10 sintomi di eccessu di vitamina B6 è cume si tratta
Cuntenutu
L'eccessu di vitamina B6 nasce di solitu in e persone chì integranu a vitamina senza a raccomandazione di un duttore o nutrizionista, è hè assai raru accadere solu manghjendu cibi ricchi di sta vitamina, cume salmone, banane, patate o frutti secchi, per esempiu. esempiu.
Per manifestà i sintomi di l'intossicazione da vitamina B6, hè necessariu cunsumà più di 500 à 3000 volte a dose cutidiana raccomandata, chì hè abbastanza difficiule solu cù l'alimentu.
A vitamina B6 hè assai impurtante per mantene i nervi è e cellule musculari sane, è hè raccomandatu chì ogni adultu ingeri trà 1 à 2 mg per ghjornu. Tuttavia, quandu questu ammontu hè assai sopra 3000 mg per più di 2 mesi, a vitamina pò dannà i nervi, causendu sintomi cum'è:
- Tingling in e mani è i pedi;
- Crampi è spasmi musculari;
- Severu mal di testa;
- Nausea è perdita di l'appetite;
- Aumenta a pressione sanguigna;
- Stanchezza eccessiva;
- Difficultà à dorme;
- Dolore musculu è osse;
- Sturdimentu è sbilanciu;
- Cambiamenti bruschi d'umore.
Questi sintomi spariscenu di solitu 1 à 2 settimane dopu à l'assunzione di vitamine hè stata ridutta, senza lasciare nisuna sequela.
Tuttavia, in i casi in cui l'eccessu di vitamina hè mantenutu per parechji mesi, ponu dighjà i nervi permanenti, causendu sequelle cum'è difficoltà à camminà, dolore costante in e gambe è debolezza di i musculi.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per i sintomi causati da un eccessu di vitamina B6 hè fattu riducendu o interrompendu l'assunzione di vitamina, è i sintomi spariscenu dopu à qualchì settimana.
Tuttavia, quandu u dannu permanente di u nervu esiste dighjà, pò esse necessariu sottumessu à una terapia fisica, per esempiu, per trattà e sequelle è migliurà a qualità di vita.
Quandu hè necessariu piglià supplementi
I supplementi di vitamina B6 sò raccomandati per trattà vari prublemi di salute, cume depressione, nausea frequenti, sintomi PMS, sindrome di u tunnel carpale è ancu per alleviare i sintomi causati da l'usu di contraccettivi orali.
Tuttavia, l'usu di stu tippu di supplementi deve sempre esse guidatu è cuntrullatu da un duttore o nutrizionistu, postu chì, per esercità u so effettu terapeuticu, anu da esse aduprati in quantità elevate, spessu in dosi superiori à 2000 mg per ghjornu, rendendu u persona più suscettibile à soffre di effetti collaterali causati da l'eccessu di vitamina.
Vede più nantu à l'indicazioni per a supplementazione di vitamina B6, è ancu nantu à a quantità raccomandata.