Endermoterapia: à chì serve, cumu si face è contraindicazioni
Cuntenutu
L'Endermoterapia, cunnisciuta ancu cum'è endermologia, hè un trattamentu esteticu chì cunsiste à realizà un massaghju prufondu aduprendu apparecchiature specifiche è chì hà per scopu di prumove l'eliminazione di a cellulite è di u grassu lucalizatu, soprattuttu in u ventre, in e gambe è in i bracci, postu chì u dispusitivu stimula a circulazione sanguigna .
Stu tipu di trattamentu hè generalmente fattu da un estetista o fisioterapeuta specializatu in endermologia è malgradu esse cunsideratu una prucedura sicura è benefica, l'endermoterapia ùn hè micca indicata per e persone cun infezioni attive, storia di trombosi è donne incinte, postu chì stimula a circulazione sanguigna è pò purtà à cumplicazioni in queste situazione.
À chì serve l'endermoterapia?
Endermoterapia hè una prucedura estetica chì pò esse indicata per parechji benefici, i principali sò:
- Trattamentu di a cellulite;
- Trattamentu di grassu lucalizatu;
- Tonificazione di a pelle;
- Siluetta migliurata;
- Dopu a cirurgia plastica;
- Ritenimentu di fluidi di cumbattimentu;
- Staccamentu di a cicatrice aderente, cumunu in a cicatrizia cesariana;
Inoltre, stu tipu di trattamentu pò aiutà à annullà a fibrosi, chì currisponde à i tessuti induriti chì si formanu sottu a cicatrice, o dopu a liposuzione quandu a regione trattata hà piccule ondulazioni induve a cannula hè passata.
Cumu funziona
L'endermulugia hè una tecnica chì cunsiste à realizà un massaghju intensu cù un dispositivu specificu, chì "succhia" a pelle, prumove u slittamentu è u staccamentu di a pelle, u stratu grassu è a fascia chì copre i musculi, prumove u miglioramentu di a circulazione sanguigna, eliminendu i fluidi ritenimentu, furmendu u corpu è rende a pelle più luminosa è liscia.
Nurmalmentu, l'endermologia hè realizata da un estetista o un fisioterapeuta aduprendu un apparechju specificu di vacuum è ultrasuoni chì stimula u flussu di sangue, rompe i noduli di cellulite è elimina e tossine. Tuttavia, sta tecnica pò ancu esse aduprata cù ventose di vetru o silicone è hè faciule da applicà in casa, durante u bagnu, per esempiu.
In generale, i risultati di l'endermoterapia apparsu dopu à 10 à 15 sessioni di 30 minuti, essendu raccomandatu di fà circa duie volte à a settimana. Tuttavia, u numeru di sessioni pò varià secondu u scopu di u trattamentu è a dimensione di a regione da trattà.
Quale ùn deve micca fà
L'endermoterapia hè cunsiderata una prucedura sicura, tuttavia, postu chì stimula a circulazione sanguigna, ùn hè micca cunsigliatu per e persone chì anu infezioni attive o infiammazioni o persone chì anu una storia di trombosi, vene varicose o prublemi relativi à a circulazione sanguigna. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu per e donne incinte.
Generalmente, l'endermoterapia ùn causa micca cumplicazioni, però pò esse chì ci sia una crescita di sensibilità o l'apparizione di contusioni per via di l'aspirazione effettuata in a regione, è duvete informà questi effetti à u prufessiunale chì hà fattu u trattamentu.
Verificate ciò chì funziona per eliminà a cellulite guardendu u video seguente: