 è malatie cardiache. Mentre a cunnessione ùn hè micca chjara, i circadori credenu chì l'ingesta eccessiva di colesterolu, quandu vene da alimenti animali, pò aumentà questi rischi.
Postu chì tuttu u colesterolu hè in u vitellus, pudete manghjà i bianchi d'ove senza preoccupassi di cumu affettanu u vostru cunsumu cutidianu di colesterolu.
Parechji ristoranti offre alternative à u biancu d'ova à ova intere in i so piatti. Pudete ancu cumprà sustituti d'ova senza colesterolu in i negozii chì sò fatti cù bianchi d'ova.
Tenite à mente, però, chì u vitellus hè ancu a casa esclusiva di alcuni nutrienti chjave di l'ovu. Quasi tutta a vitamina A in un ovu, per esempiu, risiede in u vitellus. U stessu hè veru per a maiò parte di u colinu, l'omega-3 è u calciu in un ovu.
Allora chì ci hè per colazione?
Sì avete diabete, duvete limità u cunsumu d'ove à trè à settimana. Sì manghjate solu i bianchi d'ova, pudete sentitevi à gustu manghjendu di più.
Attenti quantunque, à ciò chì manghjate cù i vostri ova. Un ovu relativamente innocu è sanu pò esse fattu un pocu menu sanu se hè frittu in burru o in oliu di cucina malsanu.
Braccunà un ovu in u microondu piglia solu un minutu è ùn hà micca bisognu di grassu in più. In listessu modu, ùn serve micca ova cun pancetta ricca di grassu, assai sodiu o salsiccia assai spessu.
Un ovu duru hè un spuntinu praticu à alta proteina se avete diabete. A proteina vi aiuterà à mantene pienu senza influenzà u zuccherinu in sangue. A Proteina non solu rallenta a digestione, ma rallenta ancu l'assorbimentu di glucosiu. Questu hè assai utile se avete diabete.
Avè proteine magre à ogni pastu è per un spuntinu occasionale hè un passu intelligente per chiunque sia diabete.
Cum'è cunnosce u cuntenutu di carboidrati è di zuccheru di vari alimenti, duvete ancu fà casu à i livelli di colesterolu è di grassi saturati in i vostri alimenti.
S'ellu significa scambià qualchì ova sana per i bianchi d'ova o una proteina vegetale cum'è u tofu, bè, hè solu un modu saggiu per gode di e proteine è mantene i vostri risichi per a salute à u minimu.
Tip di diabete ogni ghjornu
- Scrambled? In pocchezza? Duri? Purtantu ti piacenu e vostre ova preparate, pruvate à manghjà finu à trè di ste meraviglie versatili ogni settimana per prufittà di i so benefici di proteine è carboidrati. Arricurdatevi, più hè bona a ghjallina, più u ovu hè sanu. Scopu di l'ova di galline organiche, pascute, o di roaming libaru per un aumentu di grassi omega-3 sani per u core. Sè site preoccupatu di u colesterolu, abbassate a vostra ingesta o aduprate bianchi d'ova.