Emily Skye dice ch'ella apprezza u so corpu avà più chè mai dopu a so nascita in casa "inaspettata"
Cuntenutu
Dà a nascita ùn và micca sempre cum'è previstu, ghjè per quessa chì certe persone preferiscenu u termine "wishlist di nascita" à "pianu di nascita". Emily Skye pò sicuramente relatà-u furmatore hà rivelatu chì hà parturitu u so secondu figliolu Izaac, ma apparentemente ùn hè micca andatu in u modu ch'ella avia aspettatu.
Skye hà spartutu una seria di foto pigliate dopu avè parturitu in casa. "Ebbè C'era inaspettatu !! 😱😲🥴 Picca Izaac ùn pudia più aspettà più per entre in u mondu !! " hà scrittu in a so legenda, aghjunghjendu chì sparterà a storia di nascita cumpleta prestu. "Siate pronti, hè salvaticu!" hà scrittu.
Basatu annantu à i so aggiornamenti di i social media durante a so gravidanza, Skye era appena più di 37 settimane di gravidanza quandu hà parturitu. (In cunnessione: Sta mamma hà parturitu un zitellu di 11 libbra in casa senza epidurale)
Skye hà sparte ancu una di e so foto di nascita à a so Storia d'Instagram, cù un'altra indicazione chì una nascita in casa ùn era micca stata parte di u pianu: "Hè QUI !!! Chì 'pianu' di nascita ?!" hà scrittu.
U ghjornu prima, Skye hà publicatu un selfie bump in Instagram, spartendu alcuni di i dettagli di u so pianu di ghjocu. "A mo mamma ghjunghje dumane per pudè mente Mia [a figliola di 2 anni di Skye] cusì Dec [u cumpagnu di Skye] pò esse à a nascita", hà scrittu in a so legenda. "Facciu ancu un tiru di maternità è Tandu seraghju prontu per voi criaturu ... PENSU .." (Assuciatu: Ciò chì Emily Skye Vole Dì à e Persone chì sò "Scandalizate" Da i so Allenamenti di Gravidanza)
Prontu o micca, Izaac hà intrutu in u mondu in e prossime 24 ore. In un altru post d'Instagram, Skye hà sparte alcuni di i dettagli daretu à cumu hè accadutu. "Nata u 18 di ghjugnu à 4h45 in casa involuntariamente dopu à 1 ora è 45 min di travagliu", hà scrittu in a so legenda. "Hè natu pocu più di 2 settimane prima chì pesa 7lb 5oz".
Skye hà ancu dettu chì ella è Izaac andanu bè una settimana dopu a so nascita. Micca solu quessa, ma l'esperienza hà ancu datu una nova visione di u so corpu, hà spartutu. "Aghju ancu più ammirazione è apprezzazione per u mo corpu avà chè mai!" hà scrittu.
A seconda volta di Skye chì dà nascita hè definitamente diversa da a so prima. Quandu Skye hà accoltu a so figliola, Mia in u 2017, avia publicatu una foto di i dui da l'uspidale, surridendu in abiti assuciati. In i so novi foto di nascita in casa, Skye hè sempre nantu à u so pianu (induve presumibilmente hà datu nascita), allatta à Izaac mentre era circundatu da paramedici è ghjoculi di i zitelli.
Siccomu dà nascita pò esse imprevedibile, alcune donne finiscenu per avè una nascita domestica imprevista, cum'è Skye hà fattu. Pigliate Bachelor alum Jade Roper Tolbert, chì "accidentalmente" hà parturitu in u so armadiu dopu chì a so acqua hà spuntatu inaspettatamente è di colpu si n'andò in travagliu.
Benintesa, alcune donne scelenu è pianificanu una nascita in casa. In 2018, 1 per centu di e nascite in i Stati Uniti sò accadute in casa, secondu e statistiche di u Centru Naziunale di Statistiche Sanitarie. Mentre a maggior parte di e donne optanu per una nascita in ospedale, assai chì scelenu di consegnà in casa sentenu chì saranu più comodi è in cuntrollu in ambienti familiari (in particulare in questi ghjorni, datu a pandemia COVID-19). Per esempiu, Ashley Graham hà revelatu ch'ella hà decisu di un parto in casa perchè pensava chì "l'ansietà seria stata attraversu u tettu" s'ellu dava nascita in un hospitalu.
In quantu à Skye, spergu chì ella hè capace di riposà prima di sparte più dettagli daretu à a so storia di nascita inaspettata. Intantu, felicitazioni à a nova mamma di dui figlioli.