Cumu Docs si Protegenu da u Cancer di a Pelle
Cuntenutu
- U Scientist
- U Specialista in Cancer di a Pelle
- L'espertu di a pelle di culore
- U psicologu di a salute
- Rivista per
U Scientist
Frauke Neuser, Ph.D., scientistu principale Olay
Fiducia in a vitamina B3: Neuser hà participatu à a scienza è à i prudutti d'avanguardia per marche cum'è Olay dapoi 18 anni. È hà purtatu una crema idratante cù SPF ogni ghjornu. U so ingrediente indispensabile, altru chì a crema solare: niacinamide (alias vitamina B3). Frà e so superpotenze, a vitamina pò aumentà a difesa naturale di a pelle contr'à i raggi UV, mostra a ricerca. In unu di i studii di Olay, per esempiu, e donne chì anu applicatu lozione cù niacinamide ogni ghjornu per duie settimane è sò state esposte à una quantità media di raggi UV anu mostratu menu dannu paragunatu cù quelli chì utilizanu una crema placebo. "Sapemu chì a niacinamide rinforza a barriera di a pelle è aumenta u metabolismu è l'energia di e cellule, tuttu ciò chì a pelle deve prutege è riparà", dice.
Relax, un pocu: Cum'è surfista, Neuser applica una crema solare minerale spessa resistente à l'acqua è hè ossessivu di riapplicà. Ma i ghjorni di travagliu regulare sò un approcciu unicu è fattu. "Olay hà fattu un studiu uni pochi d'anni fà chì hà fighjatu ciò chì hè accadutu à una dumanda di SPF 15 durante una ghjurnata di travagliu nurmale in interni", dice ella. "Dopu à ottu ore, era sempre un SPF 15. A menu chì ùn site sudatu o sguassate a faccia, ùn si debilita".
Una punta utile: "Tengu una buttiglia di filtru solare accantu à a porta è a mi strocu nantu à e mani nanzu di parte", dice ella. "Quandu cunduce, a to faccia ùn hè micca sempre esposta, ma e mani nantu à u volante sò-è ponu mustrà u più dannu di u sole."
U Specialista in Cancer di a Pelle
Deborah Sarnoff, MD, presidente di a Fundazione per u Cancer di a Pelle è prufessore clinica di dermatologia à a New York University School of Medicine
A verità nuda: Un adoratore riformatu di u sole, u duttore Sarnoff "hà persu l'appetitu" per l'abbronzatura dopu avè vistu una chirurgia di u cancheru di a pelle in a scola di medicina. Avà a truverete sottu à un cappellu maiò è rivestita di filtru solare, ch'ella ghjura applicendu in u buff. "Hè faciule di mancà i lochi sè vo circate di ùn mette lu in i vostri panni", dice ella. "Dopu à una duscia, penseraghju à ciò ch'e aghju da portà è ciò chì serà espostu, dopu appicà induve hè necessariu prima di vestisce." (Relativu: Perchè duvete ottene un screening di u cancer di a pelle à a fine di l'estiu)
Andate per un suggerimentu di tinta: Per u so corpu, u duttore Sarnoff li piace i lozioni ligeri cù i filtri UV chimichi perchè li trova più faciuli di strofinate. "Dicu à i mo pazienti di utilizà qualsiasi sunscreen chì li piace l'odore è a sensazione perchè ùn farà micca bè se ponu. Ùn la sustinerete micca è ùn la purtate micca. " Ma per u so visu, ella opta per a lozione cù l'ossidu di zincu, un putente bloccatore fisicu. (Connessu: A Crema Solare Naturale Sostene Contra a Crema Solare Normale?) U so tippu: Uttenite unu chì hè tinte. Mentre e lozioni à base di zincu ponu lascià a pelle un pocu calcosa, e formule tinte sò cum'è creme BB-pruteggenu è uniformanu a pelle in un passu.
Riempite i buchi: U duttore Sarnoff ùn lascia micca casa senza un coppiu di sunnies, chì offrenu prutezzione per l'ochji è a pelle chì li circonda. Questa hè a chjave: Un studiu di l'Università di Liverpool hà trovu chì quandu a ghjente si applica una crema solare à a so faccia, mancanu 10 per centu di a pelle in media - spessu intornu à l'ochji. Considerendu chì un enorme 5 à 10 per centu di tutti i tumori di a pelle si verificanu nantu à e palpebre, avete bisognu di a prutezzione. (Più nantu à questu quì: Sapete chì pudete piglià u cancheru di a pelle nantu à a palpebra?) E labbra sò un'altra zona propensa à sviluppà carcinomi basali è squamous cellule (duie di e forme più cumuni di cancru di a pelle), eppuru un studiu hà trovu chì 70 percentuale di i spugliatoghji - ancu quelli chì avianu appiicatu a crema solare in altrò - ùn purtavanu micca prutezzione di labbra. U duttore Sarno piace un lipstick opacu perchè, à u cuntrariu di u gloss, agisce cum'è un blocker fisicu di fattu.
L'espertu di a pelle di culore
Diane Jackson-Richards, MD, direttore di a Clinica di Dermatologia Multiculturale di l'Hospital Henry Ford in Detroit
Fate u rundown cutidianu: Dr.Jackson-Richards si verifica per i segni di u cancheru di a pelle - macchie scure è moles anormali o crescita - quasi ogni ghjornu. "Basta à fighjà in u spechju quandu vi lavate i denti", dice ella. (Vale a pena, quandu si cunsidereghja chì a maggior parte di i carcinomi basocellulari si presentanu nantu à a testa è u collu, indipendentemente da u tonu di a pelle.) Ma una volta ogni quattru mesi, ella esce un specchiu manuale è si mette davanti à un specchiu pienu di lunghezza o si siede nantu à u lettu per fighjà dapertuttu-a so spalle, e so cosce, in ogni locu. E ricerche mostranu chì ancu se quelli cun tonalità di a pelle più scure anu una incidenza più bassa di cancheru di a pelle, a percentuale di sopravvivenza hè peghju perchè u diagnosticu vene di solitu in fasi più tardi. Dunque hè impurtante scrutinassi regolarmente è agisce spots sospetti per u vostru dermatistu.
Scopu altu: Dr.Jackson-Richards utilizza una lozione SPF 30 in a maiò parte di i ghjorni, ma a spinge à 50 o ancu 70 quandu hè fora per periodi più lunghi. "Ci hè un dibattitu nantu à se avete bisognu di un SPF cusì altu, ma pensu chì assicura un pocu più di prutezzione", dice ella. A ricerca suggerisce chì a maiò parte di a ghjente ùn applica micca un stratu abbastanza spessore di crema solare; sceglite un SPF elevatu fornisce alcune assicurazioni chì sarete bè prutetti ancu se scavalcate.
Modu di spray: Dr.Jackson-Richards preferisce i lozioni di prutezzione solare, ma se usa un spray - sò cunvenienti, dice - allora prende una cura extra mentre applica. "U spruzzaraghju è poi useraghju e mo mani per strufinà mi per assicurassi chì ùn aghju micca mancatu un locu."
U psicologu di a salute
Jennifer L. Hay, Ph.D., ricercatore specializatu in melanoma è psicologu assistente à u Memorial Sloan Kettering Cancer Center in New York City
Andà al di là di u filtru solare: "Ùn aghju micca troppu fiducia in u filtru solare", dice Hay, chì u babbu hè mortu di melanoma quandu avia 7 anni. "Ci hè una idea falsa chì se utilizate bè u filtru solare, pudete stà fora è esse in securità". A verità: Ancu i SPF elevati lascianu passà circa u trè per centu di i raghji carcinogeni di u sole - è questu suppone chì applichi a crema solare currettamente. Cusì Hay si basa di più nantu à i vestiti, i cappelli è a pianificazione. In quantu pussibule, ella pianifica i so ghjorni per evità u sole direttu quandu hè u più risicatu: da 10 ore à 2 ore.
Ricurdativi, u sole hè sole: Ch'ella sia in u parcu, in una partita di baseball, o fora di jogging, ricurdatevi chì avete u stessu sole chì l'avete in spiaggia o in piscina. U truccu di Hay per assicurà ch'ella sia prutetta: "Tengu e buttiglie di filtru solare in ogni locu-in casa, in vittura, in u mo saccu di palestra, in a mo borsa. Hè difficiule di scurdassi d'applicà o di riapplicà perchè aghju troppu pianificatu".
Attenti à a putenza di i raggi: Quandu Hay era crescente, a so mamma hà assicuratu chì era diligente per a prutezzione di u sole. Ma quandu era adolescente, "Aghju avutu qualchì fallimentu chì mi dispiace avà", dice. A persegue sempre per via di e cunsequenze putenziali: Avè solu cinque cattivi brusgii trà l'età 15 è 20 aumenta u risicu di melanoma di 80 per centu. Perchè hà vistu l'effetti devastanti di u cancru di a pelle in a so vita persunale è in u travagliu, ùn mai sottovaluta i periculi di u sole. "Un saccu di ghjente pensa chì u cancheru di a pelle ùn hè micca seriu è chì pò solu eliminallu", dice. A realità: "U melanoma hè difficiule di trattà oltre u stadiu 1, è hè assai cumuni in i ghjovani", dice. (FYI, eccu quantu volte duvete veramente visità u vostru derm per esse verificatu per u cancheru di a pelle.) Sicondu i dati più recenti di l'Accademia Americana di Dermatologia, u melanoma hè a seconda forma più cumuna di cancru in e donne da 15 à 29 anni. cusì hè abbastanza per fà corre à qualchissia per a cupertura.