Cumu uttene stretch marks in gravidanza
Cuntenutu
- 1. Utilizazione di creme
- 2. Applica olii
- 3. Alimenti ricchi in collagenu
- 4. Micru agulla
- 5. Microdermabrasione
- 6. Laser
- 7. Luce pulsata intensa
- 8. Carboxiterapia
- 9. Frequenza radio
Per piglià vergeti durante a gravidanza, hè necessariu avè trattamenti cum'è creme idratanti o olii in postu. Tuttavia, per sapè quale trattamentu hè u più adattu, hè necessariu identificà u culore di e strie. E smagliature rosse sò più faciule da rimuovere perchè, per via di u prucessu infiammatoriu, ci hè una alta circolazione sanguigna in a zona, tuttavia, cù u tempu e smagliature guariscenu è diventanu più leggeri, finu à ch'elli diventanu bianchi, chì per via di una diminuzione di sangue pressione. A circulazione sanguigna hè più difficiule da caccià.
Per evità a furmazione di novi vergeti, in più di cuntinuà u trattamentu indicatu da u dermatologu per trattà e verghe, hè ancu impurtante di massà u ventre cù creme cù vitamina E per prumove a circulazione sanguigna è idratà a pelle, impedendu l'apparizione di più stretch marks. Scuprite 5 cunsiglii simplici per evità i stretch marks in gravidanza.
E smagliature appariscenu di solitu à partesi di a 25esima settimana di gravidanza, quandu ci hè un allargamentu più grande di a pelle per via di l'aumentu di pisu è di a crescita di u criaturu è apparisce, principalmente nantu à u ventre, i petti è e cosce. Dunque, hè impurtante cunsultà un dermatologu per indicà u trattamentu più adattu per trattà e smagliature, chì pò esse indicatu:
1. Utilizazione di creme
E creme più aduprate per rimuovere e strie rosse in gravidanza anu vitamine C, vitamina E è acidu glicolicu, chì stimulanu a produzzione di collagene è elastina necessarie per u rinnovu è l'aumentu di l'elasticità di a pelle è, in più, a mantenenu idratata.
Inoltre, l'acidu glicolicu hè un esfoliante chì aiuta à rimuovere e cellule di a pelle dannate, riducendu l'aspettu di e smagliature.
Quandu si applica a crema, si consiglia di fà un massaggio, in i lochi chì anu e smagliature, postu chì attiva u flussu di sangue, diminuendu e smagliature più rapidamente.
2. Applica olii
L'applicazione di l'olii ricchi di vitamina E, vitamina C è vitamina A hè raccomandata per eliminà e strisce rosse in gravidanza perchè aumentanu a produzzione di collagene, danu più elasticità à a pelle è aiutanu à a produzzione di nuove cellule, riparendu a pelle danneggiata,
L'oliu d'amanduli dolci è l'oliu di camomile, aumentanu l'elasticità è l'idratazione di a pelle, riducendu e strisce rosse di a pelle.
L'oliu di rosa canina hè riccu in acidi grassi è vitamina A è aiuta à a rigenerazione di a pelle, postu chì stimula a produzzione di collagene è elastina, essenziali per mantene a pelle ferma è elastica, attenuendu cusì e strie rosse di a donna incinta.
3. Alimenti ricchi in collagenu
L'alimenti ricchi in collagenu, cum'è a carne è a gelatina, ponu aiutà e smagliature in gravidanza chì u collagenu aiuta à a fermezza è l'elasticità di a pelle. Inoltre, l'alimenti ricchi in vitamina C, cum'è a guava o l'aranciu è a vitamina E, cum'è i semi di girasole o a nocciola, sò ancu assai impurtanti per stimulà a produzzione di collagene.
Tuttavia, per chì l'alimenti ricchi in collagene aiutanu à trattà e smagliature in gravidanza, hè impurtante ch'elli sianu cumbinati cù altri tippi di trattamentu.
4. Micru agulla
Microneedling hè indicatu per u trattamentu di e stele rosse o bianche è cunsiste à fà cresce a produzzione di collagene, impurtante in u rinuvamentu di a pelle, per mezu di microperforazioni di a pelle cù aghi fini, simile à l'agopuntura.
Sta tecnica pò esse fatta in gravidanza, tuttavia, deve esse fatta da u dermatologu perchè hè impurtante di fà una valutazione di e smagliature di a persona per adattassi à u trattamentu.
5. Microdermabrasione
A Microdermabrasione, cunnisciuta ancu cum'è peeling, hà per scopu di rimuovere a pelle danneggiata è prumove u rinnovu cellulare è pò esse divisa in dui tippi, peeling fisicu è peeling chimicu.
A sbucciatura fisica hè una tecnica indolore chì pò esse aduprata per rimuovere e stinche durante a gravidanza è consiste in sbuchjulà a pelle aduprendu materiali adatti, cume carta vetrata, creme è dispositivi chì usanu cristalli o carta vetrata diamantata. Per cumplementà u trattamentu è migliurà l'efficacità, ponu esse aduprati esfolianti o creme cù l'acidu glicolicu. Tuttavia, a sbucciatura deve esse cunsigliata è fatta da u dermatistu tenendu contu di a pelle di a persona è, in u periodu postpartum.
A sbucciatura chimica consiste in a rimozione di i strati superficiali di a pelle, per mezu di l'applicazione di agenti chimichi cum'è l'acidu salicilicu, l'acidu trichloroacetic o u fenolu, permettendu a so rigenerazione. Sta tecnica hè capace di caccià e smagliature più profonde, tuttavia, per via di i chimichi ùn hè micca cunsigliata durante a gravidanza. Scuprite ciò chì hè a microdermabrasione è cumu si face.
6. Laser
U laser hè una tecnica chì pò esse aduprata per rimuovere e smagliature, chì cunsiste in a produzzione di radiazioni elettromagnetiche chì aiutanu à rinnuvà a pelle, stimulendu a produzzione di collagene.
Sta tecnica pò esse aduprata per trattà vergeti rosse è vergeture bianche, tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu chì sia fatta durante a gravidanza, a donna deve aspittà chì u zitellu nasca è, dopu, cù i cunsiglii di u dermatologu, cumincià u prucessu .
7. Luce pulsata intensa
A luce pulsata intensa hè un trattamentu indicatu per rimuovere e smagliature è si face emettendu luci cù varie caratteristiche direttamente nantu à a pelle, aumentendu l'attività di i fibroblasti, chì sò e cellule rispunsevuli di a produzzione di elastina è collagene, permettendu à a pelle di esse di più elàsticu è rinuvatu.
A luce pulsata intensa, per via di e luci chì sò emesse, ùn hè micca indicata durante a gravidanza, è deve esse fatta solu dopu a nascita di u zitellu.
8. Carboxiterapia
A carbossiterapia pò esse fatta per rimuovere e strisce rosse è bianche è consiste in iniettà diossidu di carbonu in u situ di strisce, in parechje sessioni, riempiendu lu è migliurà a circulazione sanguigna.
A quantità di diossidu di carbonu da aduprà dipende da a dimensione è a prufundità di u solcu è mostra generalmente risultati dopu a quarta sessione.
A tecnica ùn hè micca raccomandata in gravidanza per via di a necessità di aduprà diossidu di carbonu, chì pò causà malformazioni in u zitellu, è deve esse una procedura fatta da u dermatologu in modu chì sia fatta una valutazione più adatta. Vede ciò chì hè a carboxiterapia è à chì serve.
9. Frequenza radio
A radiofrequenza hè una tecnica aduprata in u trattamentu di e smagliature chì genera un currente à alta frequenza, ghjunghjendu à i strati più prufondi di a pelle è migliurendu a circulazione sanguigna.
Inoltre, a radiofrequenza stimula a produzzione di collagene è elastina, rispunsevuli di u rinnovu è di l'elasticità di a pelle.
Tuttavia, à causa di i currenti necessarii per fà u trattamentu, sta tecnica ùn pò micca esse fatta durante a gravidanza, pò esse iniziata dopu u partitu è, cù i cunsiglii di u dermatologu per una migliore efficacia.