Esami preoperatori per chirurgia plastica
Cuntenutu
Prima di realizà a cirurgia plastica, hè impurtante chì l'esami preoperatori sò fatti, chì devenu esse indicati da u duttore, per evità complicazioni durante a procedura o in fase di recuperu, cum'è anemia o infezioni gravi, per esempiu.
Dunque, u duttore ricumanda a realizazione di una seria di teste per determinà se a persona hè sana è se a chirurgia hè pussibile. Solu dopu avè analizatu tutti l'esami hè pussibule informà a persona se hè pussibule di fà chirurgia plastica senza cumplicazioni.
L'esami principali richiesti da u duttore prima di fà una chirurgia plastica sò:
1. Analisi di sangue
L'analisi di sangue sò essenziali per cunnosce e condizioni sanitarie generali di u paziente, allora i test più richiesti prima di e procedure chirurgiche sò:
- Conti di sangue, in quale sò verificate e quantità di globuli rossi, leucociti è piastrine;
- Coagulogramma, chì verifica a capacità di coagulazione di a persona è cusì identifica u risicu di sangu maiori durante a prucedura;
- Glicemia in digiunu, cume i livelli alterati di glucosiu in sangue ponu esse periculosi per a vita, soprattuttu durante a chirurgia. Inoltre, se a persona hà livelli di glucosiu in sangue assai alti, u risicu d'infezzione aumenta, è pò esse una infezzione da un microorganisimu resistente, chì hè difficiule da trattà;
- Dose di urea è creatinina in u sangue, perchè dà infurmazione nantu à u funziunamentu di i reni;
- Dose d'anticorpi, principalmente IgE totale è IgE specifica per u lattice, informa se a persona hà qualchì tipu d'allergia è se u sistema immune hè cunservatu.
Per fà analisi di sangue, pò esse necessariu dighjunà per almenu 8 ore, o secondu a guida di u laburatoriu o di u duttore. Inoltre, hè cunsigliatu chì ùn aduprate micca alcolu o fumu per almenu 2 ghjorni prima di l'esame, chì questi fattori ponu interferisce cù u risultatu.
2. Test di urina
U test di urina hè dumandatu per verificà i cambiamenti di rene è l'infezioni pussibuli. Cusì, u duttore di solitu dumanda una prova di urina di tippu 1, chjamata ancu EAS, in chì sò osservati aspetti macroscopichi, cum'è u culore è l'odore, è aspetti microscopichi, cum'è a presenza di globuli rossi, cellule epiteliali, leucociti, cristalli è microorganismi . Inoltre, u pH, a densità è a presenza di altre sostanze in l'urina sò verificate, cume bilirubina, chetoni, glucosiu è proteine, per esempiu, pudendu informà nantu à i cambiamenti micca solu in i reni, ma ancu in u fegatu, per esempiu.
In più di l'EAS, u chirurgu plasticu ricumanda ancu di fà urine culture, chì hè un esame microbiologicu chì hà per scopu di verificà a presenza di microorganismi chì causanu infezioni. Perchè se si sospetta un'infezione, di solitu si inizia un trattamentu adattatu per evità u risicu di cumplicazioni durante a procedura.
2. Esame cardiacu
U test chì valuta u core normalmente richiestu prima di a chirurgia hè l'elettrocardiograma, cunnisciutu ancu cum'è ECG, chì valuta l'attività elettrica di u core. Attraversu questu esame, u cardiologu valuta u ritmu, a velocità è a quantità di battiti di u core, permettendu di identificà eventuali anomalie.
L'ECG hè un esame rapidu, dura una media di 10 minuti, ùn provoca dolore è ùn richiede micca una preparazione specifica.
4. Esame d'imaghjini
L'esami di imaging varianu secondu u tippu di chirurgia plastica da fà, ma tutti anu u listessu scopu, chì hè di valutà a regione induve a chirurgia serà effettuata è di verificà l'integrità di l'organi.
In casu di aumentu, riduzzione è mastopessia di i seni, per esempiu, hè indicata l'ultrasu di i seni è l'ascella, in più di a mammografia se a persona hà più di 50 anni. In casu di abdominoplastia è liposuzione, l'ecografia di l'abdomenu tutale è di a parete abdominale hè generalmente raccomandata. Per e chirurgie di rinoplastia, per esempiu, u duttore richiede di solitu di fà una tomografia CT di i seni.
Per fà l'esami di imaging, nisun tippu di preparazione hè normalmente necessariu, ma hè impurtante seguità l'indicazioni è l'orientazioni di u duttore o u locu induve l'esame serà realizatu.
Quandu fà l'esami medichi?
L'esami devenu esse fatti cù almenu 3 mesi per a chirurgia plastica, perchè l'esami eseguiti più di 3 mesi ùn ponu micca riprisentà a vera situazione di a persona, postu chì ci sò stati cambiamenti in u corpu.
L'esami sò richiesti da u chirurgu plasticu è anu per scopu di cunnosce a persona è d'identificà i cambiamenti pussibuli chì ponu mette in risicu u paziente durante a procedura. Dunque, hè impurtante chì tutti i testi sianu fatti per assicurà u successu è a sicurezza di a procedura chirurgica.
I risultati di l'esami sò analizzati da u duttore è l'anestesista è, se tuttu va bè, a chirurgia hè autorizata è eseguita senza alcun risicu.