Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Cumu hè fattu u diagnosticu di u cancheru di l'intestinu - Salute
Cumu hè fattu u diagnosticu di u cancheru di l'intestinu - Salute

Cuntenutu

U diagnosticu di u cancheru di l'intestinu hè fattu per mezu di testi di imaging, cum'è a colonoscopia è a rectosigmoidoscopia, è per mezu di l'esame di feci, principalmente l'esame di sangue occulte in feci. Questi testi sò generalmente indicati da u duttore quandu a persona hà segni è sintomi di cancheru di l'intestione, cume a presenza di sangue in e feci, cambiamenti in u ritmu intestinale è perdita di pesu. Eccu cumu ricunnosce i sintomi di u cancheru intestinale.

Tipicamente, sti testi sò richiesti per e persone di più di 50 anni, chì anu una storia familiare di malattia o chì anu un fattore di risicu, cum'è obesità, diabete è una dieta povera di fibre, per esempiu. Tuttavia, sti testi ponu ancu esse raccomandati ancu se ùn ci sò sintomi, cum'è una forma di screening, postu chì u diagnosticu in i primi stadi di a malattia aumenta a possibilità di curà.

Cume ci sò parechji testi chì investiganu a presenza di stu tipu di cancheru, u duttore deve dumandà u più adattu per ogni persona, tenendu in considerazione fattori cum'è u statu di salute, u risicu di u cancheru è u costu di a prova. I test principali fatti sò:


1. Cerca sangue occulte in e feci

U test di sangue occultu fecale hè u più adupratu in u screening di u cancheru di l'intestinu, postu chì hè praticu, economicu è micca invasivu, chì richiede solu a raccolta di un campione di feci da a persona, chì deve esse inviatu à u laboratoriu per analisi.

Sta prova hà per scopu di identificà a presenza di sangue in e feci chì ùn hè micca visibile, ciò chì pò accade in i primi stadii di u cancheru di l'intestinu è, dunque, hè indicatu chì e persone di più di 50 anni anu u test annuale.

Se u test di sangue occultu hè pusitivu, u duttore deve indicà chì altri testi sò fatti per cunfirmà u diagnosticu, è a colonoscopia hè principalmente indicata, perchè in più di u cancheru, u sanguinamentu pò esse ancu causatu da polipi, emorroidi, diverticulosi o fessura. , per esempiu.

Attualmente, sta prova hè fatta cù una nova tecnica, chjamata prova immunochimica, chì hè più vantaggiosa di u metudu tradiziunale, postu chì rileva quantità più chjuche di sangue è ùn soffre micca di interferenze da l'alimenti, cume a barbabietola.


Amparate più nantu à a ricerca di sangue occulte fecale.

2. Culunoscopia

A culunoscopia hè un test di diagnosticu assai efficace per identificà i cambiamenti intestinali, postu chì hè capace di visualizà tuttu u grossu intestinu è, se si osservanu cambiamenti, hè sempre pussibule durante l'esame di rimuovere lesioni suspettose o di caccià un campione per a biopsia. D'altra parte, a colonoscopia hè una procedura chì richiede una preparazione intestinale è una sedazione da fà.

Dunque, a prestazione di a colonoscopia hè indicata per e persone chì anu alteratu i risultati in a ricerca di sangue occultu, anu più di 50 anni o anu segni o sintomi chì suggerenu un cancheru intestinale, cum'è stinzia o diarrea ingiustificata, presenza di sangue è mucus in u sgabellu. Amparate più nantu à l'esame di colonoscopia.

3. Culunoscopia virtuale per tomografia computerizata

A culunoscopia virtuale hè un esame chì crea immagini tridimensionali di l'intestinu aduprendu a tomografia computerizata, pudendu osservà sia u muru esternu di l'intestinu sia u so internu.


Hè un grande esame, perchè pò rilevà lesioni cum'è u cancheru o i polipi senza a necessità di sedazione, cum'è in a colonoscopia. Tuttavia, malgradu i so vantaghji, a colonoscopia virtuale hè cara, richiede a preparazione di l'intestinu è ogni volta chì sò rilevati cambiamenti, pò esse necessariu cumplementà l'investigazione cù a colonoscopia.

4. Clistere opacu

L'enema opacu hè un test di imaging chì aiuta ancu à identificà i cambiamenti in l'intestinu chì ponu sorgere durante u cancer. Per fà, hè necessariu inserisce un liquidu di cuntrastu attraversu l'anu è dopu fà una radiografia chì, per via di u cuntrastu, hè capace di formà immagini di u colon è di u rettu.

Attualmente, sta prova ùn hè micca largamente aduprata per rilevà u cancheru di l'intestinu, perchè in più di a cumplessità da fà, pò causà qualchì disconfort o dolore. Inoltre, ùn permette micca a rimozione di campioni per a biopsia in u laboratoriu, è hè spessu rimpiazzatu da tomografia è colonoscopia.

Capite cumu funziona questu esame è cume si prepara.

5. Retosigmoidoscopia

Per fà questu esame, un tubu rigidu o flessibile hè adupratu cù una piccula videocamera à a punta, chì hè introdotta attraversu l'anu è hè capace di osservà u rettu è a parte finale di u grossu intestinu, permettendu a rilevazione è a rimozione di suspetti lesioni. Questa prova hè più adatta per e persone di più di 50 anni, ogni 3 o 5 anni, assieme à a ricerca di sangue occulte in e feci.

Ancu se hè ancu un esame capace d'identificà u cancheru di l'intestinu, ùn hè di solitu dumandatu da u duttore, postu chì a colonoscopia furnisce più infurmazione.

6. Test di DNA fecale

U test di DNA fecale hè un novu test di screening per u cancheru intestinale, destinatu ancu à e persone di più di 50 anni o secondu cunsiglii medichi, postu chì hè capace d'identificà cambiamenti in l'ADN di e cellule chì indicanu u cancheru o lesioni precancerose, cum'è i polipi

I so vantaghji includenu micca bisognu di alcuna preparazione o cambiamenti dietetichi, basta à raccoglie un campione di feci è mandallu à u laboratoriu. Tuttavia, ogni volta chì sò identificati cambiamenti suspetti, hè necessaria a cunferma cù un altru test, cum'è a colonoscopia.

Per Tè

Sexing fetale: chì hè, quandu fà è risultati

Sexing fetale: chì hè, quandu fà è risultati

U e u fetale hè un e ame chì hà per copu d'identificà u e u di u zitellu da l'8a ettimana di ge tazione attraver u l'anali i di u angue maternu, in u quale hè veri...
Copaíba: à chì serve è cumu aduprà

Copaíba: à chì serve è cumu aduprà

Copaiba hè una pianta medicinali, cunni ciuta ancu cum'è Copaína-genuine, Copaiva o Bal am-de-copaiba, ampiamente u ata per alleviare l'infiammazione, i prublemi di a pelle, fer...