Cumu sapè se perdu fluidu amnioticu è cosa fà
Cuntenutu
- Cumu sapè se perdu fluidu amnioticu
- Cosa da fà se si perde u fluidu amnioticu
- Ciò chì pò causà a perdita di fluidu amnioticu
Stà cù mutandine umide durante a gravidanza pò indicà una lubrificazione intima aumentata, perdita involuntaria di urina o perdita di fluidu amnioticu, è per sapè cumu identificà ognuna di queste situazioni, si deve osservà u culore è l'odore di e mutandine.
Quandu si crede chì u fluidu amnioticu pò esse persu in u 1u o 2u trimestru, hè cunsigliatu d'andà subitu à a sala d'urgenza o ostetricu chì, se u fluidu esce, pò compromettere u sviluppu è a crescita di u zitellu, in più di mette in risicu e donne di a vita di u zitellu in certi casi.
Cumu sapè se perdu fluidu amnioticu
In a maiò parte di i casi, a perdita di fluidu amnioticu hè solu cunfusa cù a perdita involuntaria di urina chì accade per via di u pesu di l'utru nantu à a vejiga.
Un bonu modu per sapè s'ellu hè a perdita di fluidu amnioticu, a perdita di urina o se hè solu aumentata a lubrificazione di a vagina hè di mette un assorbente intimu nantu à e mutandine è osservà e caratteristiche di u fluidu. Normalmente, l'urina hè giallastra è puzza, mentre chì u fluidu amnioticu hè trasparente è inodore è a lubrificazione intima hè inodore ma pò avè l'aspettu di u biancu d'ove, cum'è in u periodu fertile.
I principali sintomi è segni di perdita di fluidi amniotici includenu:
- E mutandine sò bagnate, ma u liquidu ùn hà nè odore nè culore;
- E mutandine sò bagnate più di una volta à u ghjornu;
- Diminuzione di i muvimenti di u zitellu in l'utru, quandu ci hè dighjà stata una più grande perdita di fluidu.
E donne incinte cù fattori di risicu cum'è pressione alta, diabete o lupus sò più propensi à sperimentà a perdita di fluidu amnioticu, ma questu pò accadere à qualsiasi donna incinta.
Sapete cumu identificà a perdita involuntaria di urina in gravidanza, è chì fà per cuntrullallu.
Cosa da fà se si perde u fluidu amnioticu
U trattamentu per a perdita di fluidu aminoticu varieghja secondu l'età di gestazione:
In u 1u è 2u trimestre:
L'aiutu medicu deve esse cercatu immediatamente, ma u trattamentu hè generalmente fattu cù cunsultazioni settimanali cù l'ostetricu per valutà a quantità di fluidu durante a gravidanza. Quandu u duttore face l'ultrasu è trova chì u liquidu hè troppu bassu, pò esse raccomandatu di aumentà a presa d'acqua è di mantene u riposu per evità di perde più fluidu è evità complicazioni per a donna.
Se ùn ci sò segni d'infezzione o sanguinamentu associati à a perdita di fluidi, a donna pò esse monitorata periodicamente à u livellu ambulatoriale, in cui a squadra sanitaria controlla a temperatura corporea di a donna è esegue un conteggio di sangue per verificà i segni di infezione o travagliu. Inoltre, i testi sò fatti per valutà se tuttu va bè cù u zitellu, cum'è l'auscultazione di i battiti cardiaci di u zitellu è a biometria fetale. Cusì, hè pussibule di verificà se a gravidanza viaghja bè, malgradu a perdita di fluidu amnioticu.
In u 3u trimestre:
Quandu a perdita di fluidi si verifica à a fine di a gravidanza, questu ùn hè di solitu micca seriu, ma se a donna perde assai fluidu, u duttore pò ancu sceglie di anticipà a consegna.Se sta perdita si verifica dopu à 36 settimane, hè di solitu un segnu di rottura di e membrane è, dunque, si deve andà à l'ospedale chì u mumentu di a consegna pò vene.
Vede ciò chì si deve fà in casu di liquidu amnioticu ridottu.
Ciò chì pò causà a perdita di fluidu amnioticu
E cause di a perdita di fluidi amniotici ùn sò micca sempre cunnisciute. Tuttavia, questu pò accadere per via di e condizioni infettive genitali, perciò si consiglia di cunsultà l'ostetricu ogni volta chì i sintomi cum'è brusgiata quandu urinendu, dolore genitale o rossu, per esempiu.
Altre cause chì ponu causà a perdita di fluidu amnioticu o portanu à una riduzione di a so quantità includenu:
- Rottura parziale di u saccu, In chì u fluidu amnioticu cumencia à fughje perchè ci hè un picculu foru in u saccu. Hè più frequente à a fine di a gravidanza è di solitu l'apertura chjude sola cun riposu è una bona idratazione;
- Prublemi in a placenta, induve a placenta ùn pò micca pruduce abbastanza sangue è nutrienti per u zitellu è ùn pruduce micca tanta urina, cù menu liquidu amnioticu;
- Medicinali per a pressione sanguigna alta, cumu ponu diminuisce a quantità di fluidu amnioticu è influenzà i reni di u zitellu;
- Anormalità di u zitellu:à u principiu di u secondu trimesteru di gravidanza, u zitellu pò cumincià à inghjuttà u fluidu amnioticu è eliminallu per l'urina. Quandu si perde u liquidu amnioticu, i reni di u criaturu pò micca sviluppassi currettamente;
- Sindrome di trasfusione fetu-fetale, ciò chì pò accade in u casu di i gimelli idèntici, induve unu pò riceve più sangue è nutrienti cà l'altru, pruvucendu à unu avè menu fluidu amnioticu cà l'altru.
Inoltre, certi medicinali, cum'è Ibuprofene o medicinali per a pressione sanguigna alta, ponu ancu diminuisce a produzzione di fluidu amnioticu, allora a donna incinta deve informà l'ostetricu prima di piglià qualsiasi medicamentu.