Esercizii mentali per perde u pesu
Cuntenutu
- 1. Immaginate è formate u vostru successu
- 2. Scrivi i to desideri
- 3. Truvate ragioni per amà vi stessu
- 4. Sceglite quantu manghjate
- 5. Pianu sorte per l'ostaculi
- 6. Smetta di teme l'alimentu
- 7. Circate piacè alternativu
L'esercizii mentali per perde u pesu includenu pratiche cum'è aumentà a fiducia in a vostra propria capacità di riesce, identificendu ostaculi è pensendu à e prime soluzioni per elli è riaprendu cumu trattà cun l'alimentu.
Stu tipu d'eserciziu hè statu ampiamente adupratu perchè l'eccessu di pesu ùn hè micca solu causatu da manghjà eccessivamente, ma dinò perchè a mente ùn riesce micca à cuntrullà u cumpurtamentu alimentariu è sabota i tentativi di perdita di pesu.
1. Immaginate è formate u vostru successu
Immaginate ogni ghjornu cumu si senterà dopu avè righjuntu u vostru scopu di pesu è di vita. Per quessa, ci vole à imaginà u corpu, i vestiti chì pudete purtà, i lochi induve anderete perchè vi sentite bè, è a soddisfazione chì vi sentirete cù a vostra nova maghjina, nova salute è alta autostima cum'è se qualcosa fussi dighjà rializatu.
Fà st'eserciziu porterà una grande suddisfazione à a mente è creerà emozioni pusitive putenti, chì stimuleranu novi sforzi è porteranu più fiducia in u successu futuru.
2. Scrivi i to desideri
Mette i desideri nantu à a carta hè un modu ancu più putente per focalizà a mente è rinfurzala per a realizazione. Scrivite chì vestiti purtarete, chì taglia di jeans vulete cumprà, chì spiaggia anderete in bikini, chì passeggiate andarete, cumu serà a vostra rutina di attività fisica, è ancu chì medicamenti smette di piglià quandu guadagna salute.
Scrivite ancu e vostre rializazioni cutidiane è quantu sò impurtanti mentre vi portanu più vicinu à u scopu finale. Ogni realizazione deve esse vista cum'è un passu in più per cunsulidà u cambiamentu, chì deve esse definitivu.
3. Truvate ragioni per amà vi stessu
Truvate punti pusitivi nantu à u vostru corpu, da i capelli à a forma di e mani è di i pedi. Accettate a vostra altezza è u tippu di curve, senza desiderà adattassi à standard di bellezza chì sò completamente diversi da u vostru corpu è a struttura genetica.
Per ammirà si è immaginà a forma migliore per u vostru corpu hè di mette veri obiettivi in a vostra vita, è ùn circà micca una perfezione imposta da i media è chì u vostru corpu ùn pò mai realizà.
4. Sceglite quantu manghjate
Assicurà attitudini cumandanti versu l'alimentu hè impurtante per esce di routine addictive cume attaccà una barra di cioccolata intera o avè sempre un dessert dopu à pranzu. Queste attitudini cumandanti includenu azzioni cum'è:
- Ùn manghjate micca ciò chì ferma solu per manghjà per ùn andà à gattivu;
- Ùn ripetite micca u piattu;
- Metti limiti à a quantità di bunissimi chì manghjarete: 1 culletta di ghjacciu, 2 quatrati di cicculata o 1 pezzu di torta invece di manghjà tuttu in una volta.
Ricordate chì decidite quantu manghjà, è chì l'alimentu ùn dominerà più e vostre emozioni.
5. Pianu sorte per l'ostaculi
Predicite chì ostaculi emergeranu durante u prucessu di perdita di pesu o in ogni settimana. Scrivite nantu à a carta chì azzioni avete da fà per cuntrullà voi u ghjornu di l'anniversariu di u vostru nipote, à u matrimoniu di un amicu, o in un viaghju cù a classe.
Pianificate cumu continuerete à praticà attività fisica durante a settimana di prova è chì bevanda duverete evità l'alcol à u barbecue di a dumenica cù a famiglia. A previsione è a preparazione per i prublemi in anticipu hè di truvà suluzioni chì saranu messe in pratica assai più faciule è più efficaci.
6. Smetta di teme l'alimentu
Dimenticate chì a cicculata ingrassa o chì a frittura hè pruibita. In una dieta equilibrata, tutti l'alimenti sò permessi, a differenza hè a frequenza chì sò cunsumati. A dieta implica spessu penseri di restrizione, ansietà è sofferenza, chì predispone u cervellu à rinuncià, perchè à nimu li piace à soffre.
Arricurdatevi sempre chì nisun alimentu ùn hè micca ingrassante o assottigliatu, è chì pudete manghjà tuttu, finchè truvate u vostru equilibriu. Vede i Primi passi per perde u pesu cù a rieducazione dietetica.
7. Circate piacè alternativu
U vostru cervellu ùn si rilassa micca è hè cuntentu di solu cibu, allora identificate è nutate altre fonti di piacè è di cuntentezza. Alcuni esempii sò di sorte cù l'amichi, di fà una spassighjata fora, di marchjà l'animale domesticu, di leghje un libru, di ballà solu in casa o di fà artigianatu.
Questi piaceri ponu esse messi in pratica in tempi d'ansietà, quandu a tendenza precedente seria di manghjà dolci o urdinà una pizza per telefunu. Pruvate à furzàtevi à piglià prima una attitudine di piacè alternativa, affinchì u cibu sia sempre in fondu.