Pudete Usà Sali Epsom Se Avete Diabete?
Cuntenutu
- Cosa hè u sale Epsom?
- 6 cunsiglii per piglià a cura di i vostri pedi
- 1. Verificate i vostri pedi ogni ghjornu
- 2. Lavate i pedi ogni ghjornu
- 3. Trimate i vostri unghji
- 4. Evite l'ambienti assai caldi è assai freddi
- 5. Cumprate calzature adatti
- 6. Migliurà a circulazione
- Chì pudete fà avà
Dannu à i pedi è diabete
Sì avete diabete, duvete esse cuscenti di danni à i pedi cum'è una complicazione potenziale. U dannu à i pedi hè spessu causatu da una cattiva circolazione è da danni à i nervi. Entrambe queste condizioni ponu esse causate da alti livelli di zuccheru in sangue cù u tempu.
A bona cura di i vostri pedi pò aiutà à calà u risicu di danni à i pedi. Ancu se alcune persone si bagnanu i pedi in bagni di sale Epsom, stu rimediu casanu ùn hè micca cunsigliatu per e persone cun diabete. Mogliu i vostri pedi pò fà cresce u risicu di prublemi di pedi. Parlate cù u vostru duttore prima di mette i vostri pedi in sali Epsom.
Cosa hè u sale Epsom?
U sale Epsom hè ancu chjamatu sulfatu di magnesiu. Hè un cumpostu minerale chì hè qualchì volta adupratu cum'è rimediu casanu per i musculi doloranti, contusioni è schegge. In certi casi, e persone aghjunghjenu u sale di Epsom in bagni o bagnate per ammuglià.
Sì avete diabete, parlate cù u vostru duttore prima di mette i vostri pedi in un bagnu di sale Epsom. Mogliu i vostri pedi pò in realtà aumentà u risicu di prublemi di pedi. Hè cunsigliatu di lavà i pedi ogni ghjornu, ma ùn li duvite impregnà. A molla pò asciugà a to pelle. Questu pò causà crepe è formà e cunduce infezioni.
Alcune persone ponu raccomandà i sali Epsom cum'è supplementu di magnesiu. Invece, duvete circà supplementi di magnesiu pensati per l'usu orale. Verificate a vitamina è u corridore di supplementu in a vostra farmacia lucale. E persone cun diabete anu spessu bassi livelli di magnesiu, un minerale chì ghjoca un rolu impurtante in u vostru corpu. A ricerca suggerisce chì i supplementi di magnesiu orali ponu aiutà à migliurà i livelli di zuccheru è di colesterolu in sangue in alcune persone cun diabete.
A menu chì u vostru duttore ùn avvisi altrimenti, evite micca aduprà bagni per i piedi salini Epsom. Se site interessatu à i supplementi di magnesiu orale, dumandate à u vostru duttore per più infurmazione. Puderanu aiutà à valutà i benefici potenziali è i rischi di piglià li. Puderanu ancu raccomandà un pruduttu è quantità di dosaggio.
6 cunsiglii per piglià a cura di i vostri pedi
A maiò parte di noi passanu assai tempu nantu à i nostri pedi. Hè di primura di curalli bè, soprattuttu quandu avete diabete. Eccu sei cunsiglii per mantene i vostri pedi sani:
1. Verificate i vostri pedi ogni ghjornu
Verificate e fessure è i segni di irritazione di a pelle. Trattate i prublemi prima. U vostru duttore inspeccionerà ancu i vostri pedi durante e visite.
2. Lavate i pedi ogni ghjornu
Asciucate dopu, è aduprate lozione per mantene a vostra pelle dolce è dolce. Questu pò aiutà à prevene e crepe di a pelle.
3. Trimate i vostri unghji
Questu aiuterà à tene e unghie di i pedi da u pugnu di a vostra pelle. Duvete ancu verificà i scarpi prima di mette li è rimuovere tutti i picculi oggetti chì puderebbenu grattà o ficcà i pedi.
4. Evite l'ambienti assai caldi è assai freddi
U dannu nervosu causatu da a diabete pò rende i vostri pedi menu sensibili à u dolore è à i cambiamenti di temperatura.
5. Cumprate calzature adatti
Un calzatu propiu permette una bona circulazione. Pensate à dumandà à u vostru podologu o persunale specializatu in u magazinu di scarpi raccomandazioni o cunsiglii.
6. Migliurà a circulazione
Per aiutà i vostri pedi à mantene una circulazione adegwata, fate un eserciziu regulare, mette i pedi sopra à pusà, è evite di stà in un locu troppu longu. Pruvate à ottene almenu 30 minuti di eserciziu per ghjornu, o seguitate i cunsiglii di attività fisica di u duttore.
Se si notanu segni di cracking, irritazione, o ferita, pulite bè l'area. Seguitate e raccomandazioni di u vostru duttore per prevene ulteriori complicazioni. Puderanu incuragisce vi à applicà una crema antibiotica o altri trattamenti. Questu hè specialmente impurtante se avete danni à i nervi o gravi prublemi circulatori.
Chì pudete fà avà
U vostru duttore vi incuraghjerà probabilmente à evità di bagnassi i pedi. Questu hè chì u cuntattu prolongatu cù l'acqua pò asciugà a vostra pelle. A menu chì u vostru duttore furnisce altre raccomandazioni, pudete seguità sta routine quotidiana di lavata di pedi:
- Prima di lavà o lavà i pedi, verificate a temperatura di l'acqua. L'acqua troppu calda pò asciugà a to pelle, è l'acqua chì hè assai calda vi pò brusgià.
- Aduprate un sapone naturale senza fragranze aghjunte o agenti di pulizia. Pulite tutte e zone di i vostri pedi, ancu trà i vostri piedi.
- Una volta chì i vostri pedi sò puliti, asciugateli accuratamente, in particulare trà e dite.
- Massate delicatamente una lozione senza fragranza in i vostri pedi. Evite di mette lozione trà i vostri dita, induve l'umidità eccessiva pò fà chì a pelle diventi troppu dolce o incuragisce a crescita fungale.
Fragranze è altri chimichi ponu irrità è asciugà a vostra pelle. Cercate saponi, lozioni, è altri prudutti d'igiene chì sò liberi di fragranze aghjunte è d'altri irritanti putenziali.