Scrubs fatti in casa: 4 opzioni simplici è naturali
Cuntenutu
- 1. Oliu di zuccheru è d'amanduli
- 2. Farina di granu
- 3. Meli è zuccheru
- 4. Avena
- Cumu esfoliate currettamente
L'esfoliazione hè una tecnica chì elimina e cellule morte è l'eccessu di cheratina da a superficia di a pelle o di i capelli, dendu rinnuvamentu di e cellule, alliscendu marche, macchie è acne, oltre à esse un stimulu eccellente per a produzzione di nuove cellule, lascendu a pelle più liscia è più liscia.
L'esfoliazione stimula ancu a circulazione sanguigna è facilita a penetrazione di sustanzi idratanti. Questa prucedura pò esse realizata nantu à tuttu u corpu è a faccia ogni settimana durante l'estate è in i ghjorni d'invernu ogni 2 settimane. Per fà questu, basta à piglià un pruduttu esfoliante è strufinallu nantu à a pelle, senza troppu forza. Alcune opzioni esfolianti fatte in casa sò:
1. Oliu di zuccheru è d'amanduli
Una bona machja fatta in casa hè u zuccheru cù l'oliu d'amanduli, postu chì hà vitamine chì sò capaci di prumove a rimozione di e cellule morte è cusì migliurà l'aspettu di a pelle. Amparate più nantu à l'oliu d'amanduli dolci.
Per fà sta machja, basta à mischialli in listessa proporzione in un cuntainer. Dopu applicate nantu à a pelle fendu movimenti circulari, evitendu solu e zone più sensibili di u corpu, cum'è a bocca, i seni è intornu à l'ochji. Dopu l'esfoliazione, hè impurtante di idratà a vostra pelle cù olii o idratante per avè un risultatu megliu.
2. Farina di granu
L'esfoliazione cù a farina di granu hè ottima per caccià e cellule morte di a pelle, postu chì hà a cunsistenza ideale, micca cascata. L'esfoliazione cù a farina di granu hè una bona opzione per a pelle secca è grassa, essendu più aduprata nantu à i gomiti, i ghjinochji è i tacchi. Scuprite altre opzioni per ricette casalinghe per a pelle grassa.
Per esfolià cù a farina di granu, basta à mette 1 cucchiaia di farina di granu in un cuntaineru cù un pocu d'oliu o crema idratante è appiegalla in un muvimentu circulariu. Dopu, cacciate a machja cù acqua fredda è asciugate a pelle cù un asciugamanu dolce.
3. Meli è zuccheru
L'esfoliazione cù u mele è u zuccheru hè ottima per a faccia, ancu se pò esse aduprata in tuttu u corpu. Esfoliazione cù u mele è u zuccheru in più di pulisce a pelle, prumove l'idratazione.
Per fà sta machja, basta à mischjà una cucchiaia di meli cù una cucchiaia di zuccheru in un contenitore è poi applicallu nantu à a vostra faccia in movimenti circulari. Lasciate agisce per 10 minuti è sguassate cù acqua calda.
4. Avena
L'esfoliazione cù l'avena hè una bella opzione per rende e to labbra più lisce è a to bocca più bella.
Questa esfoliazione pò esse fatta cù una crema idratante di a vostra scelta è un pocu d'avena. Strofate u mischju nantu à e vostre labbre è poi lavate. Dopu, per idratà, hè cunsigliatu di passà burru di cacao.
Cumu esfoliate currettamente
Per fà l'esfoliazione currettamente è esse capace di avè u massimu di benefici possibili hè necessariu:
- Attenti à u tippu di pelle, postu chì ci sò parechji tippi di esfoliante, ognuna essendu più adatta per un tipu di pelle;
- Ùn esfoliate micca dopu l'epilazione, chì a pelle hè più sensibile, chì pò purtà à ferite minori o irritazione di a pelle;
- Dopu l'esfoliazione, aduprate una crema idratante, postu chì cù a rimozione di e cellule morte a pelle pò esse un pocu secca;
- Eseguite l'esfoliazione in faccia ogni 15 ghjorni è, in casu di ghjinochje è di gomiti, per esempiu, si pò fà settimanalmente 1 à 2 volte à settimana;
- Eseguite l'esfoliazione in movimenti circulari è applicendu un pocu di pressione.
Dopu l'esfoliazione, hè impurtante di caccià tuttu l'esfoliante cù acqua calda o un asciugamanu riscaldatu è idratà a vostra pelle.